![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu eerlijk gezegd geloof ik er ook geen fluit van: volgens mij is het een Shake met HD Digicorder huur erin of helemaal geen Shake, en zeker geen halfbakken oplossing zoals hier voorgesteld wordt.
Dan is jouw huidige Pack toch eigenlijk gewoon een Shake zonder DTV ? Lijkt me identiek aan onze PowerShake (al hebben wij daarin ExpressNet XL aan 30/1.25).r2504 schreef:Indien het mogelijk zou zijn is het voor mij persoonlijk wel interessant... ik heb nu nog een oude pack met Internet (ExpressNet), Telefonie (zonder Europe dus) en Digitale TV (zonder huur decoder, heb namelijk een gekochte SD Digicorder). Maw. als ik nu de Shake+ met Fibernet 40 zou kunnen krijgen zonder huur decoder, dan zou deze op 46.95 euro (54.95 - 8 euro huur) uitkomen wat goedkoper is dan de 50 euro die ik er nu voor betaal.
Tomby schreef:Dan is jouw huidige Pack toch eigenlijk gewoon een Shake zonder DTV ? Lijkt me identiek aan onze PowerShake (al hebben wij daarin ExpressNet XL aan 30/1.25).r2504 schreef:Indien het mogelijk zou zijn is het voor mij persoonlijk wel interessant... ik heb nu nog een oude pack met Internet (ExpressNet), Telefonie (zonder Europe dus) en Digitale TV (zonder huur decoder, heb namelijk een gekochte SD Digicorder). Maw. als ik nu de Shake+ met Fibernet 40 zou kunnen krijgen zonder huur decoder, dan zou deze op 46.95 euro (54.95 - 8 euro huur) uitkomen wat goedkoper is dan de 50 euro die ik er nu voor betaal.
Zoals ik hierboven al zei gaan ze onmogelijk van die Shake+ FN40 de €8 ervan aftrekken, want dan zou je eigenlijk een pack hebben met telefonie voor maar €2 extra. Dit terwijl telefonie normaal €5 extra is (verschil tussen hun Shake+ met en zonder telefonie).
Maar die bestaan niet (althans op dit moment staan ze niet op de website)... da's net het probleem.Tomby schreef:Dan is jouw huidige Pack toch eigenlijk gewoon een Shake zonder DTV ?
Wel ja, dat is dus ook wat ik bedoel want het is voor mij ook een probleem.r2504 schreef:Maar die bestaan niet (althans op dit moment staan ze niet op de website)... da's net het probleem.
Een vereenvoudiging van het aanbod dat ervoor zorgt dat ik een product moet nemen dat ik niet nodig heb, maandelijks meer moet betalen en ik nog activatiekosten moet voor betalen.@Bv202 Dit is omwille van een vereenvoudiging van ons aanbod, je kunt uiteraard nog altijd tel en internet combineren buiten een shake ^CH
Het resultaat zal uiteindelijk misschien zijn dat Telefonie van TN buiten vliegt... dan bespaar ik 5 euro tov. m'n oude digipack en heb ik Fibernet 40 (en voor zoveel ik bel is het misschien wel interessant om dan maar meteen naar VoIP te gaan). Ik begin die mentaliteit van klanten dwingen te "kiezen" voor bepaalde formules stilaan beu te worden. TN wil maar al te graag TV opdringen... da's meteen 13 euro/maand extra voor hen (en da's de enige reden, niet die leugens van "aanbod vereenvoudigen").Tomby schreef:Internet + Telefonie kost je bvb bij FN40 al €45+€18
Ja. Neen. Neen.jayme schreef:Is die wifi uit te schakelen? Alsook, ik heb op m'n dd-wrt met aangepaste firmware de sterkte van de wifi sterk verminderd, is dit met deze ook mogelijk? Kan de modem ook aangepast worden via intern netwerk (http://192.168.1.1) of iets dergelijks?