Kort onderhoud met de helpdesk

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Even het volgende:

Heb gebeld ivm met een lijnreset en de persoon aan de andere kant wist mij het volgende te zeggen:
dat er wel degelijk een officieel bericht volgt en dit in grote lijnen wil zeggen: dat de redbacks hardwarematig worden geupgrade worden (lees: bepaalde onderdelen worden vervangen zowel dus in Antwerpen als in Vilvoorde), dat de 250-tal centrales allemaal een upgrade gaan krijgen en dit allemaal binnen een tijdspanne van ongeveer een maand.Dit zou bijna alle problemen moeten oplossen en wanneer er dan nog afzonderlijke problemen zijn zullen die één voor één worden aangepakt. Voor sommige zal dit welgekomen goed nieuws zijn.
Hopelijk kan men weldra deze malaise tot een einde brengen.

Groeten,

Kerberos
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Laten we hopen dat dat inderdaad de inhoud van het bericht is.
En dat deze (ik denk dure) oplossing de juiste is.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

als dit waar is !! ik hoop dat dit de problemen oplost .. :)
Wref

Ik wil niet de pessimist uithangen maar ik ben toch een beetje sceptisch... alleen door het feit dat het (weer) een maand zal duren. Dit geeft ze uiteraard wat ademruimte kwestie van klachten... (zoethoudertje)

Maar ik begrijp ook wel dat als zo'n technische aanpassing er komt dit een heuse onderneming is en dat dat ook wel wat tijd in beslag kan nemen.

Tot dan (29 mei) krijgen ze bij A2F weer het voordeel van de twijfel... :)
Eigenlijk zijn we toch nog brave klanten eh ;) ;)

Go A2F :) Make us happy customers again (want dat was ik zeker en vast van december tot maart)
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Mag IK jullie toch aanmanen tot enige voorzichtigheid? Een helpdeskmedewerker is niet een officiële woordvoerder. Daarom verzoek ik jullie gewoon het officieel bericht van A2F af te wachten.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Spock schreef:Mag IK jullie toch aanmanen tot enige voorzichtigheid? Een helpdeskmedewerker is niet een officiële woordvoerder. Daarom verzoek ik jullie gewoon het officieel bericht van A2F af te wachten.

Weet ik ook maar hetgeen mij verteld wordt door de medewerker van de helpdesk lijkt mij interessant genoeg om het met de andere te delen.Volgens mij is het bij hun een internal mail ofzo die daarachter gewoon in een offcieel bericht wordt gegoten.Dit zijn enkel MIJN bevindingen dus niet gegarandeerd juist ;)
pluppie
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 apr 2004, 12:12

Wref schreef:Ik wil niet de pessimist uithangen maar ik ben toch een beetje sceptisch... alleen door het feit dat het (weer) een maand zal duren. Dit geeft ze uiteraard wat ademruimte kwestie van klachten... (zoethoudertje)

Maar ik begrijp ook wel dat als zo'n technische aanpassing er komt dit een heuse onderneming is en dat dat ook wel wat tijd in beslag kan nemen.

Tot dan (29 mei) krijgen ze bij A2F weer het voordeel van de twijfel... :)
Eigenlijk zijn we toch nog brave klanten eh ;) ;)

Go A2F :) Make us happy customers again (want dat was ik zeker en vast van december tot maart)


Ik zou je toch aanraden klacht in te dienen. De reactie van een klacht bij Ombudsdienst van Telecommunicatie duurt minstens een maand. Indien je dan tevreden bent, kan je nog altijd afzien van verdere stappen. Maar dan ben je tenminste 1 maand verder, en het is gratis.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Mag ik even corrigeren:

Het zijn niet 250 telefooncentrales die gaan ge-upgrade worden de komende weken/maanden, maar de lijnen tussen de centrales en (al dan niet rechtstreeks) de redbacks. Dit zijn er trouwens 250 van de 800. Als een bedrijf als BGC dit uitvoert geeft dat wel aan dat er fundamentele problemen zijn qua bandbreedte. Officieel gaan ze dat waarschijnlijk wel nooit toegeven ;) 't zullen wel weer 'vernieuwingswerken' zijn :D

De upgrades zijn dacht ik al bezig ... Deze upgrades gaan niet de magische oplossing bieden he mensen :) Maar op z'n minst zal er toch een ernstig pijnpunt minder zijn.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

C-Phest schreef:Mag ik even corrigeren:

Het zijn niet 250 telefooncentrales die gaan ge-upgrade worden de komende weken/maanden, maar de lijnen tussen de centrales en (al dan niet rechtstreeks) de redbacks. Dit zijn er trouwens 250 van de 800. Als een bedrijf als BGC dit uitvoert geeft dat wel aan dat er fundamentele problemen zijn qua bandbreedte. Officieel gaan ze dat waarschijnlijk wel nooit toegeven ;) 't zullen wel weer 'vernieuwingswerken' zijn :D

De upgrades zijn dacht ik al bezig ... Deze upgrades gaan niet de magische oplossing bieden he mensen :) Maar op z'n minst zal er toch een ernstig pijnpunt minder zijn.


Belgacom levert wat scarlet betaald ;)

Lees maar es even de broba documenten door @ belgacom wholesale site, het is aan de reseller, scarlet in dit geval om de bandbreedte tussen de centrale en de bas te bepalen en te betalen. Als scarlet meer afneemt, en meer betaald zullen zij dit verhogen.
Gast

Verwar aub niet met de huidige werken die BGC uitvoert
BGC is upgrades aan uitvoeren voor zijn klanten namelijk een verhoging van upload voor de abo's plus en hoger
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

We zullen zien, ze krijgen bij mij ook nog uitstel, moet wel zeggen dat ik ze voor geen haar vertrouw, het idd weer een maand ademruimte. Maar ik snap eveneens dat werken meerdere maanden zouden kunnen duren. Tot 29 mei krijgen ze.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”