Einde in zicht voor de problemen met ADSL2Fit?

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

The_Borg schreef:Ik snap die contractverlenging niet. Wanneer gebeurt die? Ik ben al 2 jaar klant bij Webvisie, eerst Blast-abonnement, dan net4all en dat is dan in oktober 2003 automatisch omgezet in a2f. Hoe lang kan ik dan theoretisch genieten van mijn unlimited? (alé ja aan 10 KB/s is er niet veel te genieten)

Ik hoop dat er echt verandering komt, het is wel verschrikkelijk laat (Sasuke, begin nu niet terug over hoe het er bij ISPs aan toe gaat aub), maar als er verandering komt blijf ik zeker.


Ik denk dat die vandering er zal komen als je huidige contract zijn termijn van 12 maanden heeft bereikt.
Dus in oktober 2004 zal je contract volgens mij:
- Het wordt herzien en je blijft bij A2F mét de 40 GB "limiet".
- Het wordt herzien en je beslist om over te stappen naar een andere provider.

Naar de uitleg die ik heb gekregen én die ook al gepost is, gaat Scarlet het volledige netwerk onderzoeken en aanpassen waar er "glitchen" zijn.
Dit zal naar alle waarschijnlijkheid wel even duren maar ik denk dat we die evolutie wel snel zullen zien en merken.
Denk dat dit gepaard zal gaan met outages, maar die neem ik er gerust bij als die de performantie van het netwerk ten goede komen.
Niet vergeten dat dergelijke werken best wel veel centjes kosten en als er hardware moet vervangen worden, dit ook eerst besteld, geleverd én geconfigged moet worden alvorens het kan ingezet worden.

Dus idd, wait and see and hope for the best asap.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

unicomplex, dat is maar een manier van interpreteren eh. Eigenlijk is Skynet ook limietloos. Als er echt een limiet was, zou dat betekenen dat je na 10 GB of 40 GB gewoon niet meer kon surfen. Maar neen, dat is niet het geval: je verbinding wordt nooit stopgezet. Enkel de performantie wordt naar beneden gehaald. Dus als je het strikt neemt is dat geen limiet.
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Allez, het staat nu ook op de status-pagina en is het dus officieel ...

Voor de rest zal het afwachten zijn (tot november zit ik dan toch nog zonder limiet), maar als de snelheid niet gaat verbeteren, dan ben ik toch ook foetsjie ...
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Weet ge,

Al en al, ik ben zeker dat ik niet van Provider zal veranderen.
Zelfs niet na de "limieten".

Ik, zoals zovelen anderen, ben blij met de upload - die over het algemeen een constante is gebleven- en met de vrijheid die je kan genieten.

Als het echt zó belangrijk is dat je een constante dl van + 300 kB wil moet je er ook maar voor betalen. Maar ik denk dat de meesten onder ons niet echt de middelen hebben om + 300 €/maand te spenderen aan een internet connectie die een "limietloos" karakter heeft.

Mocht iedereen voor zichzelf nu al eens uittellen hoeveel hij/zij al heeft gewonnen -lees dl's software, movies, games,....- en dit dan tegenover het feit zet dat je anders nooit de mogelijkheid zou hebben om al voornoemde te "testen".

Dus alvorens de bedenking te maken dat A2F enkel ons geld wil, is het misschien aangeraden om toch eens -alvorens je post effectief te posten- deze nog eens goed te lezen.


t' Is misschien zware koek wat ik hier weer neerpen maar daarvoor niet minder waar/realiteit.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Mocht iedereen voor zichzelf nu al eens uittellen hoeveel hij/zij al heeft gewonnen -lees dl's software, movies, games,....- en dit dan tegenover het feit zet dat je anders nooit de mogelijkheid zou hebben om al voornoemde te "testen".


