...en maar reclame maken, en maar nieuwe klanten lonken met unlimited, de trouwe klanten zullen de rekening wel betalen....
Vandaag lukt echt niks meer, een youtube filmpje, oeieoei,
een websitetje laden, geduld even geduld...
30 Mbit profiel...
Het is nog eens weekend.....
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 34 keer
Heb ik ook al allemaal geprobeerd.
Locatie = Gent
doe ik de edpnet speedtests dan geeft hij altijd eerst zo'n kleine 30Mb/s
doe ik "run a new test" dan gaat hij naar 25Mb/s
doe ik nog een "run a new test" dan gaat hij naar 20Mb/s
doe ik speedtests op andere speedtest sites (niet van EDPnet) dan krijg ik erbarmelijke stats (die er niet om liegen want een youtube filmpje bekijken zit er vandaag helemaal niet in...)
Locatie = Gent
doe ik speedtests op andere speedtest sites (niet van EDPnet) dan krijg ik erbarmelijke stats (die er niet om liegen want een youtube filmpje bekijken zit er vandaag helemaal niet in...)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik had dit ook Pluis! Hier Oostkamp VDSL2, maar ook via gent backbone.....Pluis schreef:Heb ik ook al allemaal geprobeerd.
Locatie = Gent
kon op quasi geen enkele site raken...modem heropgestart...iets beter, na 20' weer zo tergend traag.....weer rebooten
1 u of 2 later weer beter (was rond 20 u. die problemen.)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Had gisteren ook problemen om een simpel youtube filmpje te laden.. (ook Gent), nog gedacht aan iets te posten maar niet gedaan snelheid leek meestal toch wel in orde, raar..
Scarlet (Thuis) en Mobile Vikings (Mobiel Internet)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Deze avond geen last van gehad op PC.. wat ik wel heb is dat video's streamen op m'n IPhone 4 (youtube en dergelijke) verschriiiiiiiikkelijk traag gaat via wifi de laatste tijd ! Echt gewoonweg niet te doen.. ging vroeger wel gewoon perfect.. Heb al zitten zoeken naar een oplossing maar niet gevonden.. momenteel gaat video's bekijken (zelf in High Quality) gewoonweg véél sneller via 3G dan via wifi (thuis op EDPnet dus)..
Misschien wel een verband? Ik vind het gewoon ontzettend raar want m'n downloadsnelheid is gewoon normaal, ik gebruik standaard de DNS server van google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) en niet die van EDPnet zelf, heb deze al terug veranderd naar die van EDPnet, geen verandering, van OpenDNS en ook geen verandering..
Misschien wel een verband? Ik vind het gewoon ontzettend raar want m'n downloadsnelheid is gewoon normaal, ik gebruik standaard de DNS server van google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) en niet die van EDPnet zelf, heb deze al terug veranderd naar die van EDPnet, geen verandering, van OpenDNS en ook geen verandering..
Scarlet (Thuis) en Mobile Vikings (Mobiel Internet)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Sorry, we zijn er efkens uitgelegensatsurfer schreef:nu juist weer vanhetzelfde.... raak niet op userbase.....
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- ctgilles
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik had geen problemen. Getuige daarvan mijn traffiek Soms zat ik maar op 16Mbit te downloaden maar dat ligt aan Astraweb, want telkens gaf mijn Speedtest 28-29Mbit aan (ST.net, IO en anderen geprobeerd)