Telenet internet valt weg.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hallo

Sinds 17 dec ben ik ook telenet klant (diamondshake) . Sinds de eerste dag s'avonds al problemen. Plots begint het lang te duren om een pagina te openen (zelfs google). Dan vindt hij plots geen pagina's meer (zelfs google), met de vermelding kan server niet vinden. Dan begint plots de verbinding met internet uit te vallen, dan weer aan en dit zo nog een paar keer tot hij volledig uitvalt. Alle lichtjes branden normaal op modem ook de netwerk lichtjes van pc en digibox. Telefoon gaat nog en HD-digicorder werkt ook nog volledig.

Ik geraak zowel met de vaste pc als met de draadloze pc niet meer op internet. De netwerk verbinding is OK alsook de draadloze verbinding. Als ik direct even de pc meeneem naar mijn vriend in de buurt en ik meld me aan op zijn draadloos netwerk heb ik wel internet, ook telenet en dezelfde modem.
Als ik dan bij mijn vriend surf naar "mijn telenet" - internet - mijn modem, dan geeft aan hij dat er een fout is met de modem.

Wat is er tot nu al gebeurd:

De eerste keer heb ik gebeld naar telenet, dan werd de modem test gedaan en werd er een probleem gemeld. Dan werd ik doorverbonden en moest ik de modem van het stroomnet halen (resetten). Probleem verholpen.

Dag erop terug s'avonds hetzelfde probleem. Modem van stroomnet gehaald. Probleem opgelost.
Dag erop geen probleem, maar pc heeft niet heel de dag aangelegen, maar s'avonds wel.
Dag erop weer hetzelfde. Weer gebeld. Ze gaan technieker sturen.
2 dagen later komt s'morgens de technieker en plaatst een nieuwe modem. s'Avonds geen probleem.
Dag erop geen probleem
Dag erop om 23h weer hetzelfde. Ik heb bewust de modem niet van het stoomnet gehaald en pc gewoon afgesloten (t'was bedtijd)
s'Morgens pc terug aan en geen internet. Op modem alles normaal. Modem gereset. Probleem verholpen en terug internet.

configuratie:
kabelversterker - modem (met ingebouwde WIFI). Geen andere router of switch in gebruik.

Het is een heel nieuw type modem de SVG6540E (made by CBN) deze dus : https://www.telenet.be/mijntelenet/acti ... modemId=20.

Alle instellingen, ip adressen en DNS zijn identiek in ipconfig bij wel internet en bij geen internet.

Ik kan redelijk overweg mer de pc en zijn instellingen, maar dit gaat me toch te ver :bang: .

Wie heeft dit probleem ook of weet raad. Morgen terug telefoon naar telenet :twisted: .

Groetjes
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Die antwoorden van "modem van het stroomnet halen" zijn werkelijk droevig... da's zoiets als iemand z'n PC problemen oplossen door hem te herstarten (het kan misschien wel eens lukken, maar het lost zeker de oorzaak niet op). Wat mij betreft is deze handelswijze gewoon gelijk aan klanten afschepen (de persoon aan de helpdesk is namelijk snel van je verlost).

Het enigste wat je kan doen is terug een technieker laten komen als je zeker bent dat je PC in orde is.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Klinkt heel erg intressant. Het feit dat je kunt bellen, betekent dat je op dat moment wel internet-verbinding hebt, maar de modem wilt het niet doorgeven. Misschien toch iets met jouw pc? Toch nergens hard-handig je IP ingesteld of zo?

Trouwens, is je pc RECHTSTREEKS verbonden met de kabel aan de modem? Of zit er nog iets tussen? (bv. router zou alles verklaren)

OFFTOPIC:
En:
[quote="r2504"]Die antwoorden van "modem van het stroomnet halen" zijn werkelijk droevig... da's zoiets als iemand z'n PC problemen oplossen door hem te herstarten (het kan misschien wel eens lukken, maar het lost zeker de oorzaak niet op). Wat mij betreft is deze handelswijze gewoon gelijk aan klanten afschepen (de persoon aan de helpdesk is namelijk snel van je verlost).[/quote]
Inderdaad, dat is echt wel droevig. Als je bij Belgacom belt met een probleem, hoor je: "wist u dat veel problemen kunnen opgelost worden door de stekker van je modem en van je decoder uit te trekken voor 10sec? Hebt u dat nog niet gedaan? Hang dan aub op en kijk of uw probleem daarmee opgelost is."....
Best wel grappig. Ze durven zelfs vaak commentaar geven van: "ja meneer, ik heb net gezien dat u de laatste 12uur de stekker niet uitgetrokken hebt, doe dat aub en bel dan later terug als het probleem blijft, daaag"...
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

De vaste pc is met netwerkkabel rechtstreeks op 1 van de 4 netwerk uitgangen, de laptop draadloos. Geen van beide geraakt dan nog op internet als het probleem zich voordoet.