Been there, done that. Werd daar achter nog afgesloten ook, moet nog altijd een manier vinden om aan 5 GB legaal te geraken.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
pluppie
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 apr 2004, 12:12

Contractbreuk doen ze al niet (slim natuurlijk) en toch limieten invoeren, daar is serieus over nagedacht.
Laten we hopen dat het deze keer effectief is, want ik ben al enkele dagen op en af aan het rijden naar mijn werk, terwijl ik vroeger (op Skynet) regelmatig thuis werkte op een VPN verbinding.
Upload is prima, maar met een downloadje van 10 kB kan je niet veel :roll:
Als ik terug een fansoenlijke snelheid heb, interesseert mij die limiet van 40 Gb per maand niet. Met 40 Gb kan je toch al wat doen, zeker als je doorrekent wat jou dat kost bij een andere provider (al snel 25 Euro extra per maand).
1€/Gb vind ik ook een redelijk bedrag, als je ziet dat het bij andere providers hetzelfde is. Zeer waarschijnlijk zal Scarlet dat bedrag hebben opgelegd aan Webvisie.

Dus, een goede download en upload snelheid vergelijkbaar met andere providers van 3.3Mbit (250kByte/sec down en minstens 384kbit up), en een limiet van 40 Gb, en je hebt nog een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Maar de vraag is natuurlijk of ze dit wel kunnen leveren.
Ik ben benieuwd.
ElByToS

whoei,hier zat ik op te wachten
40gb per maand is naar mijn mening toch wel nice,vooral omdat adsl2fit geen poorten blockt en (naar wat ik heb hore zegge) de upload toch altijd mooi rond de 50kb/s (en sneller zit)
aangezien ik zelf veel upload is dit wel interessant,atm haal ik met skynet 12kb/s > 2 en een half uur uppen voor 100mb en dat vind ik toch wel VEEL te veel
ik ben zeker van plan over te stappen,alleen zou ik nog even willen wachten of door de vernieuwingen aan het netwerk de downspeed ECHT stabiel blijft aan een 300kb/s,zoals bij skynet nu het geval is
als dat er doorkomt mag je me zeker verwachten als een nieuwe klant ;)

btw,@ degene die zei dat belgie voorop ligt met internet ?
dacht het niet,in zweden heb je voor 25$ 100mbit fd met 300gb limit,en voor 35$ een 28mbit fd lijn met geen limits ! *kwijl*
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Is die 40GB "datavolume" nu inclusief of exclusief upload...?? Ik meen me te herinneren dat iemand van a2f (Paul?) hier of op IRC verkondigde dat upload nooit meegeteld zou worden.

Vind het bericht niet meer terug tussen al de topics met klachten over a2f, so don't shoot me if i'm mistaken. :oops:
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Klopt bubbs, hij heeft da ne keer gezegd.
Kweet nie of da nu ook doorgevoerd wordt.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ja daarom vraag ik het nog eens want die heeft dat ook op IRC gezegd.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Laat ons dan maar hopen dat die er niet word bij meegeteld bij onze limieten dan hebben ze toch nog iets dat beter scoort dan bij andere providers in Belgie :P
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

De bestaande gebruikers "mogen" blijven verder leechen tot op het einde van hun jaarcontract ... Enkel nieuwe A2F'ers zullen voorlopig een limiet krijgen, maar dat zullen er niet zoooveel zijn denk ik.
Dus aan de leeching komt niet echt direct een halt aan toe, en als ze het vroeger al niet in orde kregen, hoe gaan ze het nu dan doen ?! Persoonlijk verwacht ik zelfs niet al te veel van die Scarlet upgrades ... die weten dit ook wel en wachten mooi af vrees ik. 't Zou ni de eerste keer zijn dat Scarlet hun ne hak zet ...
Laatst gewijzigd door spacekiek op 01 mei 2004, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

ElByToS schreef:btw,@ degene die zei dat belgie voorop ligt met internet ?
dacht het niet,in zweden heb je voor 25$ 100mbit fd met 300gb limit,en voor 35$ een 28mbit fd lijn met geen limits ! *kwijl*


