Ik ga vanaf januari alleen gaan wonen (hoera hoera) en begin dus na te denken over welke providers ik zou gebruiken.
Nu wil ik al zeker Internet (standaard abo) en Digitale TV. Wanneer daar tegen een niet te hoge meerkost ook telefonie bij komt (om gebeld te worden dan voornamelijk) mag dit natuurlijk ook.
Alle aansluitingen zijn voorzien en VDSL is mogelijk op het adres.
De opties:
- Scarlet One: 50/maand (Tel. incl., all in?)
- Belgacom pack: Internet + TV: 53.65/maand (+Tel: 61.80/maand)
- Telenet pack: Funnyshake: 45 + 13.3/maand= 58.3 (minder volume ook). (55 +13.3= 68.3/maand incl tel)
Scarlet komt overduidelijk als de goedkoopste uit de bus, gevolgd door Belgacom. (Telenet internet heb ik zo wat twijfels over.. kan je er ook een onbeperkt aantal pc's op aansluiten? Ik weet nog dat ik om de x tijd moest m'n router(?) uitschakelen zodat er nieuwe IP's werden uitgedeeld aan de toestellen dan aanwezig).
Maar ja.. als ik dit forum wat overlees zijn er niks anders dan problemen met Scarlet.. (terwijl het toch ook gewoon van Belgacom is imo?).
Klopt dit echt? Tis natuurlijk 'n feit dat vooral mensen met slechte ervaringen vragen stellen..
M'n voorkeur zou uitgaan naar Scarlet (all in) of Belgacom (geen telefonie, maar dat overleef ik echt wel