Krijgt Basicnet meer volume ? Dat zou pas goed nieuws zijn 15 gig is echt niet meer van deze wereld..
Wie weet meer?
In het kader van het Yelo project zou het basicnetvolume opgetrokken worden? Of is het enkel in een tv pack???
lees hier meer:
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... .art?ckc=1
Krijgt Basicnet meer volume ?
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Iedereen krijgt ongelimiteerd, de snelheid van je abonement is bepalend voor de prijs, en de webruimte word afgeschaft.
Waarom denk ik dat ?
1: De snelheid is bij telenet momenteel het belangrijkste. Maar ik betwijfel dat door de smalband policy. Alhoewel hun reklame dit alleen maar naar voor brengt.
2: Heb je vragen over de telemeter, dan worden deze niet beantwoord, of word je uitgelachen. Waarom nog support als het afgeschaft word is de leuze van de helpdsesk. De HTTP 500 fout in het regenboogscherm is al een paar dagen zichtbaar. Ook worden enkele klanten extra blokken aangerekend terwijl ze hun eigen limiet niet opgebruikt hebben. Een foutje in het rekenmachien van de limieten. Een paar kennissen zijn hier niet over te spreken.
3: Webruimte ? dat bestaat bij telenet, maar je krijgt veel fouten in het 'mijn telenet' scherm als je dit instelt. En als ze dit voor jouw in orde willen stellen, dan krijg je geen reaktie meer.
Alle gekheid op een stokje. Wacht af tot de nieuwe packs van telenet gelanceerd worden. In navolging van dit avontuur zal er zeker iets moeten veranderen in de limieten of dit komt niet van de grond.
Waarom denk ik dat ?
1: De snelheid is bij telenet momenteel het belangrijkste. Maar ik betwijfel dat door de smalband policy. Alhoewel hun reklame dit alleen maar naar voor brengt.
2: Heb je vragen over de telemeter, dan worden deze niet beantwoord, of word je uitgelachen. Waarom nog support als het afgeschaft word is de leuze van de helpdsesk. De HTTP 500 fout in het regenboogscherm is al een paar dagen zichtbaar. Ook worden enkele klanten extra blokken aangerekend terwijl ze hun eigen limiet niet opgebruikt hebben. Een foutje in het rekenmachien van de limieten. Een paar kennissen zijn hier niet over te spreken.
3: Webruimte ? dat bestaat bij telenet, maar je krijgt veel fouten in het 'mijn telenet' scherm als je dit instelt. En als ze dit voor jouw in orde willen stellen, dan krijg je geen reaktie meer.
Alle gekheid op een stokje. Wacht af tot de nieuwe packs van telenet gelanceerd worden. In navolging van dit avontuur zal er zeker iets moeten veranderen in de limieten of dit komt niet van de grond.
Die limieten moeten gewoon VOLLEDIG verdwijnen, inclusief hun "Vrij Downloaden" policy, en dat ze een FUP/AUP policy hanteren zoals alle omringende landen, en bijna alle andere Belgische isp's nu, Numericable, EDPNet, Dommel...zelfs Belgacom!
Dell Studio XPS 1645 / Red Leather i720QM | 4GB DDR3 1333Mhz RAM | 16" RGBLED Full-HD screen | 1GB ATI 4670 Graphics | Blu-Ray Burner | 256 GB SSD | Bluetooth | Dell Wireless (a/b/g/n) | Windows 7 Ultimate | 3 years Next-Business Day Premium Warranty + 3 years Accidental Damage Support
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
http://datanews.rnews.be/nl/ict/nieuws/ ... 921975.htm#
“Maar voor BasicNet-klanten zullen we voorlopig wel een geste doen”
Dat ze bovenstaande zin durven uitspreken. Een geste, ze zijn de duurste van het land met het minst volume.
“Maar voor BasicNet-klanten zullen we voorlopig wel een geste doen”
Modbreak:
ongewenst taalgebruik verwijderd. zie Forumregels.
ongewenst taalgebruik verwijderd. zie Forumregels.
Dat ze bovenstaande zin durven uitspreken. Een geste, ze zijn de duurste van het land met het minst volume.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
Zou het dan niet net omgekeerd zijn? Snelheid is belangrijk dus geven ze alle abo's dezelfde supersnelheid maar het volume dat je ermee kan verbruiken bepaalt de prijs. Op die manier kunnen ze beslist claimen dat ze de snelste zijn bij alle doelpublieken:mailracer schreef:Iedereen krijgt ongelimiteerd, de snelheid van je abonement is bepalend voor de prijs
//..//
De snelheid is bij telenet momenteel het belangrijkste.
Een 100Mbps van 20 euro *.
* beperkt tot 20GB.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Zullen wij voor telenet ook eens een geste doen, en een download-dag invoeren. Iedereen met een ongelimiteerd abonement kan deelnemen. Eens de nieuwe formules er zijn, gaan we alle registers eens open draaien en telenet laten bewijzen dat hun netwerk het aankan. Iemand een idee voor welke dag.
Ik dacht ergens begin januari op de eerste donderdag tussen 13 en 17 uur als er geen smalband is.
Ik dacht ergens begin januari op de eerste donderdag tussen 13 en 17 uur als er geen smalband is.