Scarlet Vrienden aanbrengen via telefoon ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Een vriend heeft gisteren een Scarlet One abonnement besteld, nadat ik hem eerst hier had aangebracht als vriend. Omdat hij nog een aantal vragen had heeft hij zijn bestelling telefonisch gedaan. De persoon aan de lijn zei dat hij moest aangeven via "Mijn Scarlet" wie hem had aangebracht en ik zou dat daar ook ergens kunnen registreren. Ik heb alle menukes doorlopen en kan daar natuurlijk niets van terugvinden. Heeft er iemand een idee hoe dat moet gebeuren ?
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Hey,

Je kennis kan gewoon naar scarlet.be gaan om daar op de link te kliken in het menu links :

Afbeelding

Daar kan hij/zij normaal gezien je gegevens ingeven en krijg jij een mail met de nodige info...

grtzz
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

@robke:
zo heb ik hem ingegeven als "vriend", met mijn klantnummer, zodat hij de mail met de instructies gekregen heeft.
Naar verluidt gaan die instructies gaan enkel over het online registreren.
Maar hij had nog een paar vragen, zodat hij zijn registratie via de telefoon heeft gedaan.
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat hij mij nog eens aangeeft als nieuwe klant, want ik ben dat al ?
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Beter via online registratie: dan heb je een apart stukje waar je t accountnummer van peter/meter gewoon moet ingeven.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”