Pc probleem is niet mogelijk, want als ik bij mijn vriend ga 1km verder en daar verbinding maak met zijn draadloze modem (zelfde modem) is er geen probleem (laptop wordt ook niet afgesloten). Als ik de eerste keer gebeld had, dan had ik op dat moment geen internet. Ze deden de modem test, en er werd een probleem vastgesteld met de modem.

Gisteren heb ik even via mijn netwerkadaptor de fout laten opsporen, en die gaf aan "pc is goed geconfigureerd maar het apparaat of de bron (DNS sever) reageert niet.

Nu heb ik ook geen problemen, maar ik vrees voor vanavond.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Probeer anders eens OpenDNS of Google DNS te gebruiken wanneer je internet weer uitvalt?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Die antwoorden van "modem van het stroomnet halen" zijn werkelijk droevig...
Have you tried to turn it off and on again? Cfr "the IT crowd" :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat is droevig voor jou en mij, maar je zou verbaasd zijn voor hoeveel mensen dit een echte oplossing is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Een tijdelijke oplossing ja... Maar tjah daar ben je niks mee...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dima_2005 schreef:Klinkt heel erg intressant. Het feit dat je kunt bellen, betekent dat je op dat moment wel internet-verbinding hebt, maar de modem wilt het niet doorgeven.
Als het echt signaal problemen zijn (wat je hier zou verwachten als de PC in orde is), dan heb je inderdaad ook meestal (maar ok niet altijd) problemen met telefonie. Op zich dus wel een iets specialer probleem... en daar kan je als klant weinig aan doen, en als je dan dergelijk antwoorden krijgt sta je helemaal nergens. Gewoon een technieker laten komen dan...
Goztow schreef:Dat is droevig voor jou en mij, maar je zou verbaasd zijn voor hoeveel mensen dit een echte oplossing is.
Een toestel op en afzetten is NOOIT een oplossing... hoogstens een tijdelijke workaround aangezien er niets is aangepast.
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

Tis inderdaad een tijdelijke oplossing. Het rare is ook dat het probleem maar opduikt na een hele dag pc gebruik. Het is alsof er iets vol geraakt, die geleegd wordt als je de modem reset. Voor hetzelfde is het een firmware probleem in de modem. De technieker had dit type nog niet van dichtbij gezien. Ze veranderen blijkbaar sneller van modem bij telenet dan wij van onderbroek. Plus dat alle parameters hetzelfde blijven. Er is gewoonweg niets die verschillend is tussen wel of geen internet en altijd op dezelfde manier, vertraagde pagina's, dan internet storingen en volledig verlies van internet.

Ga ik dan bij mijn vriend naar mijn telenet, dan wordt er een probleem gemeld met de modem, die wordt niet gevonden ,melding probeer het later eens terug.

grtjes
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tja, misschien een andere modem (model dan) vragen ?
Studenteninternet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 maa 2010, 17:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer
Contacteer:

Heb je ook een telenet tv product of niet?
Indien niet zit daar normaal een filter (TOF) tussen op straat en die dingen geven soms problemen.
(hoewel ze nu normaal een nieuw model gebruiken dat beter is)

Als die tech langsgeweest is, heeft hij dan ook alle connectoren vernieuwd?

Op het moment dat je internet weggevallen is:
1. Wat is de status van de lampjes op de telenet modem? (send/receive/online/.. branden nog steeds normaal?)

2. Kan je je ip nog vernieuwen op dat moment? (ipconfig /renew)

3. Ik weet niet hoe die nieuwe NAT enabled modems van telenet werken (wij gebruiken die nooit), maar kan je ergens je publieke ip (WAN ip dus) releasen/renewen? Zo ja, lukt dat nog dan?

Mvg
Yves
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

Dat is juist het probleem. Alles blijft in de juiste toestand, alle lichtjes branden die moeten branden. In ipconfig zijn alle parameters dezelfde zowel met als zonder storing.

