Scarlet internet + telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd, ik heb migratie aangevraagd van Scarlet internet naar Scarlet internet + telefonie.
Ik heb momenteel een 12 mbit lijn (ADSL2), VDSL 2 is beschikbaar op mijn adres.
Ze hebben beloofd dat ik op VDSL 2 gezet wordt, hopelijk is dit zo.

Of heeft er iemand slechte ervaringen mee?
En dat ze toch van die nieuwe abonnementen op een ADSL2 lijn zetten?

Groetjes,

Jan
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Bij mij hebben ze het ook beloofd. Ik kwam van 6 Mbps (ADSL1) bij Full Adsl.
Ik heb ondertussen een afspraak met de firma die de modem komt plaatsen en aan de telefoon spraken die ook van VDSL2, dus ik heb er goede hoop op.
Nog wachten tot 21 september totdat ik het kan bevestigen.
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

Ik ben ook onlangs overgestapt van DXAdsl 6Mb naar Scarlet tf + internet op vdsl.
De installateru was er op de afgesproken dag en de ganse installatie + configuratie van de scarletbox heeft amper een uurtje geduurd.
Ik kon direkt het web op aan 20Mb.
De omschakeling van de telefoon heeft enkele dagen geduurd maar is ook zonder problemen verlopen.

Afbeelding
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Vandaag is de grote dag, ik ben benieuwd. Ik laat straks weten aan welke snelheid ik surf.
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

Blade schreef:Vandaag is de grote dag, ik ben benieuwd. Ik laat straks weten aan welke snelheid ik surf.


Kon jij de afspraak die je gemaakt hebt, zien op www.scarlet.be/afspraak?

Ikzelf heb Scarlet One besteld en contact opgenomen voor een installatiedatum. Die is vastgelegd op 29 september, maar ik zie ze niet staan via de website...als dat maar goed komt. :?

Hier en daar lees ik niet veel goeds over de planningsdienst, maar ik geef ze graag het voordeel van de twijfel.
Afbeelding
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

ja, de planningsdienst, daar loopt volgens mij ook iets spaak.
De morgen dat ik mijn abo heb laten veranderen kreeg ik van scarlet onmiddelijk een telefoontje om een afspraak te maken op 21/09. Dezelfde dag nog 3 sms'es ontvangen met de melding om een nummer op te bellen ivm een afspraak.
De week erop nogmaals dezelfde dame aan de lijn gehad om een afspraak te maken. ik zei dat ze me al opgebeld had, maar ze vond de afspraak niet terug.
Vorige week kreeg ik nu een telefoontje van scarlet om me te melden dat de afspraak niet kon doorgaan omdat de lassers van belgacom nog moeten komen. Afspraak is nu verplaatst naar 11 oktober.
Hopelijk gaat deze wel door :?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Morgenvroeg komt normaal de technieken ook langs bij mij om mij aan te sluiten op Scarlet Internet+Telefonie.
Als ik mijn klantennummer invul op http://www.scarlet.be/nl/afspraak/, dan krijg ik inderdaad dat die morgen komt, dus dat ziet er al goed uit.

Ik hoop in ieder geval dat het "snel" gaat, want ik moet voor 30 september mijn aangetekende brief verzenden om belgacom op te zeggen. Anders hangt er een boete boven het hoofd...
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

De technieker is geweest zoals afgesproken, lijn is overgezet op VDSL2 zoals beloofd. En hij heeft de Scartlet box geïnstalleerd.
Ik download nu aan 16 mbit en upload rond de 2 mbit.
Profiel is dus 16/2 en downstream/upstream linerate geeft de router : 21628 kbps / 2860 kbps.
Ik zit op een 700 meter van de centrale. Ik had gevraagd voor 30 / 3.5 maar dat is voor mensen die op minder dan 400 meter van de centrale zitten.
Telefonie werkt voorlopig nog niet, dat zou een paar dagen duren.

Groeten,

Jan
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

osieke schreef:
Blade schreef:Vandaag is de grote dag, ik ben benieuwd. Ik laat straks weten aan welke snelheid ik surf.


Ja hoor dat stond op die website, de afspraak.

Kon jij de afspraak die je gemaakt hebt, zien op http://www.scarlet.be/afspraak?

Ikzelf heb Scarlet One besteld en contact opgenomen voor een installatiedatum. Die is vastgelegd op 29 september, maar ik zie ze niet staan via de website...als dat maar goed komt. :?

Hier en daar lees ik niet veel goeds over de planningsdienst, maar ik geef ze graag het voordeel van de twijfel.
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

kweezie wabbit schreef:Ik ben ook onlangs overgestapt van DXAdsl 6Mb naar Scarlet tf + internet op vdsl.
De installateru was er op de afgesproken dag en de ganse installatie + configuratie van de scarletbox heeft amper een uurtje geduurd.
Ik kon direkt het web op aan 20Mb.
De omschakeling van de telefoon heeft enkele dagen geduurd maar is ook zonder problemen verlopen.

