BelgacomTV decoder

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Krijg je nu bij Scarlet al de nieuwe v4 decoder?
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Stel me dezelfde vraag ... ik krijg over enkele weken technieker over de vloer om van BGC naar Scarlet te switchen. Indien iemand al de v4 heeft gekregen dan had ik het graag geweten ...
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Afbeelding deze heb ik gekregen..

m.a.w. de v3 nog denk ik..
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Inderdaad de V3 met 160 GB HDD.
Asskicker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:37
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

Zit er een verschil op?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

v4 is met 320 gb hdd

maar ik denk dat ge uiterlijk geen verschil ziet
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

v4 is dus ook zo'n scientific atlanta (Cisco) model?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

V3b en V4 zien er op kleine foto niet veel anders uit.
http://userbase.be/nieuws/20-dtv/459-ni ... gelanceerd
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Het grote verschil is als je hem aanzet.
De v4 heeft een alfanumeriek (OLED) display. Terwijl de v3 een gewone zendernummer weergeeft.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

TomG schreef:v4 is dus ook zo'n scientific atlanta (Cisco) model?

Het is een doorontwikkeling van Cisco met de know-how van Scientific Atlanta die ze overgekocht hebben. Het LED scherm is wel prachtig. En van binnen heeft zowat alles een boost gekregen (CPU, geheugen, HDD, ...).
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

Scarlet one Besteld,

In Februari komen ze installeren, afwachten nog of ze de V4 decoder brengen of de oudere. Ik zal er sowieso toch op aandringen voor de V4 :)
Van de klantendienst van Scarlet heb ik ook vernomen dat je de decoder huurt en dat je dus zelf mag vragen naar de nieuwe V4 decoder.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

solid-killer schreef:Scarlet one Besteld,

In Februari komen ze installeren, afwachten nog of ze de V4 decoder brengen of de oudere. Ik zal er sowieso toch op aandringen voor de V4 :)
Van de klantendienst van Scarlet heb ik ook vernomen dat je de decoder huurt en dat je dus zelf mag vragen naar de nieuwe V4 decoder.


Mijn decoder deed heel raar laatste tijd (uitvallen, haperen bij doorspoelen en niet meer uit het doorspoel menu raken zonder reboot...)
Maar spijtig genoeg heb ik weer een oude V3 aan mijn been (zelf na heel hard aandringen, technieker had nog geen nieuwe in zijn wagen volgens hem, zelf geen V3b...)

'K was heel teleur gesteld *sigh*
Afbeelding
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

FunkStar schreef:
solid-killer schreef:Scarlet one Besteld,

In Februari komen ze installeren, afwachten nog of ze de V4 decoder brengen of de oudere. Ik zal er sowieso toch op aandringen voor de V4 :)
Van de klantendienst van Scarlet heb ik ook vernomen dat je de decoder huurt en dat je dus zelf mag vragen naar de nieuwe V4 decoder.


Mijn decoder deed heel raar laatste tijd (uitvallen, haperen bij doorspoelen en niet meer uit het doorspoel menu raken zonder reboot...)
Maar spijtig genoeg heb ik weer een oude V3 aan mijn been (zelf na heel hard aandringen, technieker had nog geen nieuwe in zijn wagen volgens hem, zelf geen V3b...)

'K was heel teleur gesteld *sigh*


W :eek: T

ok ja we zien dat dan wel in de belgacom winkels liggen in ieder geval alleen nog maar V4 decoders hebben ze ij verteld, spijtig dat ze me bij de bestelling het nie konden garanderen dat ze een V4 decoder konden leveren. Dat alleen al vertelt genoeg denk ik :-(
Achja, ik ga er sowieso op blijven aandringen tot ze de V4 installeren :P ik heb er recht op anders mogen ze er geen reclame over maken ;)
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Aandringen heeft weinig nut als den tech enkel v3's bij heeft.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Was dat soms nog 2009 ofzo?

