Gegroet UB'ers!
Ik heb me gisteren geaboneerd op scarlet internet en telefonie via telefoon
ik heb login gegevens voor mijn.scarlet.be gekregen bij de registratie
maar ik kan me nu niet inloggen met die gegevens
ik heb ook geprobeerd om via email adres mijn gegevens te resetten maar ik kreeg de melding dat ze daar geen gegevens voor gevonden voor het gebruikte email adres (het email adres dat ik bij de registratie heb opgegeven)
Inloggen met mijn telefoon nummer lukt ook niet.
Dus nu vraag ik mij of ik wel de juiste login gegevens heb gekregen, of is mijn abonnement niet goed geactiveerd, of moet ik gwn nog wat geduld hebben ?
Ik vermoed(en hoop ) zelf het laatste maar wou het hier toch nog even navragen voor alle zekerheid.
groeten
sospiet
Kan niet inloggen op mijn.scarlet.be
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
inloggen met de gebruikersnaam van de modem, zonder @SCARLET
Vermits je nog nieuwe klant bent, is dit misschien nog niet allemaal in orde.
Je moet je ook niet al te veel voorstellen hoor van mijn.scarlet
Vermits je nog nieuwe klant bent, is dit misschien nog niet allemaal in orde.
Je moet je ook niet al te veel voorstellen hoor van mijn.scarlet
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dit doe ik aangezien ik nog geen modem hebhonda4life schreef:inloggen met de gebruikersnaam van de modem, zonder @SCARLET
ik zou gewoon graag kunnen inloggen zodat ik de oplevering zou kunnen volgen
ik zal dan nog nog wat geduld hebben toch al bedankt
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Oplevering was volgens mij een andere pagina hoor
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ah ok weet je de welke dan ofzo
die man van telehelpdesk zij precies wel mijn.scarlet.be
ma soit da was ook maar ne vage mens(Tim van Scarlet)... probeerde me heel de tijd scarlet one aan te smeren, wist er niets van dat er geen activering kosten zijn tot 31/01
Ik zal maar wat geduld hebben
die man van telehelpdesk zij precies wel mijn.scarlet.be
ma soit da was ook maar ne vage mens(Tim van Scarlet)... probeerde me heel de tijd scarlet one aan te smeren, wist er niets van dat er geen activering kosten zijn tot 31/01
Ik zal maar wat geduld hebben