![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zeer vriendelijke meiske aan de lijn gehad en upgrade is possible..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Trojan schreef:De firmware maakt wel uit. Met de oude firmware zijn er enorm veel bitfouten op de lijn waardoor ge dus een slechte verbinding en slecht tv beeld krijgt. Met de nieuwe firmware is dat minder of zelfs niet.
Ten eerste: Mijn welgemeende excuses voor de typfout die ik daar neergetypt (en ondertussen verbeterd heb)!Trojan schreef:Je moet wel alles downloaden en installeren he.
Ten eerste is het http://CPE.mirrors.skynet.be
Ten tweede moet je de recovery firmware ook updaten. De juiste versie heb ik hier al eens ergens gepost op het forum.
Hoort de nieuwe firmware ook bij de upgrades die Belgacom aan het pushen is? Of upgraden ze alleen maar de sync?Trojan schreef:De firmware maakt wel uit. Met de oude firmware zijn er enorm veel bitfouten op de lijn waardoor ge dus een slechte verbinding en slecht tv beeld krijgt. Met de nieuwe firmware is dat minder of zelfs niet.
Luke schreef:Op 9 januari heb ik een ticket geopend met de vraag ivm de firmware en het 30/4,5 profiel.
Tot op heden 16 januari nog niet het minste antwoord op gekregen.
Luke schreef:Luke schreef:Op 9 januari heb ik een ticket geopend met de vraag ivm de firmware en het 30/4,5 profiel.
Tot op heden 16 januari nog niet het minste antwoord op gekregen.
Bij mij hebben ze nu (half) gereageerd.
Een email met FAST3464_6OC009.img als attachment.
Over mij op 30/4,5 zetten geen woord. Zucht ...
sardonis schreef: Kunt ge die firmware ergens online zetten aub? Wil hem graag mirroren.