Het zou mij verbazen als ze nu nog V3's aan de techs geven. Ik heb al sinds december 2009 V3b's meegekregen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zou natuurlijk ook graag een v4 hebben, maar een v3b zou ik wel akkoord mee gaan. Maar als ze mij nog een v3 geven, dat vindt ik erwel over!
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

V3 en V3b zijn identiek hetzelfde op de behuizing na.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Ah dan heb ik dat dus verkeerd gelezen, dan blijven ze maar 1 hardware generatie achter. Mijn fout.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

qless schreef:Krijg je nu bij Scarlet al de nieuwe v4 decoder?

Hun stock en Belgacom's stock van oudere decoders zal toch wel eens uitgeput raken ?
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

:cry:
INDI recorder heeft het begeven. 'k Zal dan maar Belgacom televisie bijnemen en telenet kabel opzeggen zeker?
Had dat enkele weken eerder gebeurd, dan had ik alles ineens laten plaatsen :| .
Hopelijk krijg ik ineens de v4 decoder, dan ga ik qua gigabyte stockage er toch niet op achteruit.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ken collega's van Scarlet (JFS) en die hebben nog V3 in de wagen liggen.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 mar 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

En het boerebedrog gaat verder : Belgacom TV Comfort bestellen (zie Scarlet bestelbon) terwijl op de Belgacom website al lang staat :
De Belgacom TV-decoder is:
•Compatibel met de zenders of programma's die worden uitgezonden in digitale en hoge-definitie-kwaliteit (HD)
•Uitgerust met een harde schijf van 320 GB
•Uitgerust met een HDMI-poort
maar ondertussen wordt er wel een '2009' model V3 geleverd met 160GB HD. :bang:
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Boerenbedrog, jonge jonge toch.

Als ge op de Belgacom site gaat voor wat Scarlet aanbied, goe bezig, ga je dan ook de prijs die op de belgacom site staat betalen? En wat moeten ze met die v3's doen dan? Wegsmijten? :roll:
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Devilzown schreef:Boerenbedrog, jonge jonge toch.

Als ge op de Belgacom site gaat voor wat Scarlet aanbied, goe bezig, ga je dan ook de prijs die op de belgacom site staat betalen? En wat moeten ze met die v3's doen dan? Wegsmijten? :roll:


Er is duidelijk een overproductie geweest (van de V3) of niet naar de toekomst gekeken dat er nieuw model nodig was (wat redelijk logisch is in de ICT sector)...

Dus wat ze er mee doen kan mij niet echt bommen: onderdelen verkopen, 3de wereld, versmelten, verbranden, gebruiken als 2de decoder (gratis)...


Maar mensen kom op we zijn 2011 volgend kwartaal is V5 er misschien en het staat nog vol met V3's?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

V5 zal er niet zijn volgend kwartaal & V3 zal binnenkort op zijn hoor. :wink:
Alsof de gemiddelde gebruiker het verschil zou merken tussen een v3 & v4 op de kleur na.

Als je er echt niet mee kan leven, dan ga je naar Belgacom he.
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

@ krisken: kan je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen hierover, als ze dan eindelijk de V4 meerkijgen.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ik heb Scarlet van 26 januari en heb de v3 gekregen. Ik kijk niet veel tv dus dat is geen probleem voor mij.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Devilzown schreef:V5 zal er niet zijn volgend kwartaal & V3 zal binnenkort op zijn hoor. :wink:
Alsof de gemiddelde gebruiker het verschil zou merken tussen een v3 & v4 op de kleur na.

Als je er echt niet mee kan leven, dan ga je naar Belgacom he.


Wat een slecht geargumenteerde idiote post.

1. V5 zal niet voor volgend kwartaal zijn (!= waarschijnlijk niet -> groot verschil...) anders opnieuw bron?
2. V3 is bijna op? Gebaseerd op? Bron?
3. De gemiddelde gebruiker zal het verschil niet merken buiten de kleur?
Als ik naar de verschillen luister, rapper booten, beter reageren, etc... dat merken toch heus wat meer mensen dan de gemiddelde gebruiker.

