Scarlet mailbox 35MB

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
DonRaveN
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Tis gewoon zielig die mailbox van scarlet, 35 megabyte klein...
Kheb deze week al eens bij scarlet zitten zagen wanneer ze die mailbox gaan vergroten maar het antwoord is "geen toekomstige plannen"
--> Bel zelf maar gratis naar het nr: 0800 84 000 !!! (ma. tot vr. van 9.00 u. tot 20.00 u., za. van 9.00 u. tot 17.00 u.)
Blijven zagen mensen, tis de enigste manier om scarlet te doen beseffen dat dit pre-historie limits zijn.

... zoals velen onder ons laat ik dan gewoon mijn mailbox openstaan 24/7...

Grtz, een klant die er al sinds planet internet is..! Remember those days? Rofl!
Azgard
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Da's idd maar een mager beestje... :roll:

Ik ben eigenlijk al jaren geleden gestopt met de mailbox van mijn provider te gebruiken, ik verander te regelmatig. :lol:
Anders s een alternatief overwegen? (gmail, live...)
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer
Provider

Euuhm hangt het er niet vanaf of je je mails op de server laat, of ze afhaalt?

Je zou natuurlijk je mails door gmail kunnen laten pollen, en je adres verifiëren, zodat je nog steeds met je scarlet adres kan sturen.
Zal je wel een hoop schelen.
Maar zoals je zegt wat is 35 Mb nu als ik m'n grootvader powerpointjes zie doorsturen :angel:

*Wie gebruikt er nu nog pop, kwestie van zo veel betere gratis alternatieven te zijn*
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer
Provider

Dat is toch ruim voldoende als je je email - voor privégebruik - regelmatig binnenhaalt en niet op de server laat staan...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Provider

quote mijnzelf schreef:Maar zoals je zegt wat is 35 Mb nu als ik m'n grootvader powerpointjes zie doorsturen :angel:
@Joe; geef me jouw adres dan eens en ik zal je wat troep sturen, een benieuwd of het groot genoeg is als je andere mails niet afgeleverd worden hierdoor :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

35 MB is abnormaal weinig.
De meeste oplossingen zij hier boven al aangehaald.

Ik zie ook geen reden waarom je dat scarlet-adres zou gebruiken. Bij mijn eerste provider gebruikte ik toen ook het "meegeleverde" emailadres, maar als je enkele keren van provider veranderd bent, dan ben je blij dat je een gmail, hotmail, eigen domeinnaam, ...-adres hebt!

Voor mij moet een provider enkel zorgen voor een deftige internetverbinding en al de rest moet ik niet hebben (webruimte, email, anti-virus, ...)
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zo is dat inderdaad driesve, maar vergeet niet dat vroeger 35 Mb veel was, als je toen vergeleek met hotmail (2/)10 Mb inbox :wink:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer
Provider

honda4life schreef:
quote mijnzelf schreef:Maar zoals je zegt wat is 35 Mb nu als ik m'n grootvader powerpointjes zie doorsturen :angel:
@Joe; geef me jouw adres dan eens en ik zal je wat troep sturen, een benieuwd of het groot genoeg is als je andere mails niet afgeleverd worden hierdoor :wink:
Het is waarschijnlijk door juist dat niet te doen dat ik er al jaren mee toekom :) :banana:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Provider

Ik denk dat er veel mensen nog niet beseffen dat je Gmail ook via pop3 of imap kan binnenhalen via je mailclient op je PC.
Online vind ik het ook niet echt handig, daar gebruik ik het enkel op verplaatsing en als permanente mega-mailbackup.
En superhandig bij providerwissel. Ik ken er enkelen die een wissel om die reden niet aangaan, DAT is pas prehistorisch :think:
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer
Provider

filipi schreef:Ik ken er enkelen die een wissel om die reden niet aangaan, DAT is pas prehistorisch :think:
De providers hebben dat dan ook vrij slim aangepakt.
Geef de klant zoveel mogelijk opties waarvan het vrij moeilijk is na een jaar gebruikt er van af te stappen.
(email adres, (sub)domeinnaam + webruimte,.)
Ik ken er ook wel enkele die daarom bleven bij een bepaalde provider, terwijl ze tientallen euro's hadden kunnen besparen elders.
Ook niet alleen het goedkoper zijn, maar ook niet meer het juiste abonnement hebben voor jou benodigdheden.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Nog ergens, maar half in dezelfde categorie: zelfstandigen/bedrijven met een emailadres/website van de provider.
Dus kunnen gewoon nooit veranderen, omdat ze dat moeten behouden.

Daarentegen mijn ouders hadden vroeger een @provider-adres, en ik heb ze dan op Gmail gezet en dan enkele maanden ze op een nieuwe provider geabonneerd. Buiten die paar mensen die de overstap naar Gmail hadden gemist, ging dat nog redelijk vlot en weinig mail gemist.
Voor een zelfstandige is dat bijna ondenkbaar!

Voor €10/jaar vind je al een eigen domeinnaam + 1 Gb mailbox als je wilt en voor "gewone mensen" is Gmail/Hotmail/.. al voldoende!
DonRaveN
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Bump.. opeens is de limiet 250mb geworden :-) sinds wanneer is dit toch?
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”