Voorstelleke!
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Grunge,
we zullen je voorstel in overweging nemen, maar er zijn wel een aantal beperkingen aan een chat. Nu hebben we een forum, op een forum kan iedereen ziet wat er gebeurd, kunnen ze een avondje niet online, dan kunnen ze de volgende avond nog meelezen en helpen waar nodig. Bij een chat-box is dit totaal anders. Ma kom we zullen zien, zullen er eens over nadenken.
Ik vrees wel dat indien dat er komt, dat dit nog een tijdje zal duren, daar we bezig zijn aan totaal vernieuwde sub (nieuw forum, host, domainname,.....) we hebben dus voorlopig redelijk wat werk.
Daar dat velen onder ons student zijn zullen de komende 3à4 weken iets rustiger verlopen. Nadien zal de nieuwe sub gelanceerd worden.
we zullen je voorstel in overweging nemen, maar er zijn wel een aantal beperkingen aan een chat. Nu hebben we een forum, op een forum kan iedereen ziet wat er gebeurd, kunnen ze een avondje niet online, dan kunnen ze de volgende avond nog meelezen en helpen waar nodig. Bij een chat-box is dit totaal anders. Ma kom we zullen zien, zullen er eens over nadenken.
Ik vrees wel dat indien dat er komt, dat dit nog een tijdje zal duren, daar we bezig zijn aan totaal vernieuwde sub (nieuw forum, host, domainname,.....) we hebben dus voorlopig redelijk wat werk.
Daar dat velen onder ons student zijn zullen de komende 3à4 weken iets rustiger verlopen. Nadien zal de nieuwe sub gelanceerd worden.
I love it when a plan comes together!
- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 261 keer
Er is eigenlijk al een adslchat
(maar nog geen subchat)
Die was er ongeveer 3 à 4 jaar geleden al denk ik... de laatste tijd misschien iets minder actief en minder adsl gericht, maar er is toch wel altijd iemand
Vroeger (misschien nu nog .. ik ben er al lang niet op geweest) zaten er mensen van Easynet op (Frederik Vos bv).
Je kan altijd eens een kijkje gaan nemen
Er zitten nog altijd wel bekwame mensen hoor, indien je een vraag zou hebben.
http://www.adslbox.be/ib_site/help/chat.php

Die was er ongeveer 3 à 4 jaar geleden al denk ik... de laatste tijd misschien iets minder actief en minder adsl gericht, maar er is toch wel altijd iemand

Vroeger (misschien nu nog .. ik ben er al lang niet op geweest) zaten er mensen van Easynet op (Frederik Vos bv).
Je kan altijd eens een kijkje gaan nemen

http://www.adslbox.be/ib_site/help/chat.php
NuKeM
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
chat is idd wel tof, maar zoals al eerder gezegd: op een forum blijft de informatie bewaard. Het nadeel van een chatbox is dat ge aan iedere nieuwkomer alles terug opnieuw moet uitleggen, terwijl met een forum dat altijd gemakkelijk kan teruggevonden worden. Niet dat ik er tegenben zenne (ben zelf fervent chatter, maar dan op undernet)
greetz,
nob
greetz,
nob
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Ne chat is eigenlijk nog niet zo een slecht idee. Het is wel waar dat op een forum alles langer bewaard wordt, maar als ge nu bv. iemand wilt helpen met een probleem op te lossen, bv. nen beginner zijn firewall werkt niet. Dan is het gemakkelijker om via ne chat eens te overlopen of zijn intellingskes goed staan, dan telkens per handeling een bericht te moeten schrijven op het forum. En als er iets is dat al in het forum behandeld is, maar er zijn nog onduidelijkheden, kan dat eens rap uitgelegd worden ofzo. Ge kunt er iets van maken, en dan kunnen de bezoekers zelf kiezen wat ze willen he.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Mja PiR²,
indien het echt moeilijk zou worden het via het forum te behelpen, kan je nog steeds voor msn, yim,... kiezen, wanneer dit in het profiel is ingesteld. Maar idd je maakt een punt, het zou wel handig zijn, als we op de sub een mogelijkheid zouden kunnen bieden voor zoiets, valt over te denken, maar ik zeg het, dat zal maar voor na de nieuwe SuB zijn vrees ik als het er komt
indien het echt moeilijk zou worden het via het forum te behelpen, kan je nog steeds voor msn, yim,... kiezen, wanneer dit in het profiel is ingesteld. Maar idd je maakt een punt, het zou wel handig zijn, als we op de sub een mogelijkheid zouden kunnen bieden voor zoiets, valt over te denken, maar ik zeg het, dat zal maar voor na de nieuwe SuB zijn vrees ik als het er komt

- Simplicity
- Member
kreynet, undernet
leechers
ik heb enkel mirc, en geen msn of icq (ik heb het wel maar gebruik het nie) en ik zou niks anders moeten hebben
ma ik laat het volledig aan the oddity en de anderen over, ik heb geduld...

ik heb enkel mirc, en geen msn of icq (ik heb het wel maar gebruik het nie) en ik zou niks anders moeten hebben
ma ik laat het volledig aan the oddity en de anderen over, ik heb geduld...
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Euh, ff verduidelijken dat dit hier niet alleen aan mij ligt eh, ik zeg hier wel geregeld mijn gedacht en help hier en daar, maar dit wordt dus wel beslist door de voltallige modsquad eh.
tja, waarom ik zo'n chat niet zo'n goed idee vindt staat hierboven eh.
Simplicity, je hebt ze wel maar je gebruikt ze niet? waarom heb je ze dan ?
We zullen zien wat de toekomst brengt zou ik zeggen
Simplicity, je hebt ze wel maar je gebruikt ze niet? waarom heb je ze dan ?

- Simplicity
- Member
'k zal eens uitleggen waarom ik het hebThe Oddity schreef:Euh, ff verduidelijken dat dit hier niet alleen aan mij ligt eh, ik zeg hier wel geregeld mijn gedacht en help hier en daar, maar dit wordt dus wel beslist door de voltallige modsquad eh.
Simplicity, je hebt ze wel maar je gebruikt ze niet? waarom heb je ze dan ?![]()
messenger zit dus standaard in xp, da heb ik er dan uit verwijderd, maar als ik dan iets voor school moest doen samen met iemand zaagde die altijd da ik maar naar msn moest komen en hij/zij niet naar mIRC, dus heb ik dan maar msn messenger opnieuw geïnstalleerd

- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm idd, maar als je msn e.d. dan eens gebruikt om voor school iets te doen, dan kan je -voorlopig- toch ook wel msn gebruiken indien je iemand wenst te helpen op het forum, indien het echt niet via forumberichten zou lukken... is toch zo erg niet...
Maar kom ik begrijp je wel zenne, en we zullen dat eens bekijken die chatbox. Eens we op onze nieuwe host zitten en onze eigen domeinnaam hebben, zullen we daar een beter zicht over hebben
Ik heb die chatbox al op mijn lijstje gezet om nen keer te bekijken, don't worry!
Maar kom ik begrijp je wel zenne, en we zullen dat eens bekijken die chatbox. Eens we op onze nieuwe host zitten en onze eigen domeinnaam hebben, zullen we daar een beter zicht over hebben

Ik heb die chatbox al op mijn lijstje gezet om nen keer te bekijken, don't worry!