DDWRT & Froyo

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Vandaag kreeg ik een ingeving, .. soms valt dsl weg en dan kan ik niet meer op het net nu was ik aan het denken ik gebruik mijn telefoon dan via usb op men laptop maar als ik nu eens mijn telefoon zou kunnen linken aan mijn wrt54gl dan zou ik gewoon kunnen surfen .. via wifi dus was ik me aan het afvragen of het mogelijk is om ddwrt op te stellen te connecteren met android wifi als het internet onbereikbaar wordt.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Yup.
Dan moet je je WRT54GL gewoon instellen als een wifi repeater. (en bij de froyo telefoon zet je dan Wifi-tethring)
Maar ik denk dat je dan beter af bent door een 3G-stick in te steken en dan drivers te gebruiken met OpenWRT.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Nee dan moet ik al mijn sim uit men telefoon gaan halen enz ik wil het simpel houden. ik wil gewoon kunnen zeggen hmm internet down ok ff wifi linken aan telefoon klaar liefst van al zou ik dit gewoon met 1 click kunnen. omwisselen. Bestaat hier omtrend informatie over?
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Dan ben je beter om Wifi Tethring om te zetten en je Linksys als een repeater gebruiken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Definieer je GSM gewoon als tweede AP op je PC... en als je WRT niet werkt zet je die gewoon af en zet je tethering aan.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”