mail telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
a.noniem
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Beste klant,

Op 17-01-2011 koos u om voor Internet over te stappen op FiberNet 60. Allereerst willen we u hartelijk danken voor uw aankoop.

Uw nieuwe product
U betaalt voortaan € 64,95 incl. btw per maand voor FiberNet 60.

Telenet hanteert een Fair Use Policy voor het volumeverbruik van uw internetabonnement FiberNet 60. Hebt u nog extra maandelijks volume? Dan schakelen wij deze maandelijkse volumeblokken automatisch voor u uit.

We wensen u alvast nog veel plezier met uw Telenet-dienst(en).

Met vriendelijke groeten,

Telenet Klantendienst
Iemand enig idee wat met hier bij bedoeld?
Ik dacht met fibernet 60 over vrij downloaden te beschikken, wat heet dit dan met extra volumeblokken te maken?!!
Afbeelding
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
Bedankt: 192 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Als je in je oude abo nog extra volume had gekocht, schakelen ze dit uit.
a.noniem
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Ow ok, bedankt voor je reactie DDD.
Gezien mijn vorige abonement turbonet was en ook al genoot van het vrij downloaden, veronderstel ik dat het een standaardmailtje is dat naar iedere nieuwe fibergebruiker wordt gestuurd.
Echt duidelijke communicatie was het toch weer niet van telenet :-(
Afbeelding
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

ik wijzigde via mijn.telenet mijn abonnement van diamontshake + (59 euro) naar een Fibernet 40 (54,95). Tot heden nog geen bevestigingsmail ontvangen, wel merk ik dat wanneer ik sinds gisteren inlog op mijn telenet dat er staat dat ik geen internetproduct heb, en kan dus bijgevolg ook mijn telemeter niet meer raadplegen. Conclusie: ik surf dus vanaf nu gratis :roll:
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
Bedankt: 192 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Ik heb hetzelfd probleem op "mijn telenet". Heb online Fiber60 besteld ipv Turbonet XL.

Heb nu blijkbaar geen internetproduct meer. Maar als je op "Mijn aanrekeningen" klikt, zie ik "Mijn internet FiberNet 60".
En bij "mijn afspraken" zie ik ook nog wel staan dat ze 9/2 komen, maar staat niet bij wat ze komen doen... :-)
kloon
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Heb deze mail ook gehad terwijl ik fibernet in een shake heb
Dus hun prijs klopt niet in mijn geval
Dus ga ik er vanuit dat het een automatische mail is naar alle nieuwe klanten
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

ddd schreef:Ik heb hetzelfd probleem op "mijn telenet". Heb online Fiber60 besteld ipv Turbonet XL.

Heb nu blijkbaar geen internetproduct meer. Maar als je op "Mijn aanrekeningen" klikt, zie ik "Mijn internet FiberNet 60".
En bij "mijn afspraken" zie ik ook nog wel staan dat ze 9/2 komen, maar staat niet bij wat ze komen doen... :-)
als ik ga kijken bij mijn aanrekeningen staat er wel nog internet: ExpressNet XL. Bij Mijn afspraken is enkel de dag en afspraak tussen ingevuld, de andere velden zijn leeg
Trevorken
Member
Member

Bij mijn afspraken krijg ik zelfs een HTTP 500 foutmelding.
Mijn producten staat op geen internet en bij mijn internet zelf staat fiber60.
De telemeter kan ik niet meer op, maar hij werkt wel, want ik heb vandaag een waarschuwingsmail gekregen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”