1 jaar gratis fibernet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
JeankeVG
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2011, 16:13

Maar ik ben niet de enige die hier last van heeft Tomby, ongeveer iedereen lijkt me zo. Trouwens de site geeft aan dat er nog niets is gewonnen en dat er geen enkele user online is. Dus mij lijkt het een probleem bij Telenet te zijn. Gebruik je trouwens toevallig Linux? Die zouden ook niet functioneren volgens sommigen.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Ik heb juist ff geprobeerd, hier werkt het perfect.
Er waren rond de 650 users ingelogd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Neen, was gewoon op Windows (Vista en 7). Er waren in elk geval wel winnaars want in de Twitter feed aan de rechterkant zag ik enkele aankondigingen van winnaars. Zal maandag nog es opnieuw proberen...
Laatst gewijzigd door Tomby op 26 jan 2011, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
JeankeVG
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2011, 16:13

alle tof, dan is dit wel zwaar rot. Gemeenten op de rand krijgen geen kans ofzo? Misschien rekent Telenet ons al bij Antwerpen omdat we op de servers van Mechelen zitten hier. Kan hun verzekeren dat Zemst in Vlaams Brabant ligt.
daflux
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011, 16:18

Raar ik zie de bij twitter de winaars ook niet verschijnen
Niet op de pagina van telenet en niet op twitter zelf, waar zou dat dan aan liggen?
JeankeVG
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2011, 16:13

Zijn er wel winnaars? Hier krijg ik duidelijk dat er geen gebruikers online zijn en geen prijzen uitgedeeld. Maar als er andere mensen wel opgeraken en wel users zien moet er toch iets serieus misgaan met hun systeem...
JeankeVG
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2011, 16:13

decat schreef:Ik heb juist ff geprobeerd, hier werkt het perfect.
Er waren rond de 650 users ingelogd.


Kan jij dus ook de camionettekes zien decat? En zitten er bij jou gele tussen? Hoeveel prijzen zie jij dan dat er zijn weggegeven?
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

wel grappig dat die website niet eens bij Telenet zelf gehost staat .. maar bij Combell ..

Traceren van de route naar http://www.1jaargratisfibernet.Be [217.21.190.156]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms DD-WRT [192.168.1.1]
2 2 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.10
3 15 ms 5 ms 5 ms d51A45001.access.telenet.be [81.164.80.1]
4 9 ms 8 ms 7 ms dD5E0C161.access.telenet.be [213.224.193.97]
5 8 ms 7 ms 7 ms dD5E0FD4D.access.telenet.be [213.224.253.77]
6 9 ms 13 ms 10 ms dD5E0FDD5.access.telenet.be [213.224.253.213]
7 20 ms 16 ms 14 ms colt.bnix.net [194.53.172.92]
8 10 ms 11 ms 11 ms 212.74.90.132
9 12 ms 11 ms 11 ms 80.169.211.242
10 12 ms 13 ms 12 ms 217.21.188.85.static.hosted.by.combell.com [217.
21.188.85]
11 10 ms 11 ms 9 ms 217.21.190.156.static.hosted.by.combell.com [217
.21.190.156]

De trace is voltooid.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Zijn er bij de winnaars soms geen mensen die enkele bruikbare tips kunnen geven hoe dit spel tot een goed eind te brengen . Ben hier al sinds 1600 uur mee bezig maar het lukt maar niet . Is het de bedoeling dat je pas op de camionette duwt wanneer ze geel wordt ?
Alvast bedankt voor de hulp . :lol:
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

JeankeVG schreef:
Kan jij dus ook de camionettekes zien decat? En zitten er bij jou gele tussen? Hoeveel prijzen zie jij dan dat er zijn weggegeven?


Ik zei het werkt perfect dus ja:

Men kon de camionettes zien.
Heb ze ook geel zien worden + verplaatsen, telkens er eentje geel wordt toetert het ook.
Om er op te klikken was ik helaas steeds te laat want het gaat zéér snel.
Laatst dat ik meedeed waren er nog +- 90 installaties weg te geven.
JeankeVG
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2011, 16:13

na lang proberen werkt het hier nu ook.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Tips graag . :wink:
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

Bij mij verschijnt in de feed van Twitter de naam van een persoon die gewonnen heeft maar dat krijg ik pas een goeie 5 min later op het kaartje te zien.... vreemd vreemd

Moet je eigenlijk op een camionette klikken wanneer hij verplaatst is of voor hij zich verplaatst?
dragonflyer
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:17

Even iets melden wat mij net is opgevallen:
1jaargratisFibe David uit Peutie heeft zojuist 1 jaar gratis Fibernet gewonnen! #1jaargratisFibernet
4 minutes ago · reply

Het kwam erop dat deze man won voordat het gele busje naar hem toeging?