Daar is een reden voor dat die dat hebben!
1) De overheid investeert mee in de internet bedrijven
2) Ja mag je daar enkel broadband noemen als je 10Mbit+ zonder limits geeft
3) Die snelle internet verbindingen zijn enkel te verkrijgen in universiteiten en grote steden , de rest van zweden , noorwegen etc.. mogen het doen met adsl ( ok daar hebben ze mss ook geen limiet maarjah :) )
Gebruikersavatar
skitzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 mar 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

volgens mij is limiet wel degelijk up en download,
aangezien ze bij de helpdesk traffiek ook zien als up en download,
iig het zou me verbazen moest het niet zo zijn
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

ik blijf het grappig vinden dat sommige mensen blijven janken over een "limiet" die 40 gig zou gaan bedragen. en die isp maar blijven beschuldigen van contractbreuken en illegale praktijken, etc etc... zeer grappig, aangezien ik er zeker van ben dat veel van deze klagers zelf bezig zijn met leechen, anders jankt ge niet over een limiet van 40 gig... en uhm if you don't get my point: leechen is niet bepaald legaal (en neen ik heb het niet over linux distro's),
dit is, vooraleer ik hier alle ub'ers over mijn dak krijg, geen oordeel maar eerder een vaststelling.

greetz
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Gast

Raindog schreef:en uhm if you don't get my point: leechen is niet bepaald legaal (en neen ik heb het niet over linux distro's),


Maar ik download iedere dag een distro, en installeer 17 Windows'en met updates per dag :lol: Leechen en sharen doen we niet hoor... dan word je trouwens afgesloten bij A2F.

Nee, dank U A2F... voor die prijs (telefoonlijn en extra bij betalen) kan ik bij TN ook 40 GB hebben (zelfs meer met nachtsurfen).

Het had mooi kunnen zijn... maar het heeft niet mogen duren (als het al opgelost geraakt, want ook zover zijn we nog niet). Ik zal het pas geloven als ik het met m'n eigen ogen zie.
Gebruikersavatar
delbaeth
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 apr 2004, 21:24

Mja, als dat echt zou kunnen voor die prijs bij telenet dan zou ik ook over stappen. Maar een klein rekensommetje zegt me dat jij volgens mij ofwel geld teveel hebt, of anders een ander rekenmachine moet kopen.

TN => 45€ / maand (domiciliering), limiet van 10Gb (waarvan slechts 1,5Gb aan upload zelfs)

A2F => 35,36€ / maand + 11€ /maand telefoonlijn = 46,36€ , limiet van 40Gb

Ofwel zie ik het verkeerd, ofwel ...

Maar ja, het is adsl2fit dus waarschijnlijk krijg ik nu net als anderen te horen dat ik een "vriendje" van hen ben en totaal pro-adsl2fit ben.
Internet is like sex, it's never good enough, never fast enough and never cheap enough :p
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

lame

ik heb dus uiteindelijk een jaar een klote abo gehad en net nu de problemen opgelost raken krijg ik een nieuw abo met 40gig limiet

worst 720€ ever spent
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

C-Phest,

Beste eens navragen of dat niet in evenredigheid is met de abo's.
Zou anders wel spijtig zijn hé.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Als de snelheid wat beter wordt dan vind ik toch dat je meer voordelen hebt bij A2F, de hoge upload en de poorten die open staan + 40 giga/maand ipv maar 10/maand.
Sukkeltje

delbaeth schreef:TN => 45€ / maand (domiciliering), limiet van 10Gb (waarvan slechts 1,5Gb aan upload zelfs)

A2F => 35,36€ / maand + 11€ /maand telefoonlijn = 46,36€ , limiet van 40Gb


TN => 65€ / maand, limiet van 60Gb (20 Gb extra volume, met nachtsurfen)

A2F => 55,36€ / maand + 11€ /maand telefoonlijn = 66,36€ , limiet van 60Gb (20 Gb extra)

Bij telenet krijg je er mailboxen, webspace, anti-spam en goede service bij. Om maar te zwijgen van de snelheid die 200x hoger ligt (20k tegen 800k).

