hallo allemaal,
ik heb microsoft internet explorer, en die werkte heel goed, totdat ik een tijdje geleden een virus kreeg, nu krijg ik op verschillende sites die ik vroeger veel gebruikte de melding dat mijn browser javascript niet ondersteund, hoe kan ik dit oplossen, ik heb al vanalles gevonden om het terug in te schakelen in het internet opties menu, in het tabblad beveiligning, maar dit helpt niet echt.
wat moet ik doen xxx
browser javascript ondersteuning.
Kan vanalles zijn met al dieje spy- en adware van tegewoordig. Een gokje: Java herinstalleren. Ga een keer naar 'DOS' en typ daar java -version en kijk of er iets op het scherm komt. Als er iets opkomt moet het normaal in orde zijn. Anders: http://www.java.com/en/download/manual.jsp hier ergens...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Stino, javaSCRIPT is iets heel anders dan Java eh.
Maar spyware en dergelijke kunnen wel degelijk voor problemen zorgen, net zo veel als antivirus-tooltjes.
Scan eens met Ad-Aware, Spybot S&D of zo naar spyware, en zet dingen zoals een personal firewall en virusscanner eens af en probeer dan eens opnieuw?
Maar spyware en dergelijke kunnen wel degelijk voor problemen zorgen, net zo veel als antivirus-tooltjes.
Scan eens met Ad-Aware, Spybot S&D of zo naar spyware, en zet dingen zoals een personal firewall en virusscanner eens af en probeer dan eens opnieuw?
Ik heb eerst een keer in een dos - promp da dingske getypt van de stino, en toen stond er niks, ik heb dan da ding op dien link gedownload en opnieuw in dien dos-prompt getypt en nu staat daar wel iets, maar ik kan nog altijd niet alle webpaginas bekijken
ook heb ik al verschillende anti-spyware programa's gebruikt maar deze helpen ook niet veel.
ook heb ik al verschillende anti-spyware programa's gebruikt maar deze helpen ook niet veel.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Ge hebt een berichtje gekregen via mail om te searchen naar een bepaalde file die als icoontje een schattig teddybereke heeft. Indien je hem op je PC had staan moest je hem verwijderen want het is een virus dat door geen virusscanner kan worden gevonden.
Als dit het geval is ben je slachtoffer van een hoax
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Data teddybeer-filetje heeft iets te maken met java en is GEEN virus.
Haal deze file van een andere pc en zet hem gewoon terug op de juiste plaats.
nee zo dom ben ik nu ook weet niet, ik weet wel welk mailtje je bedoelt, ik heb het ook gehad en ik heb zelf het ding teruggezet bij andere mensen die het wel verwijdert hadden.