Scarlet VS Dommel?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
ozfunghi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 6 keer

Ok, daar kan ik inkomen, maar hoe je het ook draait of keert, veel meer dan wat ik reeds deed in aanloop naar een overstap, kan je toch niet verwachten van een gemiddelde klant (en ik zie mezelf dan ook niet als een gemiddelde klant). Anderzijds vind ik dat er iets scheelt als je als klant er al van uit moet gaan van de duurste service te moeten betalen om afspraken gerespecteerd te zien. Vandaar mijn reactie op je eerste post.
Afbeelding
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

door Goztow op 30 dec 2010, 20:30

Ik begrijp je frustratie, oz, maar je vergist je in de bedoeling van mijn post. Ik stel enkel vast hoe het vandaag de dag is. Dat heeft niks te maken met hoe ik vind dat het zou moeten zijn.
Dit is inderdaad de juiste vaststelling.

De service en klantvriendelijkheid bij de ISP's is ver te zoeken en helemaal niet te
vergelijken met wat we heden ten dage gewoon zijn bij andere produkten.

Meer algemeen zie je overigens dat dit een probleem is dat veel meer voorkomt bij
diensten (ook energie bijv.) dan bij produkten (met een veel ruimere garantie).
ozfunghi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 6 keer

Ok, de soap is nog niet gedaan...

krijg ik telefoon van een vriendelijke Nederlandse dame van Belgacom. Blijkbaar heeft Scarlet alles door elkaar gehaald. Ze hebben me opstaan voor internet+tv terwijl ik Scarlet one had besteld, dus MET telefonie. Hadden ze echter blijkbaar dus een NIEUW telnummer voorzien, in plaats van mijn oude nummer over te nemen, zoals gevraagd en afgesproken was. Blijkt dat er dus niet eens iemand van Belgacom meer moet langskomen, want dat alles, inderdaad, al in orde is wat dat betreft. Enkel Scarlet moet langskomen. Normaal zou die afspraak dus blijven (Scarlet) en kom ik niet zonder internet te zitten, maar een mens vraagt zich toch af, hoe dit allemaal in godsnaam mogelijk is. Als ze verlies maken aan dit soort zaken, zal het niet aan de klant of het aanbod liggen, maar aan incompetentie intern.

Maar dat is er van uitgegaan, dat het in orde komt met mijn telefoon nummer, want nu blijkt dat toch een probleem te zijn dat er al een nieuw nummer is aangemaakt, en dat dat dan weer gecancelled moet worden, en dus de procedure om mijn bestaand nummer over te nemen daarentegen, nog moet worden opgestart. Zucht. Dus, hopelijk werd het niet opnieuw uitgesteld, maar garanderen, konden ze niet.

Wat helemaal absurd is, is dat ik een brief heb moeten opsturen, waar ik ondertekend toestemming geef om mijn bestaande telefoonnummer te verhuizen naar een andere provider. Begrijpen wie kan.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Afbeelding
ozfunghi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 6 keer

LOL

vandaag bellen ze mij, dat de afspraak van 17/1 niet kan doorgaan... omdat er eerst iemand van Belgacom moet langskomen... waarvoor Belgacom mij dus eergisteren gebeld heeft om de afspraak af te zeggen omdat het niet nodig was :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:

Ze kunnen geen andere datum vastleggen, want eerst moet Belgacom langskomen :banana: :banana: :banana: :banana:

Inmiddels is het bijna een maand geleden dat ze zegden dat ik mijn Dommel mocht opzeggen... gelukkiglijk heb ik dat nog niet gedaan, en hoe langer hoe meer overweeg ik om tegen scarlet te zeggen dat ze het in hun *** mogen steken.
Afbeelding
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Wat wil je dat we doen? :|? :!:

Zelf moet je maar eens bellen naar scarlet en eens goed je gedacht zeggen en je goed boos maken. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”