Hoi
Zijn er gebruikers die al enige tijd EDPnet gebruike? Liefst in de regio Heist-op-den-berg. Ikzelf ben van Heist....
Omdat dit vrij onbekend is, zou ik graag eerst eens komen kijken hoe het in werkelijkheid gaat...
Ik verwacht er enorm veel van, wat is jullie mening over de diensten van EDPnet???
groetjes
en alvast bedankt
Gebruikers EdpNET
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Weet niet of je naar een specifiek antwoord zoekt, maar je mag er van uit gaan dat je bij EDPnet niet teleurgesteld wordt qua support en aanbod.
Uiteraard beperkt tot de fysieke aansluitingsmogelijkheden, maar ook daar kunnen ze je helpen met de juiste verwachtingen...
Uiteraard beperkt tot de fysieke aansluitingsmogelijkheden, maar ook daar kunnen ze je helpen met de juiste verwachtingen...
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb ondertussen 4.5 jaar EDPnet en ben eigenlijk nog altijd heel tevreden.
Natuurlijk gebeurt het wel eens dat er problemen zijn (dat heb ik bij alle providers die ik daarvoor heb gehad ook gehad (en meer)), maar over het algemeen zeker tevreden. De helpdesk verdient zeker ook een pluim (al is het een tijd geleden dat ik daar nog iets mee te maken heb gehad).
Wat mij betreft is het zeker een goede keuze.
Natuurlijk gebeurt het wel eens dat er problemen zijn (dat heb ik bij alle providers die ik daarvoor heb gehad ook gehad (en meer)), maar over het algemeen zeker tevreden. De helpdesk verdient zeker ook een pluim (al is het een tijd geleden dat ik daar nog iets mee te maken heb gehad).
Wat mij betreft is het zeker een goede keuze.
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Idem dito.
Hun formule starter met 5 GIGA per maand tegen € 19,95 begon eind 2010 echter wel flink op mijn systeem te werken, maar intussen is het ongelimiteerd geworden.
Alle formules van EDPnet zijn aan te raden.
Hun formule starter met 5 GIGA per maand tegen € 19,95 begon eind 2010 echter wel flink op mijn systeem te werken, maar intussen is het ongelimiteerd geworden.
Momenteel heb ik enkel KABEL liggen.
Om dan aansluiting te krijgen, moet ik een RAW COPPER draad hebben. Is dat een telefoondraad of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Wie legt die of sluit die aan? is da belgacom? of EDPnet zelf?
groetjes
Om dan aansluiting te krijgen, moet ik een RAW COPPER draad hebben. Is dat een telefoondraad of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Wie legt die of sluit die aan? is da belgacom? of EDPnet zelf?
groetjes
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Komt de telefoon vandaag reeds bij je toe? Heb je ergens een soortgelijk doosje?
Indien je nog geen actieve telefoonlijn hebt, moet je namelijk eenmalig de heraansluiting betalen (+/- 135 €) alvorens een abo te kunnen aangaan. Die raw copper, dat is een maandelijks abonnement voor het gebruik van de lijn indien je geen telefonie abonnement hebt. Ik weet niet zeker aan welke prijs edpnet dit "doorverkoopt". 10 € per maand? Die komt dus bovenop je Internetabonnement indien je geen vaste telefonielijn hebt.
Als je naar edpnet belt, zullen ze je dit alles normaal gezien ook piekfijn kunnen uitleggen.
Indien je nog geen actieve telefoonlijn hebt, moet je namelijk eenmalig de heraansluiting betalen (+/- 135 €) alvorens een abo te kunnen aangaan. Die raw copper, dat is een maandelijks abonnement voor het gebruik van de lijn indien je geen telefonie abonnement hebt. Ik weet niet zeker aan welke prijs edpnet dit "doorverkoopt". 10 € per maand? Die komt dus bovenop je Internetabonnement indien je geen vaste telefonielijn hebt.
Als je naar edpnet belt, zullen ze je dit alles normaal gezien ook piekfijn kunnen uitleggen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Euhm... ik ben zelf ook een EDPnet (Max) starter, maar bij mij is het niet ongelimiteerd hoor.koekie schreef:Idem dito.
Heb jij daar zelf iets voor moeten doen of gebeurde dat bij jou automatisch?
Ik heb overwogen om over te stappen naar 'Just in case', maar bij navraag blijkt dat ze mijn huidig ADSL-profiel (6Mbps/640Kbps) niet kunnen (willen?) behouden. Ik zou zakken naar 4Mbps/512Kbps. Dus laat ik het nog maar even...
Computer(k)nul
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is evident. Je stapt dan over op een abonnement met een totaal andere inhoud, bijvoorbeeld een snelheid van 4 Mbps / 512 Kbps.
- Sinna
- Elite Poster
Da's niet evident, immers: die Max Starter stond ook geafficheerd aan 4Mbps/512Kbps terwijl ik op 6Mbps/640Kbps sync.
Dit profiel is mij toegekend geweest na een verhuis (ik kwam dan van een 2Mbps/512Kbps-profiel wat ik zelf aangevraagd had - slechte binnenbekabeling).
[ Post made via mobile device ]
Dit profiel is mij toegekend geweest na een verhuis (ik kwam dan van een 2Mbps/512Kbps-profiel wat ik zelf aangevraagd had - slechte binnenbekabeling).
[ Post made via mobile device ]
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ooit stond Starter nog aan 6 Mb, doordat edpnet toen via Scarlet werkte. Later, na overschakeling naar Belgacom, is is starter aangepast naar 4 / .256 (ondertussen .512).
- Sinna
- Elite Poster
Da's best mogelijk, maar ik sync nog altijd op 6Mbps/640Kbps.
Vreemd dat ze mijn profiel niet kunnen (willen?) behouden. Volgens mij is het enkel een adminstratieve aanpassing, geen technische...
Vreemd dat ze mijn profiel niet kunnen (willen?) behouden. Volgens mij is het enkel een adminstratieve aanpassing, geen technische...
- Bijlagen
-
- SpeedTouch 510a.png
- screenshot ADSL-profiel
- (9.43 KiB) 1031 keer gedownload
Computer(k)nul