Toen het gelebusje bewoon en toeterde stond dit bericht hierboven er dus al 4 minuten op...
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

Inderdaad, was telkens al zo bij mij voor de laatste 5 à 8 winnaars...
dragonflyer
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:17

ja bij mij ook dus deze wedstrijd is bij wijze van spreke bullshit? en maakt het niet uit dat je klikt of niet het is al beslist op voorhand?
dragonflyer
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:17

1jaargratisFibe Glenn uit Werchter heeft zojuist 1 jaar gratis Fibernet gewonnen! #1jaargratisFibernet
33 seconds ago · reply

rara wie is de volgende winnaar glenn??
dit is steeds 4-5 min voor het wagentje beweegt... echt ni normaal
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

Yep, idem bij mij :-(
jak
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2006, 18:59
Locatie: Steenokkerzeel

Ik zie reeds meer dan één halve minut op Twitter wie er heeft gewonnen, en dan kan ik pas bewwegt de camionette van Fibernet met de winnaar die ik reeds zag op Twitter.
Zo is het niet mogelijk om te winnen en kom je zeker altijd te laat !!!
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

fieldoxide schreef:Zijn er bij de winnaars soms geen mensen die enkele bruikbare tips kunnen geven hoe dit spel tot een goed eind te brengen . Ben hier al sinds 1600 uur mee bezig maar het lukt maar niet . Is het de bedoeling dat je pas op de camionette duwt wanneer ze geel wordt ?
Alvast bedankt voor de hulp . :lol:

'k Zat zelf al 3 kwartier aan mijn scherm gekluisterd en ik was altijd een fractie te laat (zoals de meesten waarschijnlijk). Ik zag de bestelwagen geel worden en zich verplaatsen, maar als ik er met mijn muis naar toe moest was ik net te laat of net te ver en moest ik eerst nog wat terug vooraleer te kunnen klikken.
Tot mijn vrouw eens ging proberen. 3 pogingen en de buit was binnen. Ik zat erop te kijken en ik zag gewoon dat het goed ging: geel, klik en prijs. Feit is wel dat de muisaanwijzer al zeer goed stond. Ze moest zich dus vrijwel niet meer verplaatsen.
In dat opzicht is het dus wel nog een gokspelletje. Waar gaat de volgende bestelwagen heen... ? Als je met de muisaanwijzer eerst nog van het zuiden van de provincie naar het noorden moet, dan zul je wel te laat zijn.
Combinatie van geluk, precisie en snelheid me dunkt.
Nog veel succes aan de deelnemers!
JimmyEriks
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jan 2011, 19:00

Inderdaad, Glenn uit Meise stond zojuist reeds op Twitter vooraleer de camionette bewoog.
Nog maar eens schiiterend opgelost door Telenet.
Ik ga nu iets nuttigers doen dan met mijn kl***n te laten spelen.
JimmyEriks
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jan 2011, 19:00

Idem zonet met Erik uit Leuven.
Twitter is duidelijk veel sneller dan Telenet Fibernet.
Ga nu echt stoppen. Bye
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Iemand enig idee hoe je nu eigenlijk kans maakt om te winnen?
Gewoon klikken is tot op heden niet erg succesvol gebleken, eveneens omdat de winnaar op twitter staan voordat de camionette nog maar begint te bewegen...

Autoclicker dan maar? Of is dit geen goede oplossing?
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ben hier ook nog steeds aan het proberen , zonder succes . Blijf het wel vreemd vinden dat de winnaar reeds op twitter staat alvorens de camionette op de bestemming staat . Volgens mij een 'dikke rip off ' .
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Volgende winnaar komt uit LInden .
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

En volgende wordt Jeroen uit Leuven , man , man toch . Jeroen Janssen , ni te geloven .
denkt telenet nu echt dat wij 'dom ' zijn of zo ?
Laatst gewijzigd door fieldoxide op 26 jan 2011, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Tja, ik snap er ook niet veel van. Maar ze zullen toch wel op de één of andere manier mensen "loten" dan?
Nu ja, ik houdt het voor bekeken. 't Is de beurt aan iemand anders uit de familie om leuk te klikken "gelijk ne zot" :-D

(btw, net camionette bewogen... weer na het twitterbericht)
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

En nu is het de beurt aan Albert uit Tremelo . :beerchug:
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

Flippi schreef:
fieldoxide schreef:Zijn er bij de winnaars soms geen mensen die enkele bruikbare tips kunnen geven hoe dit spel tot een goed eind te brengen . Ben hier al sinds 1600 uur mee bezig maar het lukt maar niet . Is het de bedoeling dat je pas op de camionette duwt wanneer ze geel wordt ?
Alvast bedankt voor de hulp . :lol:

'k Zat zelf al 3 kwartier aan mijn scherm gekluisterd en ik was altijd een fractie te laat (zoals de meesten waarschijnlijk). Ik zag de bestelwagen geel worden en zich verplaatsen, maar als ik er met mijn muis naar toe moest was ik net te laat of net te ver en moest ik eerst nog wat terug vooraleer te kunnen klikken.
Tot mijn vrouw eens ging proberen. 3 pogingen en de buit was binnen. Ik zat erop te kijken en ik zag gewoon dat het goed ging: geel, klik en prijs. Feit is wel dat de muisaanwijzer al zeer goed stond. Ze moest zich dus vrijwel niet meer verplaatsen.
In dat opzicht is het dus wel nog een gokspelletje. Waar gaat de volgende bestelwagen heen... ? Als je met de muisaanwijzer eerst nog van het zuiden van de provincie naar het noorden moet, dan zul je wel te laat zijn.
Combinatie van geluk, precisie en snelheid me dunkt.
Nog veel succes aan de deelnemers!