Heb hier ook digi tv. Heb hier nu al meer dan 3 uur wel en geen internet. Dan weer internet maar ik kan niet surfen. Vindt zelfs google niet. Mails blijven binnen komen als ik surf problemen heb, ook verzenden gaat. Dit probleem doet zich voor zowel op de vaste pc (met netwerkkabels) als op de laptop wifi.
De wifi verbinding valt nooit weg.

De technieker heeft hier de vorige keer alles uitgemeten. Vrijdag morgen is hij langsgeweest. Tot deze namiddag 15 h geen probleem gehad. Pc's liggen van s'morgens tot s'avonds laat aan.

Ongelofelijk raar.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Als je mails blijven binnen komen, en je kan ook verzenden dan is je internet nochtans prima !

Ik herinner me echter vaag een gelijkaardig probleem van iemand anders... misschien eens goed zoeken in het forum hier.

Als je nog eens problemen hebt... ping dan eens 74.125.77.99 (da's één van de Google servers).

Kijk trouwens ook eens naar je settings van IE (of welke browser gebruik je ?)... proxies en configuration scripts kan je uitzetten.
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Mails blijven enkel werken als surfen heel traag gaat of niet gaat. Indien er een rood kruis staat tussen internet en thuisnetwerk, dan gaat ook mailen niet.

Ik gebruik firefox. Met scarlet nooit problemen gehad met internet, dat is het rare.

Grtjes
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Is er een link tussen jouw pc en de wereldbol dan?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Als surfen traag gaat of niet meer mogelijk is, zelfs al blijft de verbinding met internet, geen rood kruis. Dan werkt outlook nog. Als het kruis er staat, ook geen outlook.
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

Er is mij daar juist iets opgevallen. Ik had rond 21u nog even gekeken in ipconfig, daar stond lease verlopen om 21u12. Daar straks juist om 21u12 kan ik plots niet meer surfen en val ik even van internet. Is dit nu toeval of niet, de volgende lease is om 22u12.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Kan je de lease time dan niet veranderen op Forever ? (in mijn Belkin router staat lease op forever bij mij, nooit geen problemen)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Dat is nu juist het probleem met die nieuwe telenet modems , je kan er juist naar kijken. Je kan enkel via mijn telenet beperkt enkele instellingen wijzigen.
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

5 min geleden weer problemen. Surfen noppes. Wat zie ik in ipconfig, lease verlopen met 27 min opgeschoven naar 22u39. Ik krijg hier blijkbaar de ene DHCP lease na de andere.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Op zich hoeft daar niets fout mee te zijn... zelfs al staat die DHCP lease op 5 minuten (geen idee wat TN trouwens standaard gebruikt, zit hier met m'n eigen DHCP server en op m'n router kan ik dat niet meteen zien).

Ik heb vroeger wel eens een US Robotics router gehad die ook last had met de TN DHCP server wat ook resulteerde in zo'n korte leases.

Kan je anders eens een live CD proberen... eens enkele uren surfen vanuit Linux.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Hm, ik heb dit probleem ook: regelmatig valt het internet weg ondanks dat het online lampje van de modem blijft branden (in mijn geval wel moeilijk te controleren gezien de afstand tussen computer en modem). Telenet heeft op een bepaald moment alles vervangen (modem, versterker, switch, kabels, enz...) maar het probleem is nooit opgelost geweest, ook niet na 6 maanden bijna weekelijks te bellen naar Telenet. Uiteindelijk overgestapt naar Belgacom wegens niet werkbaar. Ik moet zeggen Telenet heeft veel geprobeerd maar ik verwacht toch dat ze ook dit soort problemen oplossen.
Studenteninternet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 maa 2010, 17:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer
Contacteer:

Nu jullie dit aanhalen, wij hebben ook reeds problemen gekend met de telenet dhcp server. (geen nieuwe lease toegewezen krijgen)
Doch, voor zover ik weet is dit nu wel al even geleden, maar op zo'n moment toonden onze router logs duidelijk dat er gewoon geen antwoord/lease kwam van de telenet dhcp server op onze requests. Maar als het probleem hier ook bij de telenet dhcp server zou liggen, dan zou een modem reset ook niks uithalen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Met m'n USR destijds kreeg ik wel degelijk antwoorden op basis van network traces... echter er moet iets speciaals geweest zijn aan die antwoorden dat de USR ze niet aanvaarde of wat dan ook. Nu toen was het een gebonden aan die USR, misschien had die niet zo'n correcte implementatie... maar als de TS Windows gebruikt dan mag er geen probleem zijn, al weet je nooit... vandaar eens een test doen met een live CD.
dasmewat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 07 jan 2010, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 14 keer

