ik heb persoonlijk problemen met de tv out ik gebruik de nvidia detonator drivers xp 30.82 WHQL Certified
dus ik op zoek naar een programmatje die het wel kan , om mijn tv out te doen werken
nl. tvtool kan dit euvel verhelpen (TVTool 6.8.4 -- Shareware)
http://tvtool.info/
greetz
tuur
tv out probleem met nvidia drivers
-
- Administrator
- Contacteer:
Persoonlijk heb ik hier een nog een Creative DXR3 kaart liggen (hardware decoding voor mpeg-1 & mpeg-2). Deze heeft ook een TV-out endus zou'k misschien zo'n oud geval (P1 bvb) kunnen nemen en naast de TV zetten, als VCd player. I vroeg mij enkel af dat deftig gaat werken?
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Als je VCD's van redelijke kwaliteit zijn, dan valt dit allemaal nog wel mee hoor. Het is natuurlijk niet hetzelfde als van dvd op je TV kijken, maar het valt mee hoor. Enkel bij mij een beetje ruis, maar dat ligt aan de divx denk ik.
Cheers
Cheers
- Simplicity
- Member
bij dien tv-out zit een kabelke van 10 cm, dan moet ik heel mijnen pc verzetten daar heb ik nie veel goesting voor en een nief kabelke is te duur
-
- Administrator
- Contacteer:
Dat is wel juist, meestal zit er een zeer kort kabeltje bij, maar als het een cinch-stekker is, dan is dit niet duur hoor. Ik weet zelf de prijs niet meer, maar het is niet meer dan 2.5€ voor een verlengstuk van 2 meter. Langer zou ik niet gaan, want dan zou je wel eens storing kunnen krijgen op je beeld. Ik heb dat probleem niet, want wij hebben hier zo een toestelletje om de verbinding draadloos op te zetten. Zender naast de PC, ontvanger naast de TV en kijken maar. Altijd handig.
Cheers
Cheers
- Simplicity
- Member
xjs678qr schreef:Persoonlijk heb ik hier een nog een Creative DXR3 kaart liggen (hardware decoding voor mpeg-1 & mpeg-2). Deze heeft ook een TV-out endus zou'k misschien zo'n oud geval (P1 bvb) kunnen nemen en naast de TV zetten, als VCd player. I vroeg mij enkel af dat deftig gaat werken?
pentium I is waarschijnlijk iets te weinig, ik dacht minstens 400 mhz en 64 of 128 meg ram, maar kben nie zeker
- Maverick
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Sub Zero schreef: Ik heb dat probleem niet, want wij hebben hier zo een toestelletje om de verbinding draadloos op te zetten. Zender naast de PC, ontvanger naast de TV en kijken maar. Altijd handig.
Sub Zero,
Kan je merk en type (eventuele prijs) eens geven van dat toestelletje??
Groetjes,
Maverick
-
- Administrator
- Contacteer:
Wij hebben voor dat toestelletje 12.000 oude Belgische franken neergelteld. Dus bezin eer ge begint, geen goedkope aankoop. Het gaat om een AVshare. Voor de rest staat er niet veel op de doos. Dus ik kan je niks meer zeggen. Waar je moet op letten bij de aankoop is dat je naar een verschillend kanaal kan kijken. Want er zijn goedkopere systemen op de markt waar je op beide TV's naar het zelfde kanaal moet kijken. Dus vb allebei op VTM. Met de duurdere kun je vb de ene op VTM en de andere op VRT. Normaal ligt hier al een groot aandeel in het prijsverschil. Je gaat gewoon best een winkel waar ze van die technologiedingen hebben, vb een elektronica-zaak. Daar gaan ze dat zeker hebben.
Cheers
PS : het kan zijn dat de prijs intussen al gezakt is, want wij hebben dit al 2 jaar en die dingen verouderen snel, dus de prijs zakt. We zijn er wel tevreden van. Dit dingetje is allergisch aan microgolfovens, want als die opstaat krijg je slecht beeld en geluid, voor de rest niet veel storing.
Cheers
PS : het kan zijn dat de prijs intussen al gezakt is, want wij hebben dit al 2 jaar en die dingen verouderen snel, dus de prijs zakt. We zijn er wel tevreden van. Dit dingetje is allergisch aan microgolfovens, want als die opstaat krijg je slecht beeld en geluid, voor de rest niet veel storing.