Als alles volgens plan verloopt ga ik binnen enkele weken naar Scarlet.
Momenteel gebruik ik een gewone telefoonlijn van Belgacom in combinatie met Dommel. Als ik naar Scarlet overstap wil ik m'n nummer en bijhorend abonnement weg.
Ik heb gezocht op de site van Scarlet maar ik vind er niets over weer en daarom hier mijn vraag: moet ik dat zelf opzeggen bij Belgacom of doet Scarlet het nodige?
Naar Scarlet zonder Belgacom: lijn opzeggen?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Indien je een nummeroverdracht wenst MAG je de Belgacom lijn NIET opzeggen, dat doet Scarlet voor jou.
Indien je je nummer niet wenst te behouden, MOET je bij Belgacom je telefoonlijn opzeggen.
Indien je je nummer niet wenst te behouden, MOET je bij Belgacom je telefoonlijn opzeggen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- BlackOps
- Starter Plus
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 10:49
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
De BGC lijn is sinds gisteren afgesloten. Internet ook...
Nu is de situatie als volgt:
Dommel loopt nog tot eind van deze maand maar ligt dus plat door de opzeg van Belgacom ( discovery line )
Scarlet is aangevraagd op 28/1
Nu wil ik eens kijken op "mijn scarlet" en daar wil ik de status bekijken van de bestelling. Ik vul daar het emailadres dat ik gebruikt heb bij de bestelling en blijkt dat dat adres onbekend is.
Gaat de levering door Scarlet zoals gepland of moet ik - omdat het mailadres niet bekend is - mij zorgen maken?
Nu is de situatie als volgt:
Dommel loopt nog tot eind van deze maand maar ligt dus plat door de opzeg van Belgacom ( discovery line )
Scarlet is aangevraagd op 28/1
Nu wil ik eens kijken op "mijn scarlet" en daar wil ik de status bekijken van de bestelling. Ik vul daar het emailadres dat ik gebruikt heb bij de bestelling en blijkt dat dat adres onbekend is.
Gaat de levering door Scarlet zoals gepland of moet ik - omdat het mailadres niet bekend is - mij zorgen maken?