Hoe activeer ik raw copper?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

Hey,

We zouden van onze belgacom facturen afwillen en hiervoor is het mogelijk denk ik om een raw copper lijn te nemen bij dommel zelf ipv bij belgacom. Momenteel hebben we daar nog een abonnement lopen. Heeft er iemand enig idee van hoe je dit aanvraagt? Zie niet zo direct iets in mijn control panel, daarmee.

Thx!
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ik dacht dat je enkel je belgacom abbo moet stopzeggen en dan schakelt dommel je automatisch over ?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Hoor best maar eens bij dommel. Het zijn zij die de raw copper moeten aanvragen. Zij rekenen hiervoor €50 activatie, en waarschijnlijk nog eens een activatiekost voor uw bestaande abonnement.

En als je van plan bent te verhuizen het komende jaar moet je er niet aan beginnen. Een raw-copper kan je niet verhuizen, dit is permanent gekoppeld aan het adres, je kan dus enkel een nieuwe laten aanvragen door dommel met de gepaarde activatie.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”