Dag,
ik heb via het franstalig forum ondekt dat ik nu 5 uur gratis kan surfen met ' mobile on gsm'.
Ik heb een pack van GSM 10€ en intenet intense en BTV en zie nu bij verbruik de 5uur voor iinternet on gsm staan.
Maar blijkbaar wil belgacom dit nog niet meedelen want geen bericht gezien???
pack : gratis 5 uur mobile internet
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb het gevraagd aan Belgacom op Twitter. Het zou een foutje zijn in de E-Services en ze zijn het nog aan het onderzoeken. Van zodra ze meer info hebben zullen ze het hier komen verduidelijken.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Kan dit nu gebruikt worden zonder dat van de ene dag op de andere terug verdwenen is en we dan de tijd dat we online zijn moeten betalen??????
ps dit staat er al van mijn nieuwe activatie pack op 6/11/2010 heb ik nu gezien.
ps dit staat er al van mijn nieuwe activatie pack op 6/11/2010 heb ik nu gezien.
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
5 uur mobile internet ?
Hier zal wel een addertje onder het gras zitten denk ik: wat is je datalimiet ? 100 MB ofzo ?
Hier zal wel een addertje onder het gras zitten denk ik: wat is je datalimiet ? 100 MB ofzo ?
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste klanten,
De teller waarvan sprake geeft aan wanneer ons systeem automatisch een waarschuwings-SMS zal versturen. Dit om te vermijden dat mensen onbewust van Mobile Internet gebruik maken en achteraf een onverwacht hoge factuur ontvangen.
Er is dus geen sprake van gratis aantal uren mobiel internet.
We zijn er ons van bewust dat deze informatie voor verwarring zorgt en zijn op zoek naar een goede oplossing.
Excuses voor de verwarring en het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
De teller waarvan sprake geeft aan wanneer ons systeem automatisch een waarschuwings-SMS zal versturen. Dit om te vermijden dat mensen onbewust van Mobile Internet gebruik maken en achteraf een onverwacht hoge factuur ontvangen.
Er is dus geen sprake van gratis aantal uren mobiel internet.
We zijn er ons van bewust dat deze informatie voor verwarring zorgt en zijn op zoek naar een goede oplossing.
Excuses voor de verwarring en het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.