Aanloggen op verschillende locaties

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Fraggle

Ik heb een Skynet Go abonnement en iemand heeft me wijsgemaakt dat het mogelijk is mijn modem mee te nemen naar een andere locatie (waar ADSL geactiveerd is natuurlijk) om daar dan gewoon verder te surfen.
Is dit éht mogelijk of niet? 't Zou wel handig zijn voor mij.
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Ja, je kunt het met jouw modem
maar je moet je dan wel op je vriend zijn
8) account aanmelden. :twisted:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

En natuurlijk moet het een Turboline-aansluiting zijn, dus geen Scarlet of Versatel.
Fraggle

Awel, ze hebben mij gezegd dat 't met mijn account ook zou moeten lukken. 't Is gewoon omda we thuis geen internet hebben, en op kot heb 'k da wel. En mijn ouders hebben geen zin om nog een abonnement te nemen, daarmee.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Herm, ge moet anders niet denken dat ge nu ff thuis kunt aanmelden als ge uwen modem meepakt he, er moet een ADSL-signaal op uw lijn staan.

Alé ja, zou kunnen dat ge dat nu al wist, maar ik zeg het maar voor de zekerheid, er zijn mij al vreemdere dingen gevraagd. :)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Raindog
Plus Member
Plus Member

dit is perfect mogelijk, als er een turboline geactiveerd staat bij die andere persoon, je kan normaalgezien inloggen met uw login en pass...

greetz
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Fraggle

Thanx, 'k zal het in het vervolg iets duidelijker proberen expliceren
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”