DDWRT & Froyo
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Vandaag kreeg ik een ingeving, .. soms valt dsl weg en dan kan ik niet meer op het net nu was ik aan het denken ik gebruik mijn telefoon dan via usb op men laptop maar als ik nu eens mijn telefoon zou kunnen linken aan mijn wrt54gl dan zou ik gewoon kunnen surfen .. via wifi dus was ik me aan het afvragen of het mogelijk is om ddwrt op te stellen te connecteren met android wifi als het internet onbereikbaar wordt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Yup.
Dan moet je je WRT54GL gewoon instellen als een wifi repeater. (en bij de froyo telefoon zet je dan Wifi-tethring)
Maar ik denk dat je dan beter af bent door een 3G-stick in te steken en dan drivers te gebruiken met OpenWRT.
Dan moet je je WRT54GL gewoon instellen als een wifi repeater. (en bij de froyo telefoon zet je dan Wifi-tethring)
Maar ik denk dat je dan beter af bent door een 3G-stick in te steken en dan drivers te gebruiken met OpenWRT.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Nee dan moet ik al mijn sim uit men telefoon gaan halen enz ik wil het simpel houden. ik wil gewoon kunnen zeggen hmm internet down ok ff wifi linken aan telefoon klaar liefst van al zou ik dit gewoon met 1 click kunnen. omwisselen. Bestaat hier omtrend informatie over?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Definieer je GSM gewoon als tweede AP op je PC... en als je WRT niet werkt zet je die gewoon af en zet je tethering aan.