telenet nokia N8

Plaats reactie
lukie
Starter
Starter

hallo onlangs heeft mijn dochter haar geabonneerd bij telenet (telefonie) door zich te aboneren kreeg ze een nokia N8 , dit ongeveer een 2 maand , met dit toestel heeft ze veel problemen , wanneer ze op gebeld wordt en ze neemt het toestel op dan schakelt hij 6 op 10 keer uit , en moet ze zelf proberen op te bellen , wie kan mij hierover informatie geven , waar kan ze terecht , wat moet ze doen , ben ik hierop het juiste forum , een update is al uit gevoerd

grt, lukie

dank bij voor baat :bang:
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Hier zal je wel juist zitten maar heb je de n8 al proberen resetten?

*telenet zou de gsm moeten opsturen zodat ze dit kunnen oplossen....dan is ze hem wel een tijdje kwijt.
Werkt het met een andere sim kaart?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Heb ook de N8 en ervaar niet die problemen die jij beschrijft (hoop en al heb ik 'm 2x zien crashen en rebooten).
Heb wel wat andere problemen en al-bij-al niet zo tevreden van dat toestel, op de foto/video en algemene performance na.

Bij het opnemen wel rekening houden met de unlockslider en het feit dat het scherm/touchscreen uitgeschakeld wordt als er zich iets voor de sensor bovenaan bevindt (hoesjes willen wel eens voor verwarring zorgen). Wordt uitgeschakeld omdat hij denkt dat je het toestel tegen je oor houdt en dan is het niet de bedoeling dat het scherm werkt :).
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Mag ik weten wat voor problemen jij dan ondervindt?

Want ik zou ook wel zo'n een toestel willen kopen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ging Meon geen review posten :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Wede wat, ik zet m'n post gewoon publiek, ook al is 'm onafgewerkt, want ik kan denk ik beter beetje interactief werken in de reacties (vraag/antwoord).

http://userbase.be/nieuws/telecom/492-n ... ne-wedloop

[Afbeelding Post made via mobile device ]
lukie
Starter
Starter

Sorry wat ik vergeten ben te vragen is het volgende wanneer er een gesprek beeindigd is , sluit ze af met de rode knop ,(op het scherm ) en stop ze het toestel in de case , is dat voldoende , met a.w. schakelt het toestel zich niet vanzelf uit , of moet ze steeds de uitschakel toets gebruiken rechts op de zijkant, wat is de juiste metode, van afsluiten

lukie

[Edit Mod] Bericht verplaatst in de bestaande topic. Het is niet nodig om een nieuwe topic te openen voor een bijkomende vraag.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

meon schreef:Wede wat, ik zet m'n post gewoon publiek, ook al is 'm onafgewerkt, want ik kan denk ik beter beetje interactief werken in de reacties (vraag/antwoord).
Foto's zijn voor een gsm inderdaad heel mooi. Ik heb deze ook eens in men handen gehad en mee mogen spelen maar zou er men nokia 5800XM niet voor willen ruilen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”