Hoi UB'ers!
Ik kocht mij in occasie een aantal D-Link IP-camera's. DCS-2120, doodsimpele VGA IP-cams, eenvoudig te installeren en te gebruiken. Ik zoek echter nog 2 oplossingen:
- Hoe kan je deze cams gebruiken via Mozilla Firefox ?? Ik krijg telkens de foutmelding dat Actibe-X niet geïnstalleerd is... Via IE werkt het wel perfect, maar we hadden natuurlijk liever alles via FF gehad...
- Een mogelijkheid om de videobeelden op mijn Android HTC Desire te bekijken... Via rechtstreeks IP en poort krijg ik enkel de foutmelding dat 'Active-X niet actief' is... Maar die cam zou moeten kunnen RSTP stream streamen... Iemand enig idee hoe je die kan opvragen op Android??
Heb al vanalles geprobeerd, niks lijkt te werken (noch lokaal noch via internet...)
Alvast bedankt voor constructieve antwoorden!
KRL
D-Link IP-camera op Android
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 59 keer
@ KenwOOt: van harte bedankt voor de tip! Heb die lite-versie nu in gebruik en helemaal kunnen configureren dat ik zowel thuis (op de WiFi) als op verplaatsing (via 3G) mijn bewakingscamera's perfect kan zien.
Alleen mijn B-Box2 deed wat moeilijk bij het configureren, 5 verschillende poorten forwarden en 1 PC in DMZ is blijkbaar al teveel...
Van harte bedankt dus!!
Karel
Alleen mijn B-Box2 deed wat moeilijk bij het configureren, 5 verschillende poorten forwarden en 1 PC in DMZ is blijkbaar al teveel...
Van harte bedankt dus!!
Karel
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be