Als je echt superveel download is a2f op termein misschien de beste keuze (als de snelheid acceptabel word). Maar voor 65 euro krijg je imho bij telenet toch meer waar voor je geld.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Sukkeltje schreef:TN => 65€ / maand, limiet van 60Gb (20 Gb extra volume, met nachtsurfen)

A2F => 55,36€ / maand + 11€ /maand telefoonlijn = 66,36€ , limiet van 60Gb (20 Gb extra)

Bij telenet krijg je er mailboxen, webspace, anti-spam en goede service bij. Om maar te zwijgen van de snelheid die 200x hoger ligt (20k tegen 800k).

Als je echt superveel download is a2f op termein misschien de beste keuze (als de snelheid acceptabel word). Maar voor 65 euro krijg je imho bij telenet toch meer waar voor je geld.

Die keuze hangt af van de persoonlijke noden en deze zullen bij iedereen wel wat verschillen.
Bij velen ligt er al een telefoonlijn, sommigen hebben graag een goeie up en willen een servertje draaien. De zware downloaders zullen dan weer niet genoeg hebben aan de 60GB die je met Telenet kan vullen (meer kan niet, bij a2f wel)... dus ja, om maar aan te tonen dat de keuze rap kan verschillen van persoon tot persoon.
NuKeM
Gast

én de prijs van een budgetlijn is niet 11 maar 6.5 euro...
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

discoveryline noemt da nu :) idd sinds 1 mei 6.5 euro, very nice ! kemmer ook eentje :)
Gebruikersavatar
delbaeth
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 apr 2004, 21:24

Aha,

6,5€ ?? Dan ga ik dat ook nemen. Heb m'n telefonie bij Ephony, en het enige dat ik BGC nog voor gebruik is de lijn zelf.

Thanks voor de tip.
Internet is like sex, it's never good enough, never fast enough and never cheap enough :p
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

delbaeth schreef:Aha,

6,5€ ?? Dan ga ik dat ook nemen. Heb m'n telefonie bij Ephony, en het enige dat ik BGC nog voor gebruik is de lijn zelf.

Thanks voor de tip.



Dit gaat wel héél erg offtopic, maar kom : alvorens zo enthousiast te zijn over de Discovery Line, zou ik toch maar hier eens een beetje gaan lezen...

Eén quote wil ik je niet onthouden - misschien kan je beginnen rekenen :-) :
U telefoneert dan tegen de standaardtarieven van Belgacom met een extra kost van slechts €0,15/minuut voor elk type oproep, ook voor oproepen via andere operatoren.
If you can't beat them, confuse them.
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

lol cueboy das wel logisch da tarieven duurder zen eh mor als ge die lijn ni gebruikt om te bellen enkel om te internetten is dat wel perfect....
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

sander19 schreef:lol cueboy das wel logisch da tarieven duurder zen eh mor als ge die lijn ni gebruikt om te bellen enkel om te internetten is dat wel perfect....


-->

delbaeth schreef:Heb m'n telefonie bij Ephony...


--> Need I say more ?
If you can't beat them, confuse them.
Delbaeth-

Sorry dat ik even verder inga op het offtopic gedeelte,

Maar momenteel betaal ik slechts 5€ aan gesprekskosten daar de telefoonlijn enkel word gebruikt om slechts af en toe te bellen en eens een fax te versturen/ontvangen. Dus die 0,15€/min maakt het voor mij nog altijd goedkoper.

Toch bedankt, cueboy, om mij hierop te wijzen, want ik wist het inderdaad niet.
Gast

Hopelijk komt die verbetering er snel..
want voor het moment is mijne upload sneller dan mijne download..
Ik ben geen P2P gebruiker dus voor het download maakt mij die snelheid echt wel veel uit..