En de laatste meest irritante opmerking: "ga naar BGC..."

Net alsof je daar geen V3 zou krijgen of V3b als dit degene is die in het camionette staat...

Ik uit mijn ongenoegen en krijg allemaal gissingen en een verwijt op mijn dak gesmeten dat ik maar naar BGC moe gaan als het mij niet aanstaat.
Ik ben reeds klant sinds PI (Planet Internet) en heb zo telkens mijn Scarlet abonnement opgewaardeerd tot Scarlet One + BGC-TV en ben best heel tevreden over de verschillende producten die ik in de loop van de jaren heb gebruikt. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet teleurgesteld mag zijn en mijn ongenoegen uiten (zie mijn eerste post in dit topic) zonder ik moet overstappen naar BGC?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

FunkStar schreef:
Wat een slecht geargumenteerde idiote post.

1. V5 zal niet voor volgend kwartaal zijn (!= waarschijnlijk niet -> groot verschil...) anders opnieuw bron?
2. V3 is bijna op? Gebaseerd op? Bron?

Werk in onderaanneming oa voor Belgacom & Scarlet, vrij dicht bij de bron dus.

3. De gemiddelde gebruiker zal het verschil niet merken buiten de kleur?
Als ik naar de verschillen luister, rapper booten, beter reageren, etc... dat merken toch heus wat meer mensen dan de gemiddelde gebruiker.

De gemiddelde gebruiker kan jammer genoeg amperhand zijn afstandsbediening begrijpen, dus nee die merken het niet.

En de laatste meest irritante opmerking: "ga naar BGC..."

Er staat bij "als je er echt niet mee kan leven" (dat je dus een v3 krijgt op deze moment).
Dus als je daar echt ni mee kan leven dan heb je op deze moment geen keuze, buiten naar belgacom gaan.


Net alsof je daar geen V3 zou krijgen of V3b als dit degene is die in het camionette staat...

Ik uit mijn ongenoegen en krijg allemaal gissingen en een verwijt op mijn dak gesmeten dat ik maar naar BGC moe gaan als het mij niet aanstaat.
Ik ben reeds klant sinds PI (Planet Internet) en heb zo telkens mijn Scarlet abonnement opgewaardeerd tot Scarlet One + BGC-TV en ben best heel tevreden over de verschillende producten die ik in de loop van de jaren heb gebruikt. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet teleurgesteld mag zijn en mijn ongenoegen uiten (zie mijn eerste post in dit topic) zonder ik moet overstappen naar BGC?

Natuurlijk mag je ongenoegen uiten, maar sommige mensen doen hier precies alsof Scarlet moedwillig mensen oplicht enkel omdat een oude voorraad nog niet op is...
Die dingen doen nog perfect wat ze moeten doen, al zijn ze een model ouder, dus het is weinig waarschijnlijk dat ze worden verbrand, weggesmeten of naar een 3e wereldland worden verscheept.


DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 mar 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Devilzown schreef:Als ge op de Belgacom site gaat voor wat Scarlet aanbied, goe bezig, ga je dan ook de prijs die op de belgacom site staat betalen? En wat moeten ze met die v3's doen dan? Wegsmijten? :roll:
Eerst leren lezen voor je commentaar geeft. Zoals ik al schreef, op mijn bestelbon staat 'Belgacom TV Comfort'. Netjes apart vermeld met aparte prijs en gescheiden van de internet&telefoon producten en prijzen van Scarlet. Punt uit. De enige bijkomende contractvoorwaarde die de aankoop via Scarlet inhoudt, is dat ik niet het recht heb om Belgacom Helpdesk of klantendienst te bellen. Maar da's ook het enige recht dat ik verzaakt heb. Geen letter (ook niet de kleintjes) over enige andere afwijkende productverantwoordelijkheid van BC.
't Is niet omdat ge in de Lidl een fles Pepsi koopt dat die maar 3/4 gevuld moet zijn. Of dat een ticket van De Lijn verkocht in een krantenwinkel enkel recht zou geven op een staanplaats...
Natuurlijk weet ik ook dat een V3 decoder technisch nauwelijks verschilt van de V3b (die ze wel mochten geven wegens de kleine lettertjes "..tot uitputting van de stock...." op de BC website). Maar als iedereen alles maar slikt als een kudde tamme runderen, dan gaan die gasten zich op den duur alles permitteren. En in 2011, model '2009' leveren terwijl zelfs model '2010' vervangen wordt...... bweeeuuuh, bweeeuuuh
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 mar 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