Wanneer hebben jullie op een camionette geklikt? Voor of nadat hij verplaatst is? Merci!
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

ddd schreef:http://1jaargratisfibernet.be

Iemand een idee hoe de wedstrijd in zen werk gaat?


Het is een grote pot ..... (vul zelf maar in) :x . Waarom komen de berichten op twitter altijd een paar minuten voor dat de camionette naar de desbetreffende persson beweegt.
Kan dus niet he :cop:
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Jonas001 schreef:
Flippi schreef:
fieldoxide schreef:Zijn er bij de winnaars soms geen mensen die enkele bruikbare tips kunnen geven hoe dit spel tot een goed eind te brengen . Ben hier al sinds 1600 uur mee bezig maar het lukt maar niet . Is het de bedoeling dat je pas op de camionette duwt wanneer ze geel wordt ?
Alvast bedankt voor de hulp . :lol:

'k Zat zelf al 3 kwartier aan mijn scherm gekluisterd en ik was altijd een fractie te laat (zoals de meesten waarschijnlijk). Ik zag de bestelwagen geel worden en zich verplaatsen, maar als ik er met mijn muis naar toe moest was ik net te laat of net te ver en moest ik eerst nog wat terug vooraleer te kunnen klikken.
Tot mijn vrouw eens ging proberen. 3 pogingen en de buit was binnen. Ik zat erop te kijken en ik zag gewoon dat het goed ging: geel, klik en prijs. Feit is wel dat de muisaanwijzer al zeer goed stond. Ze moest zich dus vrijwel niet meer verplaatsen.
In dat opzicht is het dus wel nog een gokspelletje. Waar gaat de volgende bestelwagen heen... ? Als je met de muisaanwijzer eerst nog van het zuiden van de provincie naar het noorden moet, dan zul je wel te laat zijn.
Combinatie van geluk, precisie en snelheid me dunkt.
Nog veel succes aan de deelnemers!


Wanneer hebben jullie op een camionette geklikt? Voor of nadat hij verplaatst is? Merci!

Vanaf dat ze geel werd en terwijl ze nog bewoog. De klakson kwam iets later dan het op gang komen van de bestelwagen.
GaGo
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:07

fieldoxide schreef:Volgende winnaar komt uit LInden .


klopt, en enkele minuten later belden ze me op voor de installatieafspraak te maken (morgen voormiddag... jezes zo snel)
Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Komt er volgens mij op neer om te klikken de moment als de camionette geel wordt en in beweging is .
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

mailracer schreef:
ddd schreef:http://1jaargratisfibernet.be

Iemand een idee hoe de wedstrijd in zen werk gaat?


Het is een grote pot ..... (vul zelf maar in) :x . Waarom komen de berichten op twitter altijd een paar minuten voor dat de camionette naar de desbetreffende persson beweegt.
Kan dus niet he :cop:


EDIT : Het werkt wel degelijk. Ik ben zonet de gelukkige eigenaar van FIBERNET. Ik mag mijn huidige abonement (FN100) gratis behouden voor een jaar.

Dank je TELENET. Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

En wanneer heb je op een camionette geklikt?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

wel als je de twitter volgt, dan weet je naar waar de camionette naartoe gaat. In twitter staat ook vermeld dat de tweet vertrekt na het klikken, en dat de camionette beweegt als de call met telenet is afgerond. Naar het schijnt voor scripten te vermijden.
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

Maar wanneer werd de camionette geel toen jij won? Toen hij stilstond of bewoog naar een locatie van een andere winnaar?
cavecat
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
Locatie: Eiverbeu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Ik heb het ook voor een jaar ,technieker is al geweest en al :-)
't is wel de combi modem/router , maar die doet het (voorlopig) prima.

Met dank aan een autoclicker elke 5ms :)
Floris Bakker for president!
Jonas001
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2011, 14:13

En waar liet je je autoklikker op klikken? Eén camionette die stilstond?

Edit: bij de combi modem/router, kan je daar nog een eigen router op aansluiten?
cavecat
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
Locatie: Eiverbeu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Yep, eentje die stilstond , maar ik heb de indruk dat de code erna veranderd is en dat je nu moet klikken op de plaats waar ie gaat stilstaan

VOor ivm die combi , check even het topic specifiek daarover.
Ik heb er mijn Netgear vantussen gehaald , eens kijken of dat ding van Telenet voldoet , indien niet probeer ik de helpdesk te overtuigen om een modem only te zetten.
Floris Bakker for president!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”