Gebrekkige kennis bij de klantendienst (opgelost)

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
wimds
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer
Provider

Deze mail heb ik naar TN gestuurd:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste,
Ik ben sinds 2001 klant bij jullie firma. Ik heb een shake-abonnement (internet+TV).

Vandaag maandag 17 januari 2011 belde ik om 10.04 uur naar jullie klantendienst om, naar aanleiding van jullie persbericht ( http://blog.telenet.be/2011/01/telenet- ... netproduct ) een nieuwe modem aan te vragen. Ik maakte de vriendelijke dame aan de lijn duidelijk dat ik zelf zou instaan voor de installatie. De dame in kwestie zei eerst dat het verplicht was dat er een installateur langskwam. Toen ik de dame verwees naar de persconferentie en mijn contactname met een Telenetcenter te Destelbergen, zei ze dat ze het eens ging navragen. Na aantal minuten kwam ze terug met de melding dat ook haar collega dezelfde mening als haar was toegedaan. Ik maakte de vriendelijke dame nogmaals wijs dat er gezegd/geschreven (via Twitter) geweest is dat, als we zelf voor de installatie instaan, de modem *kosteloos* ging zijn.

Hierna besloot ze het nogmaals te vragen maar dan bij een andere collega. X aantal minuten later kwam ze terug en gaf ze mij gelijk.
Toen ze met de melding kwam dat ik 5, jaja 5 werkdagen moest wachten eer ik de modem, waar er overigens een grote schaarste van is (!!!), kon gaan afhalen was mijn verbijstering groot. Ik vroeg de dame hoe het kon dat dit 5 dagen zou duren. Hierop antwoordde zij dat er veel aanvragen waren… terwijl ze eerst van niets wist… goed bezig!

En wie betaalt de dure 015 lijn? Ja juist, ik! Bovendien wordt ik belogen door de medewerkster van de klantendienst...

Ik heb om 11.44 uur nogmaals contact opgenomen met de klantendienst omdat ik niet akkoord kon gaan met de uitleg die ik gekregen had.
Een andere vriendelijke dame wist mij te vertellen dat haar collega een verkeerde boeking had gedaan waardoor het tot 5 werkdagen kon/kan duren eer ik achter de nieuwe modem kan gaan.

Wat een service… van een groot bedrijf als Telenet verwacht ik toch wel meer hoor! Ik hoop dat hier alsnog iets kan aan gedaan worden?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wreed :evil:
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

vervang de 015 door 0800 en ge belt gratis naar telenet
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Als je telefonie van TN hebt bel je ook gratis na 16u naar het 015 nummer.
wimds
Starter
Starter
Provider

Iedereen bedankt voor de reacties maar Ik heb daarnet telefoon ontvangen van Telenet.
Morgen kan ik mijn modem gaan omruilen. De activatie gebeurt op de dag zelf door Telenet. Fout rechtgezet, bedankt TN! :-D

[Afbeelding Post made via mobile device ]
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer
Provider

Ik vraag me nog altijd af waarom het bij TN op een paar dagen kan wat bij BGC telkens een paar weken duurt.... Of ze zitten in Mechelen met hun vingers te draaien, of ze hebben te weinig techniekers bij BGC...
wimds
Starter
Starter
Provider

Ik plaats de modem wel zelf he. En TN besteedt zijn werk soms uit aan onderaannemers...
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”