Afbeelding



Ik heb dezelfde snelheid als u inderdaad, telefonie moet ik nu nog enkele dagen geduld hebben.

Groeten,

Jan
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

kweezie wabbit schreef:De omschakeling van de telefoon heeft enkele dagen geduurd maar is ook zonder problemen verlopen.

Wat zijn enkele dagen? Een week? Of 2 dagen?
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb vandaag ook mijnaanvraag gedaan. Kreeg een uur later al telefoontje : op 8 oktober komt de installateur langs.
Zie het wel nog niet op myscarlet, maar veronderstel dat die niet in real time ge-update wordt.
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

driesve schreef:
kweezie wabbit schreef:De omschakeling van de telefoon heeft enkele dagen geduurd maar is ook zonder problemen verlopen.

Wat zijn enkele dagen? Een week? Of 2 dagen?

Als je de toestand van je bestelling bekijkt op mijn scarlet staat daar dat het omschakelen van de tf tot 4 dagen kan duren.
Maandag de installatie van de scarletbox en aansluiting op vdsl en de vrijdag was de telefoon ook omgeschakeld.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Deze morgen is de installateur langsgekomen. Heel vriendelijke installateur.
Telefonie werkt nog niet, maar zou vrijdag of maandag moeten werken volgens hem.
Internet werkte wel direct.
Afbeelding
Als telefonie nu nog binnen de week werkt, dan heb ik heel tevreden.

Alleen dacht ik dat die ook op straat (=in ROP) vanalles moest aanpassen, maar blijkbaar niet. Want 5 minuten voor hij toekwam zat ik nog op ADSL1, en als hij er dan was en op zijn computer van alles deed, dan had ik ineens VDSL2.
Bijlagen
modem.png
Modemwaarden
(37.93 KiB) 35 keer gedownload
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Je krijgt normaal gezien een mailtje wanneer de telefoon volledig werkt (de eerste 2 à 3 dagen zijn enkel uitgaande gesprekken mogelijk).
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

UItgaand bellen lukt nu ook nog niet. Als ik de telefoon opneem, hoor ik niets. (dus alsof de telefoon niet is aangesloten)

Ik ben natuurlijk pas sinds 12u vandaag aangesloten via Scarlet, dus misschien is het nog te vroeg.

In de bijlage zitten mijn instellingen van de telefoon.
Alles lijkt mij correct, alleen vraag ik mij af of ik als telefoonnummer 03324xxxx moet invullen (zoals de technieken heeft gedaan) of 323324xxxx (staat op mijn brief van Scarlet).
Kan iemand kijken met een werkende telefoonverbinding wat die heeft? Dan probeer ik dat eens te wijzigen...
Bijlagen
telephone_scarlet.png
(27.72 KiB) 50 keer gedownload
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

@ driesve , gewoon 03 :wink:
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Beste zoals al vele malen gezegd, geduld is een schone zege. 4 à 5 dagen wachten vooraleer de telefoon werkt en tegen mij heeft de technieker gezegd, niet aan de instellingen op de router onder rubriek telefoon te komen. Het zou normaal tegen die tijd automatisch moeten werken.

groeten,

Jan
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Maandag 20/9 was VDSL lijn geïnstalleerd. En op 24/9 is telefonie nu aktief bij mij. . Men moet wel bij quickstart (configuratie router) nog even telefoon terug activeren en dan bij advanced settings telefoon line 0 gebruikersnaam enz ingeven. Werkt perfect nu.

Groeten,

Jan
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

@Blade: Heb je dat gewoon opnieuw geconfigureerd om te testen?
@Blade: Enkel uitgaand, of ook al inkomend?

Bij mij werd mijn VDSL geactiveerd op 21/09, en op 24/09 nog geen telefoon. Ik heb zonet ontdekt dat ik niet meer voor 30/09 Belgacom moet opzeggen, want ze hebben hun tarieven vanaf 01/10 terug verhoogd, dus ik kan nog kosteloos opzeggen tot eind december. (werd bevestigd door iemand van Belgacom)
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

driesve schreef:@Blade: Heb je dat gewoon opnieuw geconfigureerd om te testen?
@Blade: Enkel uitgaand, of ook al inkomend?

Normaal zal het bij u dan mmandag 27/9 werken vermoed ik. Je kan de status van uw bestelling raadplegen bij "mijn abonnement" tabblad status bestellingen, als dit staat op afgehandeld, dan kan je het telefoongedeelte activeren. Inkomend en uitgaand daar moet je niet aankomen hoor.

