dus deze staat altijd op de frontpage
*dit heb ik voor ingelogd of als gast.
maar klik je op een van die items krijg je volgende
kan dit verholpen worden aub, dit is al enige tijd zo bij mijn weten.fout op de frontpage
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Ja, gisteren zelf ook gemerkt en vandaag weer niet. Ik snap er niks van.
Goztow en ik gaan deze avond eens wat spelen met quick-fixes voor een aantal dingetjes waar we nog mee zitten, zien of we dit ook opgelost kunnen krijgen.
Goztow en ik gaan deze avond eens wat spelen met quick-fixes voor een aantal dingetjes waar we nog mee zitten, zien of we dit ook opgelost kunnen krijgen.
- tomw
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik weet niet of dit het gepaste onderwerp is, maar waar ik mij ook aan stoor is dat het menu bovenaan de pagina anders is voor de frontpage en het forum.
Zo wil je soms snel naar je privéberichten gaan vanuit de frontpage, maar dat gaat niet want je moet eerst naar het forum gaan.
Ook het services menu is anders voor de frontpage en het forum.
Edit: Sorry, blijkbaar komt dit omdat ik wel ingelogd ben op het forum maar niet op de frontpage.
Mijn vraag luidt nu als volgt: kan er niet voor gezorgd worden dat je onmiddelijk voor beiden ingelogd bent?
Zo wil je soms snel naar je privéberichten gaan vanuit de frontpage, maar dat gaat niet want je moet eerst naar het forum gaan.
Ook het services menu is anders voor de frontpage en het forum.
Edit: Sorry, blijkbaar komt dit omdat ik wel ingelogd ben op het forum maar niet op de frontpage.

Mijn vraag luidt nu als volgt: kan er niet voor gezorgd worden dat je onmiddelijk voor beiden ingelogd bent?
- meon
- Administrator
Als je op de frontpage inlogt word je ook op't forum ingelogd, andersom niet.tomw schreef:Mijn vraag luidt nu als volgt: kan er niet voor gezorgd worden dat je onmiddelijk voor beiden ingelogd bent?
Openen in een nieuw venster zit in principe niet meer in XHTML en moet via javascript opgelost worden. Ikzelf ben daar geen fan van, dus eens kijken of daar individualiseerbare oplossingen voor zijn.
Menu's van de frontpage zijn automatisch, die van het forum manueel (deel van het template). Ik zal ze eens terug op mekaar afstemmen.
[

- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
zou het ook mogelijk zijn om de inboxlimiet te vergroten (200 is beetje weinig als je mensen helpt, toch al snel een 10 a 20 berichten een en weer sturen per persoon)? Bvb 1000 ofzo? Is zuiver test, dus neemt amper DB ruimte in beslag.
Ook handig : in de zwarte balk (forum - nieuwe berichten) deze link ook zetten : http://userbase.be/forum/index.php?hash ... ark=forums (duid alle berichten aan als gelezen)
Ook handig : in de zwarte balk (forum - nieuwe berichten) deze link ook zetten : http://userbase.be/forum/index.php?hash ... ark=forums (duid alle berichten aan als gelezen)
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- meon
- Administrator
Ik heb geen last van inbox-limiet, aangezien je extra 'mappen' kan maken en je een rule kan instellen wat er moet gebeuren als een map vol is.
Zo zit ik nu aan m'n 4e 'inbox-map'.
Ik kan de limiet optrekken natuurlijk, zal eens kijken of at veel mensen tegen die limiet opbotsen.
Ik kan de limiet optrekken natuurlijk, zal eens kijken of at veel mensen tegen die limiet opbotsen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Zou het niet beter zijn mensen publiek op het forum te helpen... zo heeft iemand anders er ook nog wat aan.krisken schreef:z(200 is beetje weinig als je mensen helpt, toch al snel een 10 a 20 berichten een en weer sturen per persoon)?
Ik krijg af en toe ook wel eens vragen via PB, maar tracht de mensen altijd terug naar het forum te sturen (tenzij er vertrouwelijke dingen in staan).
- krisken
- userbase crew
Ik probeer zoveel mogelijk mensen publieklijk te helpen, maar ik vraag altijd (lijkt mij normaal) het telefoonnummer van de mensen via een PB. Ik denk dat het logisch is dat niemand zijn nummer "in full public" wilt plaatsen. Ook mijn antwoord betreffende welke LEX/LDC/KVD, afstanden, verzwakkingen, ... gaat via die weg. Kortom : alles waar andere mensen behalve ik en de persoon waarmee ik communicer toch niks aan hebben 

