extreme lage snelheid

fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Hoi,

ben al 3 maanden weg bij Base. Herken mij helemaal in onderstaand verhaal. Ook hier was Tele2 best ok, na de overname begon de miserie.
Nu heb ik Mobistar. Tot nu toe niet te klagen. Abonn. 6Mb en daar haal ik meestal 5,3Mb van. Bij Base was dat 2,7 van het betaalde 4Mb abonn.
Ook de telefonie is een stuk beter. Valt zelden uit. Bij Base was dat de laatste tijd erg aan't worden.

Frank.

alabilli schreef:wel nu op het einde van 2010 ben ik mij beginnen realiseren dat ik niet alleen ben met mijn problemen met download via base.

de martelweg van telefoontjes en wijzen op hun tekortkoming (dat ze mij 4 mb dienen te leveren, en dit is meestal minder dan 1 mb)
http://www.speedtest.net/rank/1584284601.png
ben ik al voorbij.
het is ontstaan na het overgaan van tele2 naar base, ik had vroeger niet dergelijke trage lijn.

voor de rest houden ze je bezig met kabeltjes en afstanden van centrales en zo, maar bij mij zijn de kabels en aansluiting correct en centrale dichtbij, werkelijk de fout van base zelf.

ze doen er niks aan , en houden je aan het lijntje, ik zeg mijn contract op met hun, dit 3 maand voor het verlopen, maar waar vind ik voor redelijke prijs echt waar voor mijn geld?

help !
ik heb wel geen distributie meer want tv vlaanderen, dien je voor telenet , dan weer distributie te betalen of kan dit ook zonder tv kijken?
ik heb wel en telefoonlijn
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”