solid-killer schreef:Van de klantendienst van Scarlet heb ik ook vernomen dat je de decoder huurt en dat je dus zelf mag vragen naar de nieuwe V4 decoder.
Nougabollen dus, en ik heb dat antwoord schriftelijk gekregen.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 mar 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

FunkStar schreef:"ga naar BGC..."
Net alsof je daar geen V3 zou krijgen of V3b als dit degene is die in het camionette staat...
Van die V3 ben ik niet zo zeker, 't zou me zeker niet verbazen dat Scarlet als 'kringloop-winkel' dient voor de V3 en de eigen BC klanten al volop V4's krijgen (en nog wat V3b overschot)....
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

DIBO schreef:
Devilzown schreef:Als ge op de Belgacom site gaat voor wat Scarlet aanbied, goe bezig, ga je dan ook de prijs die op de belgacom site staat betalen? En wat moeten ze met die v3's doen dan? Wegsmijten? :roll:
Eerst leren lezen voor je commentaar geeft. Zoals ik al schreef, op mijn bestelbon staat 'Belgacom TV Comfort'. Netjes apart vermeld met aparte prijs en gescheiden van de internet&telefoon producten en prijzen van Scarlet. Punt uit. De enige bijkomende contractvoorwaarde die de aankoop via Scarlet inhoudt, is dat ik niet het recht heb om Belgacom Helpdesk of klantendienst te bellen. Maar da's ook het enige recht dat ik verzaakt heb. Geen letter (ook niet de kleintjes) over enige andere afwijkende productverantwoordelijkheid van BC.
't Is niet omdat ge in de Lidl een fles Pepsi koopt dat die maar 3/4 gevuld moet zijn. Of dat een ticket van De Lijn verkocht in een krantenwinkel enkel recht zou geven op een staanplaats...
Natuurlijk weet ik ook dat een V3 decoder technisch nauwelijks verschilt van de V3b (die ze wel mochten geven wegens de kleine lettertjes "..tot uitputting van de stock...." op de BC website). Maar als iedereen alles maar slikt als een kudde tamme runderen, dan gaan die gasten zich op den duur alles permitteren. En in 2011, model '2009' leveren terwijl zelfs model '2010' vervangen wordt...... bweeeuuuh, bweeeuuuh


http://www.scarlet.be/nl/digitale-tv.php
Hier moet je gaan kijken, niet op de belgacom website. :wink:
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

DIBO schreef:Natuurlijk weet ik ook dat een V3 decoder technisch nauwelijks verschilt van de V3b

Technisch nauwelijks verschilt ? Het is EXACT één en dezelfde decoder op technisch vlak ! Gewoon in een andere behuizing gestopt.

DIBO schreef:Maar als iedereen alles maar slikt als een kudde tamme runderen, dan gaan die gasten zich op den duur alles permitteren. En in 2011, model '2009' leveren terwijl zelfs model '2010' vervangen wordt...... bweeeuuuh, bweeeuuuh

Hoor jezelf eens bezig, eigenlijk verdiend het geen reactie. Geduld is een deugd. En er is al helemaal geen overproductie geweest van de V3 zoals iemand anders zit te raaskallen :bang:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

't Is natuurlijk wel zo: Op de site van Scarlet wordt niet echt vermeld dat de nieuwste decoder wordt verdeeld (tenzij iemand een link g/heeft). Er wordt enkel gesproken over een decoder met harde schijf en HD-kwaliteit. Eerder is er ook al gezegd dat Scarlet de provider zal zijn die gevestigde apparatuur zal verdelen ipv het nieuwste van het nieuwste. Het B-merk van Belgacom krijgt de B-apparatuur.