Ik zou bellen en een compleet nieuwe installatie eisen..Bij ons kwamen ze ook met de standaard oplossing om stekkers in en uit te trekken !! Toen ik dat domme gedoe beu was heb ik voorgesteld dat ze hun rommel kwamen halen en dat het in een doos bij de voordeur zou staan,,Sinds de herinstallatie ,die dan ineens wel kon ,werkt alles normaal .Het bleek dat de modems gewoon kapot waren en vaak uitvielen..sterkte !
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

Gisteren ochtend telenet gebeld. Had geen internet meer van dag voordien 23h. Ze hebben de modem test gedaan en ze zagen terug een probleem. Een pakketje verzonden naar de modem met 100% verlies. Heb geen internet gehad tot gisteren middag. Heb mijn modem niet gereset. Plots gisteren middag terug internet. Heb even de dns servers bekeken, die zijn veranderd tov alle voorgaande keren. Tot op heden geen probleem meer gehad, maar dit wil nog niets zeggen naar de toekomst héé. Deze namiddag komt de technieker langs.

Krijg wel geen verbinding meer via mijn telenet naar de modem toe.

Groetjes
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Indien je vermoed dat je telenetprobleem (geen internet) een gevolg is van hun DNS servers, schrijf de volgende DNS servers op een blaadje papier:

8.8.8.8 (googleDNS)
193.110.251.50 (mijn eigen DNS server :D)
208.67.222.222 (openDNS)

Als je nogmaals dergelijke problemen ondervind, kan je deze handmatig ingeven. Deze zullen het werk van de telenet DNS op zich nemen. Velen op dit forum werken op deze manier overigens!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

Ik had al eens de opendns servers handmatig ingevuld, maar die gaven geen soelaas. We horen het deze namiddag wel , hopelijk .

Toch bedankt :wink:

Groetjes
Studenteninternet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 maa 2010, 17:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer
Contacteer:

Als telenet een modem test uitvoert en die faalt, dan is er wel meer aan de hand dan DNS servers ;-)
Zorg ervoor dat die technieker deze middag zeker die modem vervangt en all connectoren nakijkt / vervangt.
Als hij totaal geen problemen vindt, leg hem je issues uit en vraag hem het telenet swat team te contacteren.
Die tech weet wel wat je bedoelt als je dat vraagt ;-)

Good luck.
Yves
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Alles is al eens vervangen geweest. Denk niet dat het probleem ligt bij de modem, maar bij hun instellingen. De klantendienst liet mij gisteren al verstaan dat er enkele dingen kwa instellingen niet in orde waren of ontbraken. Wel raar dat ik nu nog geen enkele storing heb gehad, we tikken af :lol: .

Groetjes
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hoi

Gisteren is de technieker hier geweest. Wel een uur bezig geweest met meten en testen en bellen. Geen fout gevonden. Wel zag je de storingen van het verleden op zijn pc. Tot nu toe nog geen problemen ondervonden. Nu al 2 dagen zonder storing. Hopelijk blijft het zo. Denk dat het toch met de instellingen te maken heeft van de servers. Sinds die verandert zijn van dinsdag, nog geen problemen gehad.

Groetjes
myrom
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2011, 15:57

Hoi, Ik heb sinds 22 december 2010 eveneens Telenet in huis gehaald. Men heeft er de laatste nieuwe router SVG6540E geinstalleerd.
Bij mij waren er de eerste dagen eveneens problemen met de stabiliteit van mijn internet connectie.
Configuratie is inderdaad (jammer genoeg) slechts mogelijk via MijnTelenet :-(
Ik heb dan ook via MijnTelenet de beveiligingslevel aangepast van de standaard WPA-PSK naar WEP128 omdat onze Nintendo DS enkel WEP128 ondersteunt. Toen ik dit aangepast heb en de SSID name veranderd had, waren er -tot nu toe- geen problemen meer. Toeval of niet???

Groeten,
Romain
peletonduwer
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:29
Locatie: Eernegem

Hier zijn alle problemen opgelost. Sedert verleden week dinsdag geen uitval meer. Reden ??????

Groetjes
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

myrom schreef: Ik heb dan ook via MijnTelenet de beveiligingslevel aangepast van de standaard WPA-PSK naar WEP128 omdat onze Nintendo DS enkel WEP128 ondersteunt.
Na de update kun je dat ook laten connecteren op WPA2 (AES)
Mijn zusje haar NDS is geconnecteerd hoor...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”