Oké, genoeg gezeverd.

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

EDPnet schreef:Beste klant,

Hebt u er genoeg van? Van die onzin die u moet slikken als u een vraag durft te stellen? Van die hautaine toon die u moet aanhoren bij het behandelen van uw klachten? Groot gelijk. Edpnet distantieert zich voor eens en voor altijd van dat soort operatorpraktijken.
Wij kiezen resoluut voor klare taal en gezond verstand, en pakken daarom uit met een gebalde baseline – edpnet, common sense internet – en een no-nonsensehuisstijl, te bewonderen op http://www.edpnet.be

In de loop van volgende week mag u ook een vernieuwde versie van my edpnet verwachten.

Aan edpnet zelf verandert niets: wij blijven de slimste keuze die u in internetland kunt maken, maar dat had u al begrepen.

Vragen? Bel 03 265 67 00 of mail naar [email protected] en u mag van ons een klantvriendelijk antwoord verwachten. Zonder zever.

Met vriendelijke groeten
Het edpnet-team

P.S. Hou uw mail én de media in de gaten, want vanaf volgende week mag u van edpnet ongegeneerd uw bek opentrekken…
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
MKhan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 dec 2010, 14:17

Wat een gezever! :lol:

De nieuwe website en deze mail lijken wel parodieën, is wel grappig eigenlijk.

Mocht ik dit nu al zeggen of moest ik wachten tot maandag?
Romein
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2011, 17:48

Wat een chaos zeg, ik begrijp niets van die hele heisa.
De chat is geen chat meer, het invoervenstertje wordt exact 1 regel hoog als je begint te typen...
De site is één chaos, waar het vroeger allemaal nog zo eenvoudig was.
Totale FAIL, ze beginnen de kuren van de grote jongens te krijgen.
Stop toch met die onzin, daarmee win je geen klanten. Wel met goeie service en sterke prijzen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ze hebben toch goeie service en sterke prijzen?
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Lord Utopia op di jan 25, 2011 17:56
Ze hebben toch goeie service en sterke prijzen?
Goede service en redelijke prijzen.
Maar ik deel wel de mening van Romein.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

edpnet is heeft inderdaad wel goede prijzen, en heeft een uitstekende service.
Maar nu vind ik het er wel wat over, het lijkt precies meer reclame voor jim mobile met "de joeri"
(lijkt me de oudere mensen wat uit te sluiten)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik vind het eigenlijk een goed idee! Service is nogal "inn". Het probleem wordt om de woorden ook in daden om te zetten, maar over het algemeen zit dat wel goed bij edpnet als we het forum zo wat volgen. Alleen bij verlaten van edpnet is er vaak een nogal starre houding (wel strikt binnen de algemene voorwaarden).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”