Had zoiets bij Belgacom gebeurd, dan is dat anders omdat daar geadverteerd wordt met een decoder met 320 GB.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... ard_dec4_r
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Ik moet ook toegeven dat belgacom comfort apart staat weergegeven en volgens de website van belgacom houdt tv comfort een hd van 320 GB in..... dus als ze donderdag komen met een V3 gaat den technieker toch wel serieuze ruzie krijgen met mij aangezien het bgc comfort is en geen gewijzigd iets.

Als ze belgacom tv adverteren en het hetzelfde product is zonder wijzigingen moeten ze het ook zo leveren met de nieuwe hardware en geen voorgaande versie. Wij kunnen er niks aan doen als klanten dat ze een teveel aan stock hebben. Natuurlijk is het normaal dat de oude stock het eerste buiten moet, maar dan nog... en aangezien scarlet als een OLO wordt gezien binnen belgacom zouden ze de v4 ook al mogen distributeren.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Lord Utopia schreef:Had zoiets bij Belgacom gebeurd, dan is dat anders omdat daar geadverteerd wordt met een decoder met 320 GB.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... ard_dec4_r

Hey Lordie, je hebt 300 % gelijk !
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

PumbaaH schreef:Ik moet ook toegeven dat belgacom comfort apart staat weergegeven en volgens de website van belgacom houdt tv comfort een hd van 320 GB in..... dus als ze donderdag komen met een V3 gaat den technieker toch wel serieuze ruzie krijgen met mij aangezien het bgc comfort is en geen gewijzigd iets.



Naar mijn mening kan je voor ongeveer €20/maand (ongeveer 30% lager dan bij belgacom) minder niet gaan zagen over een schijf van 160GB i.p.v. 320GB of een tragere decoder. Als je een Dacia i.p.v. een Renault koopt weet je toch ook dat dit goedkoper is voor een reden. Plus op http://www.scarlet.be/nl/voordelen-van-scarlet-one.php staat nergens dat je een hd van 320GB gaat krijgen en staat er ook nog is een mooi tekeningetje van een v3. En providers "op de letter pakken" is vrij onmogelijk aangezien ze zich toch meestal indekken tegen zo'n dingen. En ruzie met de installateur is al even belachelijk als ruzie maken met een peuter! Niks bereik je daarmee!
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Eindelijk iemand die het snapt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

punk schreef:
PumbaaH schreef:Ik moet ook toegeven dat belgacom comfort apart staat weergegeven en volgens de website van belgacom houdt tv comfort een hd van 320 GB in..... dus als ze donderdag komen met een V3 gaat den technieker toch wel serieuze ruzie krijgen met mij aangezien het bgc comfort is en geen gewijzigd iets.



Naar mijn mening kan je voor ongeveer €20/maand (ongeveer 30% lager dan bij belgacom) minder niet gaan zagen over een schijf van 160GB i.p.v. 320GB of een tragere decoder. Als je een Dacia i.p.v. een Renault koopt weet je toch ook dat dit goedkoper is voor een reden. Plus op http://www.scarlet.be/nl/voordelen-van-scarlet-one.php staat nergens dat je een hd van 320GB gaat krijgen en staat er ook nog is een mooi tekeningetje van een v3. En providers "op de letter pakken" is vrij onmogelijk aangezien ze zich toch meestal indekken tegen zo'n dingen. En ruzie met de installateur is al even belachelijk als ruzie maken met een peuter! Niks bereik je daarmee!


dat kan ik begrijpen, maar dan vind ik het onverantwoord dat scarlet al reclame maakt over de V4 decoder op facebook en twitter :!:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”