EDPnet schreef:Beste klant,
Hebt u er genoeg van? Van die onzin die u moet slikken als u een vraag durft te stellen? Van die hautaine toon die u moet aanhoren bij het behandelen van uw klachten? Groot gelijk. Edpnet distantieert zich voor eens en voor altijd van dat soort operatorpraktijken.
Wij kiezen resoluut voor klare taal en gezond verstand, en pakken daarom uit met een gebalde baseline – edpnet, common sense internet – en een no-nonsensehuisstijl, te bewonderen op http://www.edpnet.be
In de loop van volgende week mag u ook een vernieuwde versie van my edpnet verwachten.
Aan edpnet zelf verandert niets: wij blijven de slimste keuze die u in internetland kunt maken, maar dat had u al begrepen.
Vragen? Bel 03 265 67 00 of mail naar [email protected] en u mag van ons een klantvriendelijk antwoord verwachten. Zonder zever.
Met vriendelijke groeten
Het edpnet-team
P.S. Hou uw mail én de media in de gaten, want vanaf volgende week mag u van edpnet ongegeneerd uw bek opentrekken…
Oké, genoeg gezeverd.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Wat een chaos zeg, ik begrijp niets van die hele heisa.
De chat is geen chat meer, het invoervenstertje wordt exact 1 regel hoog als je begint te typen...
De site is één chaos, waar het vroeger allemaal nog zo eenvoudig was.
Totale FAIL, ze beginnen de kuren van de grote jongens te krijgen.
Stop toch met die onzin, daarmee win je geen klanten. Wel met goeie service en sterke prijzen.
De chat is geen chat meer, het invoervenstertje wordt exact 1 regel hoog als je begint te typen...
De site is één chaos, waar het vroeger allemaal nog zo eenvoudig was.
Totale FAIL, ze beginnen de kuren van de grote jongens te krijgen.
Stop toch met die onzin, daarmee win je geen klanten. Wel met goeie service en sterke prijzen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ze hebben toch goeie service en sterke prijzen?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
edpnet is heeft inderdaad wel goede prijzen, en heeft een uitstekende service.
Maar nu vind ik het er wel wat over, het lijkt precies meer reclame voor jim mobile met "de joeri"
(lijkt me de oudere mensen wat uit te sluiten)
Maar nu vind ik het er wel wat over, het lijkt precies meer reclame voor jim mobile met "de joeri"
(lijkt me de oudere mensen wat uit te sluiten)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik vind het eigenlijk een goed idee! Service is nogal "inn". Het probleem wordt om de woorden ook in daden om te zetten, maar over het algemeen zit dat wel goed bij edpnet als we het forum zo wat volgen. Alleen bij verlaten van edpnet is er vaak een nogal starre houding (wel strikt binnen de algemene voorwaarden).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken