Ik heb nu sinds 1 maand belgacom TV en ben er tot nu toe tevreden van !
heb de nieuwe decoder maar geraak uit paar dingen niet wijs :
- Als ik een programma opneem komt het soms voor dat deze in 2 delen word op de schijf gezet , eentje met tijdsduur 0:00 met geen minuut opname en dan het volledige programma erna ... op zich niet storend maar liever in een keer ...
- met de 2e stream heb ik pas een opname wille doen op VT4 en kanaal 2 en deze ging niet in 2e stream ? even terug nog getest en deed het wel hier :s
- bij HD zenders komt het geluid soms pas na 2sec gesynchronizeerd , is dit normaal ?
Paar vraagjes over belgacomTV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
*Porbleem van opnames heb ik ook.
Bv. vroeger met Flashpoint en Las Vegas had ik er ook altijd 2, eentje met originele programma en eentje met 7min.
*Probleem met sync van HD zenders is normaal. Het duurt normaalgezien 10sec om HD beeld te laten syncen met syncsignaal.
Trouwens is het ook zo dat als je opnames bekijkt dat je niks ziet op het scherm behalve een sterretje?
Bv. vroeger met Flashpoint en Las Vegas had ik er ook altijd 2, eentje met originele programma en eentje met 7min.
*Probleem met sync van HD zenders is normaal. Het duurt normaalgezien 10sec om HD beeld te laten syncen met syncsignaal.
Trouwens is het ook zo dat als je opnames bekijkt dat je niks ziet op het scherm behalve een sterretje?