Vandaag is het de eerste dag waar wij onze oude modems kunnen inruilen voor de nieuwe.
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben ???
Zo ja wat krijgen jullie mee ??
De modem met ingebouwde wifi en router ???
Zijn er mensen die enkel een modem mee krijgen ???
Graag de updates aub ??? tot dan w8 ik nog met wisselen
herr helmut
Welke modem krijgen jullie mee ???
ik heb die gekregen bij mijn Diamondshake abonnement op 22 dec
ik ga nog wachten om over te schakelen naar Fiber 40, ik heb in dec de promotie genomen voor nieuwe internetklanten; nam 6 maand gratis internet en telefoon; en ik vrees als ik overschakel dat ik die kwijt ben
ik ga nog wachten om over te schakelen naar Fiber 40, ik heb in dec de promotie genomen voor nieuwe internetklanten; nam 6 maand gratis internet en telefoon; en ik vrees als ik overschakel dat ik die kwijt ben
-
- Plus Member
- Twitter: VanveerdeghemS
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 9 keer
Waarschijnlijk wel, maar of telenet dit laat in of uitschakelen op mijn.telenet.be, dat weet ik niet!helmuteke schreef:en kan de routerfunctie uitgezet worden van de SVG6540E ????
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
In een andere thread hier heeft iemand gepost dat er in de bijgeleverde Telenet manual beschreven staat hoe je die modem in bridge-mode kunt zetten. Zou op p.11 staan.
Heb hem zelf nog niet, maar lijkt er dan toch op dat Telenet eindelijk inziet dat er ook veel mensen zijn met hun eigen wireless router en dus niet langer verplicht de router/wireless van hun modem te gebruiken.
EDIT: ondertussen is ook duidelijk wat er juist in die handleiding staat en bovenstaande blijkt niet te kloppen. Het gaat over bridge-mode van je EIGEN router, niet die van Telenet.
Heb hem zelf nog niet, maar lijkt er dan toch op dat Telenet eindelijk inziet dat er ook veel mensen zijn met hun eigen wireless router en dus niet langer verplicht de router/wireless van hun modem te gebruiken.
EDIT: ondertussen is ook duidelijk wat er juist in die handleiding staat en bovenstaande blijkt niet te kloppen. Het gaat over bridge-mode van je EIGEN router, niet die van Telenet.
Laatst gewijzigd door Tomby 17 jan 2011, 15:31, in totaal 1 gewijzigd.
nou ik kreeg zelf eergisteren de 6450E mee naar huis
echter deze is dus met wifi/router inside en deze heeft GEEN webinterface en kan ook niet in Bridge mode staan
morgen krijg ik de 6120, die kan het dus wel en dan kan ik mn linksys E3000 blijven gebruiken en dan ook mn Dyndns weer actief hebben
de standaard 6450E is dus een modem voor de 'normale' internet gebruiker
echter deze is dus met wifi/router inside en deze heeft GEEN webinterface en kan ook niet in Bridge mode staan
morgen krijg ik de 6120, die kan het dus wel en dan kan ik mn linksys E3000 blijven gebruiken en dan ook mn Dyndns weer actief hebben
de standaard 6450E is dus een modem voor de 'normale' internet gebruiker
hoe komt het dat jij toch een andere krijgt ?
pas maar op... geloof maar niet teveel wat men allemaal zegt
ikzelf ben al drie dagen bezig met dat probleem,dat ik modem only moet hebben. kmoet nu nog een week wachten tot er eventueel oplossing komt.
ze beloven allemaal wel, maar moet het allemaal nog zien..
pas maar op... geloof maar niet teveel wat men allemaal zegt
ikzelf ben al drie dagen bezig met dat probleem,dat ik modem only moet hebben. kmoet nu nog een week wachten tot er eventueel oplossing komt.
ze beloven allemaal wel, maar moet het allemaal nog zien..