edpnet telephony valt soms uit
zonder een restart o.i.d gebeurt het dat het voip signaal wegvalt, bij edpnet kunnen ze me hierop geen passend antwoord geven, wel heb ik al gemerkt dat als je in de sagem webracer modem bvb de naam of passwoord aanpast van de je draadloze verbinding dat het signaal ook verdwenen is, in mijn ogen is dit dus geen stabiele en betrouwbare oplossing voor bedrijven, heeft u ook al dezelfde problemen ondervonden, indien u een AVM fritzbox gebruikt heeft u deze problemen ook al ondervonden?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Mijn buur heeft EDPnet-telefonie sinds 5 maanden. Zij gebruiken een Thompson modem (het is een Tele2/Base-box die ik herflasht heb).
Bij hen geen problemen. Op al die tijd is de modem 1 keer vastgelopen, ook voor het internet. Maar dat had de vorige gebruiker bij Base ook sporadisch.
Bij hen geen problemen. Op al die tijd is de modem 1 keer vastgelopen, ook voor het internet. Maar dat had de vorige gebruiker bij Base ook sporadisch.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
dank voor uw reactie maar bij is het al meermaals op een korte tijd dat ik met deze problemen te maken krijg, mss moeten EDPnet en de andere alternatieve spelers maar eens gaan aankloppen bij de europese commissie om 1/ de kabel op te smijten en 2/ belgacom niet het recht te geven de sagem webracers op te dringen, er zijn alternatieven zoals de fritzbox maar die kan belgacom van de éne op de andere dag van het net kieperen ... geef de klant de keuze uit een aantal goedbevonden en grondig geteste modems, die sagems zouden snel bij de kringwinkel in de rekken liggen