Beste leden van Userbase,
Op Astel loopt er momenteel een grote enquête van alle telecomoperatoren in België. De Astel Barometer wil de kwaliteit van alle Belgische telecomoperatoren nagaan. De resultaten, die eind februari worden gepubliceerd, willen een idee geven van de kwaliteit van de operatoren (zowel GSM, vaste telefoon, internet en digitale tv) zoals beleefd door de consument.
De enquête kan ingevuld worden op http://nl.astel.be/barometer.html
Bedankt voor jullie deelname!
Astel Barometer 2011
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Als BASE 3G heeft, dan Mobile Vikings ook. Waarom niet gewoon alle namen zonder 3G?Wat is uw operator voor mobiel internet?
> BASE 3G
> Mobistar 3G
> Proximus 3G
> Mobile Vikings
> Andere
> Ik heb geen mobiel internet
Ik ben begonnen met het invullen, maar gestopt bij TV.
Wat wil je hiermee onderzoeken? Enkel 1 vraag over kwaliteit/klantendienst...
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Geen mening/weet ik niet ontbreekt echt hoor
Er zijn dingen die ik begod niet meer weet, dus ik heb het maar opgegeven die barometer
Er zijn dingen die ik begod niet meer weet, dus ik heb het maar opgegeven die barometer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Bedankt voor je opmerking, heb het aangepast.driesve schreef:Als BASE 3G heeft, dan Mobile Vikings ook. Waarom niet gewoon alle namen zonder 3G?Wat is uw operator voor mobiel internet?
> BASE 3G
> Mobistar 3G
> Proximus 3G
> Mobile Vikings
> Andere
> Ik heb geen mobiel internet
(op aanraden van een ander forumlid ook WeePee toegevoegd voor vaste telefonie en/of VOIP)
Doel van de enquête: de Astel Barometer peilt naar uw graad van tevredenheid over de kwaliteit van het netwerk + van de klantendienst van alle operatoren.
De resultaten vormen een indicatie van de klantentevredenheid voor alle operatoren. De enquête verschijnt bovendien ook op onze Franstalige website.
Indien je geen mening hebt, mag je altijd voor 'gemiddeld' kiezen of je antwoord openlaten. (antwoorden zijn niet verplicht)honda4life schreef:Geen mening/weet ik niet ontbreekt echt hoor
Er zijn dingen die ik begod niet meer weet, dus ik heb het maar opgegeven die barometer