Is er bij scarlet iets aan de hand?
http://www.scarlet.be onbereikbaar
home.scarlet.be (user sites) onbereikbaar.
Ligt het aan mij of is er meer aan de hand?
De internetverbinding verder Ok. Geen klagen van.
Mvg,
S.
Hoofdsite scarlet onbereikbaar?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Werkt hier gewoon via Belgacom.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ook hier is de site van scarlet (ook http://mijn.scarlet.be ) via het netwerk van scarlet niet berkeikbaar.
met men gsm (mobile vikings) gaat het dan weer wel.
met men gsm (mobile vikings) gaat het dan weer wel.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Niet beschikbaar hier
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
GVD m'n website ligt hierdoor ook al 2 dagen plat.
NOT GOOD
NOT GOOD
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter
Hier van't zelfde, vanop scarlet netwerk is scarlet.be (en dus ook pop.scarlet.be ) onbereikbaar, en dit reeds 2 dagen.
Inkomende mails krijg ik er door geflikt via een VPN'netje, maar uitgaande is moeilijker, dat wordt natuurlijk langs alle kanten aanzien als forged IP ... working on it
Iemand enig officiëel antwoord van Scarlet? ik kom er telefonisch niet binnen ...
grtz,
B_D
Inkomende mails krijg ik er door geflikt via een VPN'netje, maar uitgaande is moeilijker, dat wordt natuurlijk langs alle kanten aanzien als forged IP ... working on it
Iemand enig officiëel antwoord van Scarlet? ik kom er telefonisch niet binnen ...
grtz,
B_D
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Hier werkte het gisterenavond plots niet meer en vanmorgen terug wel.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Hier werkt alles indertussen opnieuw.
Naar Scarlet bellen heb ik jaren geleden opgegeven. De netwerkstatus-pagina is echter terug bereikbaar en vermeldt nog altijd mogelijke storingen bij surfen en/of uitgaande mail, dus we zijn er misschien nog niet helemaal vanaf.
Mijn werkgerelateerde mailboxen + website zijn niet bij Scarlet gehost (leer ze mij kennen ); uitgaande mail stuur ik voorlopig wel via een Gmail-adresje. Niet de elegantste oplossing, maar wel de veiligste.
Naar Scarlet bellen heb ik jaren geleden opgegeven. De netwerkstatus-pagina is echter terug bereikbaar en vermeldt nog altijd mogelijke storingen bij surfen en/of uitgaande mail, dus we zijn er misschien nog niet helemaal vanaf.
Mijn werkgerelateerde mailboxen + website zijn niet bij Scarlet gehost (leer ze mij kennen ); uitgaande mail stuur ik voorlopig wel via een Gmail-adresje. Niet de elegantste oplossing, maar wel de veiligste.
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
Dit is 3 uur geleden gepost op hun facebook :
Scarlet Scarlet mailserver & website problems solved! Sorry for the inconvenience.
Scarlet Scarlet mailserver & website problems solved! Sorry for the inconvenience.