1 jaar gratis fibernet
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Als je weet waar de camionettes van telenet voorbij komen moet je ze doen stoppen en kan je 1 jaar winnen
Vandaag in
West-Vlaanderen
tussen
16 en 22 u
Jij maakt vandaag kans op 1 jaar gratis Fibernet! Doe meteen mee. Als je wint, rijdt de Telenet-camionette rechtstreeks naar je toe en surf jij vandaag nog tegen lichtsnelheid!
Vandaag in
West-Vlaanderen
tussen
16 en 22 u
Jij maakt vandaag kans op 1 jaar gratis Fibernet! Doe meteen mee. Als je wint, rijdt de Telenet-camionette rechtstreeks naar je toe en surf jij vandaag nog tegen lichtsnelheid!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
is wel maar FN40 hé !
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... als daar maar geen ongelukken van komen.Patje schreef:moet je ze doen stoppen en kan je 1 jaar winnen
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Kzie het al in de krant: "Enthousiaste klant komt terecht onder camionette van telenet en wint 1 jaar gratis Fibernet"
(grapje)
hopelijk niet zo erg, gewoon zwaaien naar de camionette zeker en teken doen dat ze moet stoppen, vermoedelijk een lotje trekken ...
voor mij niet meer nodig, heb al FN40 en blijf lekker binnen in de warmte ...

hopelijk niet zo erg, gewoon zwaaien naar de camionette zeker en teken doen dat ze moet stoppen, vermoedelijk een lotje trekken ...
voor mij niet meer nodig, heb al FN40 en blijf lekker binnen in de warmte ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

Dus ze rijden gewoon ergens willekeurig rond en je moet ze stoppen? Vaag gedoe allemaal 

Op onderstaande data komen de Telenet-camionetten bij je langs. Mis ze niet!
Vul je e-mailades in en we laten je weten wanneer de Telenet-camionetten langskomen in jouw provincie
Vergeet niet te klikken op je eigen stad da staat dan HOU ME OP DE HOOGTE ( LIMBURG bevoordeeld )
Geef je e-mailadres op
Je inschrijving werd geregistreerd.
Dat is de directe link naar http://1jaargratisfibernet.be/doemee hun e-mail in te voeren zonder dat de films te kijken

Es gibt auch die Möglichkeit via Email benachrichtigt zu werden
Hier der direkte Link http://1jaargratisfibernet.be/doemee um seine Email einzugeben ohne das Filmchen anzuschauen
Vul je e-mailades in en we laten je weten wanneer de Telenet-camionetten langskomen in jouw provincie
Vergeet niet te klikken op je eigen stad da staat dan HOU ME OP DE HOOGTE ( LIMBURG bevoordeeld )
Geef je e-mailadres op
Je inschrijving werd geregistreerd.
Dat is de directe link naar http://1jaargratisfibernet.be/doemee hun e-mail in te voeren zonder dat de films te kijken

Es gibt auch die Möglichkeit via Email benachrichtigt zu werden

Hier der direkte Link http://1jaargratisfibernet.be/doemee um seine Email einzugeben ohne das Filmchen anzuschauen
Laatst gewijzigd door Rally 24 jan 2011, 15:10, in totaal 1 gewijzigd.
Orange Trio met 4 GSM Abo`s
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
En uit de algemene voorwaarden:
Wat dat dan ook moge inhouden
Iedere deelnemer verleent, door zijn loutere deelname, automatisch en onvoorwaardelijk de toestemming
tot publicatie van zijn naam, adres en foto alsook zijn identificatie als deelnemer aan de actie en verzaakt
aan alle rechten daarmee verband houdend. Iedere deelnemer verbindt zich, door loutere deelname aan de
actie, om deel te nemen aan een promotiecampagne rond deze wedstrijd, ook na afloop van de actie.
Wat dat dan ook moge inhouden

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Dus die mannen komen direct naar je thuis, en switchen je internet... nice!
Dus die mannen komen direct naar je thuis, en switchen je internet... nice!

