Ik heb een klacht (of mooier verwoord "verzoek tot bemiddeling"

Begin november heb ik mijn bestelling van "Internet Favorite" (zonder vaste lijn) geplaatst.
Ik heb hierbij recht op een gratis iPod Shuffle (omdat ik mijn bestelling online heb geplaatst).
Nu 6 weken en 6 telefoontjes naar de klantendienst later, sta ik nog altijd nergens...

Het relaas met de klantendienst in het kort:
- De eerste keer werd een project dossier aangemaakt en ging de iPod Shuffle me binnen de 14 dagen opgestuurd worden.
- Na 14 dagen belde ik terug. Het dossier bleek nog lopende (nog even geduld, maar komt volgende week zeker in orde).
- Een week later nog eens gebeld, de iPod Shuffle is gisteren met de post verzonden.
- Een week later nog steeds niets in de brievenbus ontvangen. Teruggebeld naar de klantendienst.
- De verkoper vertelde me dat ik dit via een Belgacom Boetiek diende te regelen. De Belgacom klantendienst in Brussel stuurt geen iPod Shuffles op.
- Naar de Belgacom boetiek (Gent - Kouter) gebeld. Zij zijn hier niet vanop de hoogte. Dit wordt niet via hen geregeld.
Houdt Belgacom hier bewust zijn klanten aan het lijntje ?
Totdat die klanten het opgeven, zodat ze hun beloftes niet moeten nakomen, die ze op hun website beloven ?
Die iPod Shuffle is nu niet het belangrijkste onderdeel in mijn bestelling. Liever een goed werkend internet dan een iPod Shuffle. Echter, wat men belooft (en nog steeds op de website reklame over maakt), dient men ook na te komen (vind ik).
Zoniet, zet het er dan gewoon niet meer op. (of haal het van de website af).
De klantendienst van Belgacom is gratis en (redelijk) bereikbaar. Een pluspunt. Maar de kwaliteit van de gekregen antwoorden is maar ondermaats, vind ik. Er is veel meer kennis op Userbase (onder de leden hier) aanwezig, dan in zo een heel contact center.
Dit gezegd zijnde, post ik dit hier nu neer. Omdat ik me afvraag, of ik de enige ben met deze problemen ?
Wie van jullie die online bij Belgacom besteld heeft, heeft (al dan niet) een gratis iPod Shuffle ontvangen ?
- Wanneer was dit ?
- Hoe lang heb je (na het plaatsen van je bestelling) hierop moeten wachten ?
Gent32m