r2504 schreef:Akuma schreef:Ik heb dus gisteren gezien op de website dat Fiber60 hetzelfde zou kosten als hetgene ik nu betaal in de shake 75....Ik zou dus voor mijn huidige "abbo"hetzelfde moeten betalen als een nieuwe klant die Fiber60 kiest??
Indien de geruchten rond FiberNet 60 zouden correct zijn... dan zal jij vermoedelijk ook kostenloos kunnen overstappen, en dus ook genieten van de nieuwe specificaties. Waarom toch zo dramatisch over dingen die helemaal nog niet officieel zijn ?
Dat weet ik allemaal wel.Is maar gewoon een reactie op et feit dat hier wordt gezegd dat nieuwe formules zouden komen,naast de bestaande formules,en dat nieuwe klanten die nieuwe zouden kunnen kiezen.Ik zou het dan heel raar vinden dat er 2 formules bestaan voor hetzelfde bedrag en dat er voor dat bedrag toch redelijk wat verschillen zijn.Maar Telenet heeft in hun bestaan wel meer rare beslissingen genomen...
Voor degene die zeggen dat er helemaal niets van bekend is:Vorige "upgrades" die Telenet doorvoerde,die waren op voorhand ook al op deze website en op Tik bekend geraakt,en dat was ook allemaal redelijk acuraat.