Is er een mogelijkheid om de timeshift-functie uit te schakelen?
Bij de telenest digibox kan je dit alleszins doen. En in de 4j dat ik de mogelijkheid al heb, heb ik het nog nooit gebruikt...
BGCTV, timeshift uitzetten?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Met timeshift kan je pauzeren of terug/verder spoelen terwijl je een programma aan het bekijken bent.
Eigenlijk neemt je toestel constant op en als bijvoorbeeld de telefoon gaat dan kan je pauzeren en daarna verder kijken.
Eigenlijk neemt je toestel constant op en als bijvoorbeeld de telefoon gaat dan kan je pauzeren en daarna verder kijken.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zowat de meest handige functie die dergelijk toestel beschikt.
Onbegrijpelijk dat je zoiets eigenlijk niet gebruikt...
Onbegrijpelijk dat je zoiets eigenlijk niet gebruikt...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Als je geen hele avond voor de tv hangt, en enkel kijkt naar wat je echt interesseert dan heb je dat niet nodig...
Ja, gewoon niet gebruiken, maar ondertussen staat dat ding wel constant op te nemen. Het gaat mij eerder daarom, vind dat ongelooflijk nutteloos.
Ja, gewoon niet gebruiken, maar ondertussen staat dat ding wel constant op te nemen. Het gaat mij eerder daarom, vind dat ongelooflijk nutteloos.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Bij Belgacom noemt dat "pauze TV" en is onderdeel van Comfort View en zit in de prijs van het basispakket Comfort. Dit valt niet uit te schakelen. Als je het nooit gebruikt is het inderdaad nutteloos dat de decoder constant zit op te nemen (in een venster van één uur). Ik vind het anderzijds wel één van de nuttigste features, je kan pauseren wanneer je wilt (telefoon gaat, wordt aan de deur gebeld, je moet dringend ...) en je pikt de draad nadien weer naadloos op. Dit is dé grote revolutie t.o.v. analoge TV, zeker als je vooral naar niet-commerciële zenders kijkt, daar kan je wachten op de reclame om bepaalde zaken te doen.thamar schreef:Ja, gewoon niet gebruiken, maar ondertussen staat dat ding wel constant op te nemen. Het gaat mij eerder daarom, vind dat ongelooflijk nutteloos.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Gebruik het toch ook regelmatig hoor voor als de telefoon gaat of ik snel even een sms (of mail) moet sturen.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
kan handig zijn, gebruik het eigenlijk te weinig ... denk er soms niet aan dat het mogelijk is....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Haal eens de hdd eruit? Een collega heeft dat gedaan om van het gezoem af te zijn. Pas op, enkel als je decoder van jou is, en je verbreekt je garantie.
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Met analoge tv kon je dat ook als je keek via een box (met harde schijf) of via een htpc met analoge tv tuner in ipv direct naar de tv. Dus zo een grote revolutie is het nu ook weer niet.quistnix schreef:Dit is dé grote revolutie t.o.v. analoge TV, zeker als je vooral naar niet-commerciële zenders kijkt, daar kan je wachten op de reclame om bepaalde zaken te doen.thamar schreef:Ja, gewoon niet gebruiken, maar ondertussen staat dat ding wel constant op te nemen. Het gaat mij eerder daarom, vind dat ongelooflijk nutteloos.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Sinds wanneer is een HDD recorder een "geek" toestand ? Toestellen als deze bijvoorbeeld bestaan al lang van voor Telenet is gestart met digitale TV !
Timeshiften heeft dus NIETS te zien met digitale TV (laat staan dat het een verdienste is van TN of BGC)... het walgelijke van digitale TV is dat Telenet (en BGC ook dacht ik) hier initieel zelfs nog maandelijks geld voor vroeg terwijl je het toestel inclusief HDD zelf gekocht had.
Timeshiften heeft dus NIETS te zien met digitale TV (laat staan dat het een verdienste is van TN of BGC)... het walgelijke van digitale TV is dat Telenet (en BGC ook dacht ik) hier initieel zelfs nog maandelijks geld voor vroeg terwijl je het toestel inclusief HDD zelf gekocht had.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
OK, ik wou gewoon zeggen dat het voor mij en wellicht velen een revolutie was omdat ik nooit een HDD recorder heb gehad. Voor anderen daarentegen is de revolutie al meer dan 10 jaar een feit. Het heeft idd. niets met digitale TV te zien, sorry.