Hallo,
Ik heb onlangs Scarlet Internet VDSL2 internet abonnement bestelt. Het ging allemaal goed de installators kwamen op tijd. Hij heeft de kabel aan de computer gesloten en hij deed iets met zijn laptop. Een half uur later verliet hij onze huis. Ik had internet voor een dag. De morgen daarna viel het internet uit. Ik ben gaan kijken bij de instellingen (netwerkcentrum) en ik heb gemerkt dat ik geen verbinding had, zelfs geen lan verbinding. Dat betekend dat mijn internet kabel mijn Scarlet Box (sagem). We hebben dus onze oude D-Link Switch aangesloten om te testen of de kabel juist werkt. En de toen hadden wij lan verbinding. Maar omdat D-link niet toegestemd is voor VDSL2 kon ik niet met internet verbinden.
Weet misschien iemand waarom?
Groeten, Apple.
Sagem Scarlet box vdsl2 kabel aansluiten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Wat zeggen de lampjes op de Scarletbox? Ik ga er vanuit dat alles normaal brand (vooral DSL, @, DATA).
Vermits de technieker alles heeft aangesloten, steekt de kabel niet in een TV-poort?
Heb je toevallig een andere computer voorhanden?
Ik heb dat ook eens gehad met een (Windows-)computer, maar in de andere computers ging het wel. Het ging hier wel niet om een Sagem.
Je kan altijd uw Sagem-box eens resetten (een typisch IT antwoord, maar het kan wel helpen).
Vermits de technieker alles heeft aangesloten, steekt de kabel niet in een TV-poort?
Heb je toevallig een andere computer voorhanden?
Ik heb dat ook eens gehad met een (Windows-)computer, maar in de andere computers ging het wel. Het ging hier wel niet om een Sagem.
Je kan altijd uw Sagem-box eens resetten (een typisch IT antwoord, maar het kan wel helpen).
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 17 jul 2010, 18:57
Hello,
We hebben geprobeert om te resetten maar het werkte niet. Op het modem brandt alles. We hebben maar 1ne computer.
We gaan vandaag het technikus terug opnieuw bellen, misschien kan hij iets eraan doen.
Alvast bedankt, Apple!
We hebben geprobeert om te resetten maar het werkte niet. Op het modem brandt alles. We hebben maar 1ne computer.
We gaan vandaag het technikus terug opnieuw bellen, misschien kan hij iets eraan doen.
Alvast bedankt, Apple!