Mods,
ik zit mij hier regelmatig onnozel te zoeken achter een bepaalde post over Adsl2Fit.
Vermits jullie nu toch door Webvisie aanzien worden als spreekbuis is het misschien tijd geworden om Adsl2Fit een apart plaatsje te geven op het forum.
Momenteel staan die posts her en der verspreid en kan ik er compleet ni meer aan uit
ADSL2FIT Bundelen in Forum Sub-Menu
- Styno
- Elite Poster
Net wakker uit de winterslaap CableT3 ?
Deze afsplitsing is ergens vorige week gebeurd.
Styno
Deze afsplitsing is ergens vorige week gebeurd.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Goodmorning,
This is yourwake-up call. De afspliting kan je vinden op :
http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=38
Greetz,
Spock
This is yourwake-up call. De afspliting kan je vinden op :
http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=38
Greetz,
Spock
Styno, Spock:
smart-asses
Ik click altijd gewoon op 'nieuwe berichten' en krijg dan een overzicht. Ik trek mij niet aan in welk deel van het forum dit gepaste is. Vandaar dus mijn speurtocht elke keer zo'n bericht niet in die lijst staat van 'nieuwe berichten'
smart-asses
Ik click altijd gewoon op 'nieuwe berichten' en krijg dan een overzicht. Ik trek mij niet aan in welk deel van het forum dit gepaste is. Vandaar dus mijn speurtocht elke keer zo'n bericht niet in die lijst staat van 'nieuwe berichten'
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Alle nieuwe berichten staan toch in die categorie? En nu er de afsplitsing is kan je toch gewoon daar eens gaan kijken. En als er nieuwe posts zijn binnen het A2F-gedeelte, dan merk je dat door de highlights. So what's the problem?