Heb net 3 weken mijn contract. Dus zit nog wel effe safe met men dl limiet..
Vind die 40 gig helemaal niet ok.. is gewoon veel te weinig.. 'k heb bijna zoveel aan upload alleen..
't was supergoe dat hier A2F verkrijgbaar werd.. dat internet eindelijk is betaalbaar werd voor mij..
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Anonymous schreef:Heb net 3 weken mijn contract. Dus zit nog wel effe safe met men dl limiet..
Vind die 40 gig helemaal niet ok.. is gewoon veel te weinig.. 'k heb bijna zoveel aan upload alleen..
't was supergoe dat hier A2F verkrijgbaar werd.. dat internet eindelijk is betaalbaar werd voor mij..


Gij hebt sjans hé man! De limieten gaan voor U pas in voege in april 2005 !!! Had ge uw contract na 15 mei afgesloten , dan had ge inderdaad die 40GB aan uwe rekker :-D
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ja en 40 gb is veeeeeel te weinig, wat kunnen we daar nu mee doen, paar keer mijn mail checken en ik zit er al over djeezes !!! das nimeer menselijk eh 40gb damn wa moetek hier nu mee doen



*voor de minder slimme mensen: u mag dit sarcastisch opvatten
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

sander19 schreef:ja en 40 gb is veeeeeel te weinig, wat kunnen we daar nu mee doen, paar keer mijn mail checken en ik zit er al over djeezes !!! das nimeer menselijk eh 40gb damn wa moetek hier nu mee doen



*voor de minder slimme mensen: u mag dit sarcastisch opvatten

rofl,ik dacht al toen ik de eerste regels aan het lezen was van "huh"?
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Hier zitten toch veel zagers op het forum :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

NuKeM schreef:De zware downloaders zullen dan weer niet genoeg hebben aan de 60GB die je met Telenet kan vullen (meer kan niet, bij a2f wel)


Ik ben wel eens nieuwsgierig hoeveel dat er nu niet meer met hun 40 GB gaan toekomen nu men de rest effectief zal moeten bij betalen. Moest iedereen trouwens effectief gaan bij betalen dan blijft het probleem bij A2F bestaan.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wel, da's mijn vrees ook... De zware leechers verdwijnen niet echt meteen hé , dus ik zie toch nog niet direct spectaculaire verbeteringen hoor!
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

r2504 schreef:Moest iedereen trouwens effectief gaan bij betalen dan blijft het probleem bij A2F bestaan.


Gesteld dat het probleem de zware downloaders zijn en niet de limieten van de hardware/bandwith die nu upgrades gaan krijgen. Deze upgrades btw. werden niet gedaan door Scarlet zolang a2f ongelimiteerd bleef.

De grote open vraag zijn natuurlijk de timings. Wanneer gaan de upgrades gebeuren en vooral wanneer gaat de performantie terug omhoog.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Ik ben blij te lezen dat er eindelijk iets gaat gedaan worden na al die maanden van vergaderingen. Spijtig dat Webvisie zijn unlimited voor vaste maandelijkse prijs moest wegdoen eer Scarlet de veranderingen wou doorvoeren.
Helaas is er niks van (geplande) einddatum te vinden alhoewel het einde van de problemen "in zicht" zou moeten zijn. Hoelang zal het duren? Een week, een maand, een jaar? Ik denk dat niemand die over dezelfde info als mij nu beschikt via de official statement daar een antwoord kan op geven. Blijkbaar kunnen we enkel rekenen op de "goodwill" van Scarlet en daar heeft het schoentje reeds meermaal gekneld ...
Voor mij persoonlijk is de 40 Gb limiet te laag en zal ik gedwongen zijn naar een andere "betaalbare" (hobby-)oplossing moeten zoeken. Misschien een heavy-user abo aanbieden Webvisie?

Inter

Haast en spoed is zelden goed maar draai nu maar de kraan open Scarlet !

Quid sit futurum cras, fuge quaerere
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

inter schreef:Quid sit futurum cras, fuge quaerere

toepasselijk zinnetje, inter :)
"Stop met vragen wat er morgen zal gebeuren"
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ehm


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2693 kbit/s or 337 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Sun May 2 2004 at 15:28:20 UTC+0200


w00t ?
het zou wel heel erg snel zijn moest alles nu al opgelost zijn
hopelijk blijft het zo
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”