Groeten,

Bij mij werd mijn VDSL geactiveerd op 21/09, en op 24/09 nog geen telefoon. Ik heb zonet ontdekt dat ik niet meer voor 30/09 Belgacom moet opzeggen, want ze hebben hun tarieven vanaf 01/10 terug verhoogd, dus ik kan nog kosteloos opzeggen tot eind december. (werd bevestigd door iemand van Belgacom)
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Nee, maar ik bedoelde:
werkt enkel uitgaand of ook inkomend?

Want als ik mijn.scarlet.be geloof, dan moet je na uitgaand nog 4 dagen wachten voordat inkomend werkt?
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Ja zowel uitgaand als inkomend werkt hoor.




driesve schreef:Nee, maar ik bedoelde:
werkt enkel uitgaand of ook inkomend?

Want als ik mijn.scarlet.be geloof, dan moet je na uitgaand nog 4 dagen wachten voordat inkomend werkt?
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

De afspraak verscheen niet op de website, maar is toch netjes nagekomen.

Ben inmiddels aangesloten, nu maar hopen dat de telefonie+nummeroverdracht in orde komt.
Afbeelding
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

osieke schreef:De afspraak verscheen niet op de website, maar is toch netjes nagekomen.

Ben inmiddels aangesloten, nu maar hopen dat de telefonie+nummeroverdracht in orde komt.

Bij mij heeft het een week geduurd (5 werkdagen)

Dinsdag 21 september was ik rond 12u30 aangesloten.
Dinsdag 28 september werkte uitgaande telefonie rond 10 uur en inkomende 2 uur later.
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

driesve schreef:Dinsdag 21 september was ik rond 12u30 aangesloten.
Dinsdag 28 september werkte uitgaande telefonie rond 10 uur en inkomende 2 uur later.


En was er bij jou nummeroverdracht van een andere provider nodig?

Hier is er telefonie van Telenet, maar ik heb intussen gemerkt dat die het niet meer doet. Kort na de installatie werkte het nog wel, maar de technieker zei dat hij een VoIP trigger uitstuurde voor de activatie van telefonie. Misschien heeft het daar iets mee te maken dat Telenet het nu niet meer doet.
Afbeelding
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik zat bij Belgacom.

Uw telefonie bij Telenet zal nog actief zijn, alleen zijn uw toestellen er niet op aangesloten. Zo was dat bij mij ook.

Maandagavond 27/09 : telefonie bij Belgacom nog steeds actief, dus als ik wou kon ik daar een toestel op aansluiten.
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

Hmm...de technieker had nog 1 toestel op Telenet aangesloten, maar ik zie op de Telenet-modem dat het Telephone lampje niet meer brandt.

Mijn bestelling bij Scarlet staat ondertussen op volledig afgehandeld, dus dan zou ik verwachten dat het werkt. Straks eens kijken op de configuratiepagina's van de modem.
Afbeelding
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Als het op volledig afgehandeld staat, dan lijkt mij dat alles zou moeten werken.
Ik zou sowieso nog een (halve) dag wachten. Uw nummer is miss al gedeactiveerd bij Telenet, maar dan duurt het soms nog enkele uren voordat het bij Scarlet geactiveerd is.

Anders kan je altijd heet volgende doen?
  • Bel eens (met een gsm) naar je eigen nummer? Wat hoor je?
  • Wat staat er bij status onder line 0 (192.168.1.1 > telephony > line0)
    Zijn line1 en line2 disabled? (dat zei de support tegen mij om dat te controleren)?
    Vul dan eens uw gegevens opnieuw in onder line0? (enkel telefoonnummer (bestaande uit 9 cijfers, zonder landcode), gebruikersnaam en wachtwoord
    Vervolgens moet je je router rebooten.
Ik weet niet of het iets zou helpen, maar dat zei de support tegen mij dat je altijd kan doen.

Anders bel je eens naar 02/275.27.27 en dan de technische support. Ik heb daar nog niet lang moeten wachten (ook al zegt dat bandje dat) en ben er altijd al vriendelijk geholpen. (tot nu toe altijd met succes)
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

Het werkt! :bdaysmile:

Bedankt voor de tips...bij nazicht van de instellingen bleek dat alle telefooninstellingen om een of andere reden verdwenen waren (alle lijnen stonden disabled, er stond geen telefoonnummer en nergens stond er een username/paswoord). Na aanpassing via de quick wizard werkte dit onmiddellijk.

Al bij al ben ik dus zeer tevreden over de omschakeling:
- Installatie volgens afspraak
- Nummeroverdracht correct verlopen
- ...

