dag allen,
we hebben al een paar maanden dommel, en over het algemeen geen problemen met de internetconnectie (hoewel de connectie soms wel af en toe es uitvalt via draadloos, maar dan "hernieuwen" we via Netwerkverbindingen - maar da's m'n vraag niet). Maar in de account info staat er wel het volgende:
status : the adsl signal is installed and operational since
type : broadband
modem type: currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
wat betekent dit laatste precies? Dat snap ik niet goed, aangezien we wél internet hebben.
Alvast bedankt!
Vraagje over account info
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
werkt al een paar maanden niet meer op de website.
vroeger stond hier of je al dan niet verbonden was (en zelfs IP als ik me goed herinner) en of het met een door dommel ondersteunde modem was.
vroeger stond hier of je al dan niet verbonden was (en zelfs IP als ik me goed herinner) en of het met een door dommel ondersteunde modem was.
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Normaal moet dit wel werken. Bij mij werkt dit in elk geval wel. Maar je geeft aan dat je wireless werkt. Ben je zeker dat je op je eigen netwerk bezig bent? Je zou niet de eerste zijn die, zonder dit zelf te weten, bij de buren op de wireless router aangesloten zit. Probeer eens of je WAN-ip adres wel van Dommel is via deze link http://whatismyipaddress.com/?
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato