LPS,
Die medereizigers waren familie en ik dacht dat ze jim mobile hadden. De ene keer konden ze oproepen doen en de andere keer niet, alhoewel ze ontvangst hadden. Geen pebkac probleem dus.
Maar moet wel toegeven, het is weeral paar jaar geleden. De situatie kan inderdaad veranderd zijn.
Qua 3g of niet: der is een verschil tussen dat volume kunnen gebruiken of het ook daadwerkelijk doen. Zie voorbeeld ISDN. Ik pleit niet voor lage data volumes, maar wel voor kwaliteit boven kwantiteit. Da's een verschil. En je kan nu eenmaal niet voor paar cent op de eerste rij in de voorstelling zitten.
Van die kleine virtuele operatoren betwijfel ik hoeveel KMO's en groot bedrijven die kennen. Ik ken er in elk geval geen van. Bij HP België gebruikt men Proximus, men was eerder al eens overgestapt naar Mobistar.
honda4life schreef:TomG schreef:
mijn quote
Nu ga ik je toch even serieus tegenspreken.
Wat roaming betreft is deze identiek aan de settings van base, voor je naar het buitenland gaat, kijk je inderdaad best eens bij je provider wat het voorkeursnetwerk is, voor alle zekerheid.
Is 
Scarlet Mobile slechter in het buitenland die gebruik maakt van het netwerk van Proximus, aangezien dit voor jouw toch de maatstaf is voor een "betrouwbare" provider > NEE!
Over de rest denk ik ook het mijne, maar laat niet te veel je persoonlijke verwachtingen van mobile telefonie representatief zijn voor ons allen  

Euh, Scarlet is (een dochterbedrijf) van Belgacom, niet?
Maar ge hebt wel een punt dat mijn verwachtigen niet representatief zijn met "ons allen".