Nu maar hopen dat het wat stabiel blijft werken! :beerchug:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Bij mij komen ze morgen alles installeren.
Ik veronderstel dat er niemand de technieker laat vertrekken voordat jullie de internetverbinding hebben getest.

EDIT : begint al goed met scarlet. Ga voor alle zekerheid nog even op "afspraken" kijken en zie plots 30/12/2010 staan (zonder mij ook naar iets te laten weten). Contact opgenomen met klantendienst, die zei me dat ze nog geen nummer van Belgacom hadden en dat daarom de afspraak geannuleerd was. Op de vraag waarom ik van niets wist kreeg ik als antwoord dat ze ook maar een onder aanneming waren en ze me gingen doorverbinden met de technische dienst. Na 15 minuten hoorde ik enkele keren "hallo" en vervolgens werd er neergelegd. Voor een telefoonmaatschappij een erbarmelijk kwaliteit van de lijnen. Is nu al te laat : weet morgen wat te doen :evil:
Gebruikersavatar
xming
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 okt 2005, 10:35
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 47 keer

Vandaag zijn ze gekomen voor de installatie van Scarlet internet en telefonie. Installatie verliep vlot, maar ik ben niet echt 100% tevreden met vdsl2 t.o.z van mijn Scarlet internet (ADSL2+).

- ik zit zo'n 400~500 van de ROP, volgens de lijn meeting die de technieker had gedaan kan mijn lijn 40~50 Mbit/s halen. Ik zit nu op 16/2 profiel :(
- Er is geen fast (non interleaving) profiel bij vdsl2, mijn ping naar de eerste hop is van 18ms naar 29ms verhoogd :(
- met een 16/22 profiel haal ik +/- down 10mbits/s up 1,8mbit/s, d/l is amper 20% meer dan mijn Scarlet internet (ADSL2+)
- voip werkt nog niet, maar bon nog 3-tal dagen wachten, niet echt erg.
- die sagem is toch wel een pruts box (of de gestripte fw belgacom zuigt), nadat ik mijn server PPPoE laten termineren en tr98 gekilld, is de snelheid beter and latency lager (3~4ms minder). Wifi is niet te gebruiken (geen wpa2).
- upload is 4x hoger, dat is wel de enige wat beter is dan vroeger.

Eens VoIP in order is ga ik mijn softpbx registreren bij de sip server van Scarlet en de 2 fxo op sagem registeren op mijn softpbx, BTW heeft iemand dit al gedaan?
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

dietervanb schreef:Bij mij komen ze morgen alles installeren.
Ik veronderstel dat er niemand de technieker laat vertrekken voordat jullie de internetverbinding hebben getest.

EDIT : begint al goed met scarlet. Ga voor alle zekerheid nog even op "afspraken" kijken en zie plots 30/12/2010 staan (zonder mij ook naar iets te laten weten). Contact opgenomen met klantendienst, die zei me dat ze nog geen nummer van Belgacom hadden en dat daarom de afspraak geannuleerd was. Op de vraag waarom ik van niets wist kreeg ik als antwoord dat ze ook maar een onder aanneming waren en ze me gingen doorverbinden met de technische dienst. Na 15 minuten hoorde ik enkele keren "hallo" en vervolgens werd er neergelegd. Voor een telefoonmaatschappij een erbarmelijk kwaliteit van de lijnen. Is nu al te laat : weet morgen wat te doen :evil:


Succes gewenst morgen.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Zonet de upgrade naar internet+tel besteld, wat komt er op mijn.scarlet.be: Hoe ver staan we met uw bestelling van: 23 december 2010: Scarlet One Classic and Mobile 3G en De installatiedatum is vastgelegd. U krijgt binnenkort bezoek van een installateur.

Scarlet toch... Altijd al tevreden geweest van de verbinding zelf maar de site en administratie zijn toch om van te huilen.
maurice
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 21:38

Hoi,

ik heb op 31/12 ook internet & telefonie besteld en in mijn data staat hetzelfde:

Hoe ver staan we met uw bestelling van: 31 december 2010: Scarlet One Classic and Mobile 3G

toch maar even gaan bellen met scarlet morgen.
Afbeelding
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

@maurice: dat lijkt mij nog normaal?
31/12 besteld, 03/11 is de eerste werkdag nadien.
Bij mij bleef dat de eerste dagen na de bestelling ook gewoon staan...

Natuurlijk: bellen kan nooit kwaad!
maurice
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 21:38

@driesve

in heb enkel internet & telefonie besteld maar er staat one.
ik wil geen digitale tv.

vandaar ffkes bellen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Scarlet internet & telefonie is ook gewoon Scarlet One.
maurice
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 21:38

One is toch alles in een: inet/tel/digi tv?
Afbeelding
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Is nogal verwarrend idd maar Scarlet ONE classic is gewoon inet+tel.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”