ze maken er een boeltje van

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Jong jong jong wat maken ze er een boeltje van bij telenet !!!
Zijn net gekomen met modemswap en bij iedreen mogen ze niet meer inbellen bij telenet !!!
staat in het rood op hun netbook
gevolg : ze doen hun werk vertrekken en de klant zit zonder enig signaal.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wat bedoel je met: bij iedereen mogen ze niet meer inbellen bij Telenet?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

dus als alles gedaan is moeten ze ergens bellen en dan activeren ze da of zo
en nu niet gewoon een technisch dossierke maken en doorsturen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

het artikel op de frontpage zegt toch dat er veel problemen zijn met de activatie van die nieuwe modems?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Daarom dat er een technieker langskomt, die alles keurig achterlaat... :-D
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

tuurlijk :-D technieker is weg en ge hebt nietn meer !
als je belt naar kd krijg je dan
ja meneer de mensen moeten leren geduld hebben in het leven,
zeg nu zelf wat is 1 a 2 dagen zonder internet in een mensenleven.
Heb hem een klantennr van iemand gegeven en heb gezegd zeg nu zelf wat is nu 2 dagen te laat betalen in een mensenleven om een rappel te sturen met 9€ kosten.
Maar hij kon daar precies niet mee lachen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
lastmohican
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 jan 2011, 11:13

Vreemd, deze morgen dat de technieker die hier langs is geweest en NIU heeft vervangen + modem swap ook een rode melding op zijn scherm. Zelf met eigen ogen duidelijk gezien.

Nochtans is het geen probleem geweest om de installatie/activatie af te ronden.
shevchenko
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hier ook een strange probleen.
Vanmorgen is technieker langs geweest om nieuwe NIU te plaatsen en mijn Fiber40 verder af te handelen.
2 keer heeft hij gebeld met dienst van telenet om verder af te werken denk ik.
Na een uur is hij vertrokken en tegen mijn vrouw gezegd dat alles ok was uitgenomen geen internet.
Dit zou vandaag, morgen of overmorgen ook opgelost zijn :nono:
Deze middag thuis gekomen en gekeken op de modem.
Alle lichtjes branden groen uitgenomen het 2de die pinkt heel de tijd blauw. Dus ga ik ervan uit dat er nog geen intertet is :P
Pc toch maar opgestart om wat fotos enzo te schikken en toch is er wel degelijk verbinding.
Iemand met een idee waarom dit blauw is of hoort dit zo :idea:
Anyway mijn mijn snelheid is 39mbit down en 1.55 up
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Vanavond is de technieker langsgeweest, modemswap gedaan, mijn Nui was in orde en na
een 15 minuten was alles in orde. Direct met 2 pc's online, 39,5 mbps down en 1,8 up.
Wat de technieker wel mee gaf is dat men bij TN niet kan volgen op de helpdesk (voor de techniekers dan)
als er iets misgaat ligt het meestal aan de software van de modem zelf want die is niet goed of maar half
geinstalleerd. De modem moet zelf de software van het net gaan halen als hij actief word en als het daar misgaat kan
de technieker enkel de technische helpdesk inschakelen via mail of telefoon.
De technieker was een heel bekwame kerel en wist waarover hij praatte,
als het goed is mag het ook gezegd worden vind ik.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Ambroos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 14 jan 2011, 11:42
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 17 keer

Vorige week donderdag, toen ze bij mij zijn komen installeren, heb ik ook eventjes gepraat bij de Telenetmeneer. Blijkbaar is het bij de nieuwe modems zo dat de technieker wel zelf Internet kan overdragen op de nieuwe modem, maar zij moeten dan een dossier aanmaken bij de helpdesk, en dan moet de helpdesk de andere producten overzetten. En dat duurt eventjes. Bij mij heeft die gast gewoon een halfuur staan wachten tot die op de helpdesk alles overgezet hadden. Hij wist in ieder geval wel wat hij aan het doen was, want alles werkte perfect toen hij hier terug vertrok!
Al mijn posts zijn 100% Ambroos en 0% mijn werkgever.
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Haha, net mijn telenet afrekening gehad. Bij overschakelen naar FN60, heb ik niet alleen een self starter pakket genomen waar ik zelf alles voor gedaan heb, maar daarbovenop zijn ze nog alle installaties door de techniekers wegens de problemen gratis beginnen doen, maar wat staat er op mijn afrekening:

Comfort installatie: 50 euro te betalen.

Ik heb al spijt voor de persoon van de helpdesk die mij aan de lijn gaat krijgen.

Ik zou zeggen voor iedereen die zogezegd 'gratis' een technieker over de vloer kreeg.. hou uw afrekening maar goed in het oog.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

bellen naar 015/666666 ze zullen wel crediteren
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Jethz schreef:Haha, net mijn telenet afrekening gehad. Bij overschakelen naar FN60, heb ik niet alleen een self starter pakket genomen waar ik zelf alles voor gedaan heb, maar daarbovenop zijn ze nog alle installaties door de techniekers wegens de problemen gratis beginnen doen, maar wat staat er op mijn afrekening:

Comfort installatie: 50 euro te betalen.

Ik heb al spijt voor de persoon van de helpdesk die mij aan de lijn gaat krijgen.

Ik zou zeggen voor iedereen die zogezegd 'gratis' een technieker over de vloer kreeg.. hou uw afrekening maar goed in het oog.
Trekken ze die 50 € niet terug af verder op de factuur? anders eens mailen of bellen.
Benieuwd wat er bij mij gaat staan, want ik heb de modem zelf geinstalleerd (self starter) op de eerste dag dat fibernet uitkwam (op 17 januari)
maandag 7 feb maken ze normaal mijn faktuur op en had ook nog een lopende promotie voor 4 maanden gratis digitale tv tot eind maart, als daar niks van klopt dat zal ik ook wel eens bellen en zelfs ééntje naar kwaliteits opvolging (voor 2 dagen geen internet,telefonie om alle diensten opnieuw te activeren op mn nieuwe modem)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
crosserke
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
Locatie: Beringen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 5 keer

Gisteren de volgende brief gekregen per kerende post!

Uw volgende Telenet-aanrekening(en)
Beste klant,

Door een fout in het systeem ontvangt u momenteel geen aanrekeningen van ons. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Zodra alles in orde is, sturen we u de aanrekeningen van de voorbije periode. We zullen u dan vragen om het totaal van de aanrekeningen over te maken.
Tot dan hoeft u dus niets te doen. U blijft uiteraard genieten van uw vertrouwde Telenet­diensten.
Onze excuses voor eventuele hinder.
Met vriendelijke groeten.

L. Verstraete
Billing a Payments Manager
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

K heb sowieso m'n domiciliering geblokeerd tot alles uitgeklaard is

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”