Telefonie = EDPnet + OVH
- meon
- Administrator
Heb trouwens gespiekt, we zijn nog niet eens met z'n tienen die tegen die limiet van 200 items oplopen...
Is mijn workaround niet werkbaar?
Ik doe het al een tijdje op die manier...
Is mijn workaround niet werkbaar?
Ik doe het al een tijdje op die manier...
- krisken
- userbase crew
workaround is haalbaar, doch handig is het niet hé. Zelf nooit aan gedacht hoor overigens.
Echter ... loopt er niemand tegen die limiet aan, of verwijderd iedereen regelmatig berichten om er niet aan te raken?
Overigens : wie zit er wel dikwijls tegen : non-actieve mensen of actievelingen hier?
Groetjes && slaapwel (vorige nacht beetje te kort
)
Echter ... loopt er niemand tegen die limiet aan, of verwijderd iedereen regelmatig berichten om er niet aan te raken?
Overigens : wie zit er wel dikwijls tegen : non-actieve mensen of actievelingen hier?
Groetjes && slaapwel (vorige nacht beetje te kort

Telefonie = EDPnet + OVH
- meon
- Administrator
De absolute nummer 1 qua PB's is nog altijd ... Blue-Sky met meer dan 1000 berichtjes 
Ik kan de limiet optrekken eh, daar niet van, maar hoe 'nodig' is het
Slaapwel krisken *kuskus*

Ik kan de limiet optrekken eh, daar niet van, maar hoe 'nodig' is het

Slaapwel krisken *kuskus*

- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Zou het niet beter zijn dat de standaard is dat het forum niet wordt verlaten bij een klik op een link ?Goztow schreef:Ofwel ctrl inhouden, ofwel midden muisknop.
[Post made via mobile device ]
Shit, had ik dat geweten ! Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Heb al ontelbare keren liggen opkuisen omdat ik constant tegen de limiet van 200 zitmeon schreef:Ik heb geen last van inbox-limiet, aangezien je extra 'mappen' kan maken en je een rule kan instellen wat er moet gebeuren als een map vol is.

Ik ben nu begonnen met een extra map aan te maken. Je moet het toch allemaal weten hé

- meon
- Administrator
Ook maar per toeval achter gekomen toen ik tegen die limiet opliep.
Maar hey, ik verhoog die limiet anders gewoon hoor, want workarounds verzinnen als het niet hoeft is ook onnozel.
Whoppa, ik zet 'm op 1000 berichtjes, moet toekomen nee?
Had dat maar eerder gezegd hoor, de mensen die hier last van hebben zijn op 2 handen te tellen, dus die nieuwe limiet is met ruime overboeking ingesteld nu lijkt me
*voelt zich telenet nu*
Maar hey, ik verhoog die limiet anders gewoon hoor, want workarounds verzinnen als het niet hoeft is ook onnozel.
Whoppa, ik zet 'm op 1000 berichtjes, moet toekomen nee?

Had dat maar eerder gezegd hoor, de mensen die hier last van hebben zijn op 2 handen te tellen, dus die nieuwe limiet is met ruime overboeking ingesteld nu lijkt me

- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
OMG, ik was juist begonnen met mappen aan te maken en ineens zag ik 193 van de 1000 ! Inderdaad, Meon heeft een verandering doorgevoerd 
Ik had dit vroeger moeten vragen want ik heb zo al veel PBs kwijt gespeeld. Ik weet het, ik kon het altijd als .csv wegschrijven, maar dat vond ik niet ideaal. Daarom was het voor mij bijna elke dag tijd om op te kuisen

Ik had dit vroeger moeten vragen want ik heb zo al veel PBs kwijt gespeeld. Ik weet het, ik kon het altijd als .csv wegschrijven, maar dat vond ik niet ideaal. Daarom was het voor mij bijna elke dag tijd om op te kuisen

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Waw ... ben benieuwd wie de eerste zal zijn die tegen de nieuwe limiet aanloopt ....meon schreef:Whoppa, ik zet 'm op 1000 berichtjes, moet toekomen nee?
Had dat maar eerder gezegd hoor, de mensen die hier last van hebben zijn op 2 handen te tellen, dus die nieuwe limiet is met ruime overboeking ingesteld nu lijkt me*voelt zich telenet nu*
En dan verhogen naar 2000

Dat van die extra mappen was anders wel een goed trucje .... en een beetje "Inbox maintenance" is altijd een goede praktijk

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
Extra mappen was inderdaad een goed trucje. Nooit naar gekeken, maar met de nieuwe limiet moeten we zoveel kuis niet houden 
En dan nu maar beetje verder werken op 91GBR0

En dan nu maar beetje verder werken op 91GBR0

Telefonie = EDPnet + OVH