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Om geldig deel te nemen en in aanmerking te komen voor de actieprijs (= 1 jaar gratis Telenet Fibernet)
moet de deelnemer online als snelste een gele camionette in zijn provincie kunnen aanklikken.
Er worden in totaal 1000 X 1 jaar gratis Telenet Fibernet 40 weggegeven met Self starter kit.
Per actiedag ( die loopt van 16 u tot 22 u en enkel tijdens de werkdagen ( maandag tot vrijdag) worden er
100 prijzen weggegeven, verdeeld over de 5 provincies van Vlaanderen + Brussel.
Je kunt verschillende keren deelnemen, doch je kunt slechts één keer tot winnaar aangeduid worden.
De winnaar moet wel de dag van de prijstoekenning thuis zijn om de prijs in ontvangst te kunnen nemen,
anders vervalt het recht op de prijs.
bron:
http://1jaargratisfibernet.be/_down/wed ... lement.pdf
moet de deelnemer online als snelste een gele camionette in zijn provincie kunnen aanklikken.
Er worden in totaal 1000 X 1 jaar gratis Telenet Fibernet 40 weggegeven met Self starter kit.
Per actiedag ( die loopt van 16 u tot 22 u en enkel tijdens de werkdagen ( maandag tot vrijdag) worden er
100 prijzen weggegeven, verdeeld over de 5 provincies van Vlaanderen + Brussel.
Je kunt verschillende keren deelnemen, doch je kunt slechts één keer tot winnaar aangeduid worden.
De winnaar moet wel de dag van de prijstoekenning thuis zijn om de prijs in ontvangst te kunnen nemen,
anders vervalt het recht op de prijs.
bron:
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik ook voor een familielid en zegt dat het klantennr niet bestaat
iphone 8+ : prox MUP
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Wat met de mensen die reeds overgeschakeld zijn naar fibernet 40 ? Mogen die ook meedoen aan de wedstrijd ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
JA, lees de voorwaarden maarrasman schreef:maar begrijp ik het nu goed ? moet je al internet hebben van hen ?
ARTIKEL 3
Enkel bestaande Telenet Internetklanten - natuurlijke personen, die de leeftijd van 18 jaar bereikt hebben,
of met toestemming van de ouders of voogd indien minderjarig, en die woonachtig zijn in België – kunnen
deelnemen aan deze actie. Deelname aan deze actie is ook niet toegestaan voor de Organisator van deze
actie, de personeelsleden, de verkopers en de gezinsleden van de personeelsleden van de Organisator, en
van elke andere persoon die heeft meegewerkt aan de totstandkoming van huidige actie.
Doe gerust mee, je gegevens en foto komen dan in het Telenet facebook!
ARTIKEL 10
Iedere deelnemer verleent, door zijn loutere deelname, automatisch en onvoorwaardelijk de toestemming
tot publicatie van zijn naam, adres en foto alsook zijn identificatie als deelnemer aan de actie en verzaakt
aan alle rechten daarmee verband houdend. Iedere deelnemer verbindt zich, door loutere deelname aan de
actie, om deel te nemen aan een promotiecampagne rond deze wedstrijd, ook na afloop van de actie.
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Camionette van Telenet tegengekomen en klem gereden. Voor ik kon roepen da'k 1 jaar gratis fibernet heb gewonnen, stond die gast van Telenet te jammeren dat ie een vrouw en 2 kindjes heeft en zo. 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
LOL, zal weer de zoveelste fail zijn. Dacht zal ook eens proberen en ik krijg een popup dat ik al een connectie actief heb en je maar 1 connectie tegelijk kunt gebruiken.
Trouwens, als ik de beschrijving zo bekijk is het een wedstrijdje om het rapst klikken, wat typisch al niet wreed goed werkt met web based spellekes.
Trouwens, als ik de beschrijving zo bekijk is het een wedstrijdje om het rapst klikken, wat typisch al niet wreed goed werkt met web based spellekes.
Idd ik had een auto clicker aangezet (omdat het na een tijdje te suspicious begon te lijken), en zelfs dan lukte het nog niet. Tevens gaan die camionetten steeds naar dezelfde plek. Vandaag gaan ze heel de tijd van brugge naar kortrijk enz. Steeds in groep vrijwel.
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
idem hier ook geprobeerd op 5 ms of 1 ms cliks .. geen avancefrado schreef:Idd ik had een auto clicker aangezet (omdat het na een tijdje te suspicious begon te lijken), en zelfs dan lukte het nog niet. Tevens gaan die camionetten steeds naar dezelfde plek. Vandaag gaan ze heel de tijd van brugge naar kortrijk enz. Steeds in groep vrijwel.

[youtube]NjWPuQUeGpc[/youtube]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Haha, geniaal.Kitt schreef:idem hier ook geprobeerd op 5 ms of 1 ms cliks .. geen avancefrado schreef:Idd ik had een auto clicker aangezet (omdat het na een tijdje te suspicious begon te lijken), en zelfs dan lukte het nog niet. Tevens gaan die camionetten steeds naar dezelfde plek. Vandaag gaan ze heel de tijd van brugge naar kortrijk enz. Steeds in groep vrijwel.
http://www.youtube.com/watch?v=NjWPuQUeGpc

Maar de latency van uw internetverbinding is helaas een pak hoger dan 5 ms... Tenslotte zullen al die clicks geregistreerd moeten worden op de één of andere manier.
Zonder. Gwn om 15u58 achter mijne pc gaan zitten, klantennummer onder ctrl-v, constant refreshen tot de wedstrijd actief werd (rond 16u04), bliksemsnel mijn gegevens ingevuld, en bij de eerste 5 deelnemers, zodanig da ik ni moest concurreren met 700 andere klikkers 

Goede tactiek, zal ik vrijdag ook proberen.
Volgens mij is dat de enige manier om te winnen...
Wanneer komt er een technieker als je wint?
Volgens mij is dat de enige manier om te winnen...
Wanneer komt er een technieker als je wint?
Ikzelf kan er niet over meespreken, bij mij moesten enkel de facturen aangepast worden aangezien hier (na veel moeite, zie ook mijn topic) al Fibernet aanwezig was. Ik hoop enkel dat dat nu van den eerste keer just gaat zijn, want je krijgt geen enkel bewijs dat je gewonnen hebt...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Heel waarschijnlijk (geduredne één jaar) telefonie en TV apart aanrekenen.
Telefonie: 18.27€ per maand.
TV: huur digicorder (indien niet aangekocht).
Telefonie: 18.27€ per maand.
TV: huur digicorder (indien niet aangekocht).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Spullement ligt precies al plat ... krijg telkens de melding dat er hier al iemand zit te proberen. Toch ben ik alleen thuis vreemd!
En komt erbij dat er nog geen enkele user staat aangegeven en nog niets is weggegeven.
Conclusie, weeral dikke brol !
En komt erbij dat er nog geen enkele user staat aangegeven en nog niets is weggegeven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik had maandag in Westl-Vl net hetzelfde voor. Op 2 PCs geprobeerd en op beide hetzelfde probleem. Ik kon gewoon niet meedoen. En inderdaad, de tellers rechts bleven gewoon op 0 staan.JeankeVG schreef:Spullement ligt precies al plat ... krijg telkens de melding dat er hier al iemand zit te proberen. Toch ben ik alleen thuis vreemd!
Heb er mij dan maar bij neergelegd (heb al betalend FN40).