BelgacomTV npvr opname afspelen werkt niet

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
tuxken
Starter
Starter

zoals het topic het al zegt...
Ik zit momenteel met 6 opnames die via npvr zijn gebeurd. Vandaag bekijk ik er één van die moeilijk doet. Kan niet vooruit- of terugspoelen. Heb de film stopgezet en opnieuw laten afspelen, maar nu wil die niet meer. Er komt een foutboodschap met als titel "opgelet" maar verder geen tekst in het vakje.
De andere opnames via npvr spelen wel prima af en ik kan vooruit- en terugspoelen. Heb de decoder al gereset, maar dat biedt geen soelaas.

Iemand een idee wat er fout is gegaan? Een gekende bug in de software misschien.
Kan ik mijn film waarvan ik al een 20 minuten heb gezien ooit nog afkijken?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik denk dat dit bij Belgacom zelf ligt want bij een opname waar ik de ene dag de 'opgelet' waarschuwing kreeg (nadat de film eerst minuten verder sprong en dat steeds bleef doen bij het opnieuw proberen), werkte de film enkele dagen later weer als normaal.
Regulus
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

idem ditto hier .. ik heb zo een film in minstens 10 stappen moeten bekijken .. ttz aanvankelijk gestopt bij een reclameblok (en gaan slapen ...) volgende keer, bij elke start, opnamen vanaf nul maar ieder keer dat "opgelet" vierkantje en het afspelen start niet .. 's avonds terug een stuk verder gekeken en daarna was er geen doorkomen meer aan tot 4-5 dagen later ... vreemd ...
tuxken
Starter
Starter

Dankjewel voor jullie reacties. Het geeft me de hoop terug mijn film te kunnen afkijken :-D

Ik ben ondertussen, na uren zoeken op het net, te weten gekomen dat dit inderdaad een bug is in de npvr software waarvan Belgacom op de hoogte is. Ze zijn er een oplossing voor aan het zoeken, maar iedereen weet dat dit lang op zich kan laten wachten.

Geduld is de boodschap, en terwijl ik wacht op een oplossing zal ik dagelijks eens de film proberen te spelen.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste tuxken,

Zoals je al weet is het inderdaad een algemene storing bij Belgacom.
Even wou ik dit confirmeren en je laten weten dat we er inderdaad van op de hoogte zijn, en hopen dat het spoedig opgelost raakt.

Mvg,

Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”