Hallo,
newbe op dit forum
Ik heb net een abo bij skynet (geen nieusgroepen), maar mijn oud abo bij Dommel loopt nog tot einde januari. Kan ik dan toch nog gebruik maken van hun newsgroups ? Ook al staat mijn modem met inlog op skynet ? En als het antwoord 'neen' is, ben ik dan wel verplicht mijn abo tot dan te betalne, gezien zij geen dienst meer verlenen ?
nieuwsgroepen dommel
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik zou zeggen probeer het eens... maar normaal gezien zal dat niet lukken...
ik veronderstel trouwens dat uw abo van dommel automatisch terminated gegaan is bij activatie skynet
ik veronderstel trouwens dat uw abo van dommel automatisch terminated gegaan is bij activatie skynet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik heb ondervonden dat de nieuwsgroepen van dommel ip gebonden zijn.
Ooit eens op een skynet profiel met mijn login en paswoord (van dommel newsgroups) proberen in te loggen op de nieuwsgroepen. Dit lukte niet.
Dus ik veronderstel dat het ip afhankelijk is en met de dommel login te maken heeft.
Ooit eens op een skynet profiel met mijn login en paswoord (van dommel newsgroups) proberen in te loggen op de nieuwsgroepen. Dit lukte niet.
Dus ik veronderstel dat het ip afhankelijk is en met de dommel login te maken heeft.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dit kan ik bevestigen...Qbe schreef:Ik heb ondervonden dat de nieuwsgroepen van dommel ip gebonden zijn.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter
Bedankt voor de reacties.
Terminated : ik weet het niet, ik ontvang toch nog altijd mails via mijn dommelaccount.
Ga dat proberen om met mijn dommelgegevens in te loggen op de bbox.
Ik laat weten hoe het gelukt is !
Terminated : ik weet het niet, ik ontvang toch nog altijd mails via mijn dommelaccount.
Ga dat proberen om met mijn dommelgegevens in te loggen op de bbox.
Ik laat weten hoe het gelukt is !
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Alternatief: met de PC waarop je Dommel newsgroups wil gebruiken, een PPPoE verbinding maken met de Dommel login.q-tec schreef:dommel gegevens ingeven in bbox dan lukt het ook je kan zelfs nog tv kijken mocht je dat hebben
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
mail gaat nog 6 maanden werken, maar log eens in op crm, daar kan terminated staan. in mijn geval was het toch zo,Manke Nelis schreef:Terminated : ik weet het niet, ik ontvang toch nog altijd mails via mijn dommelaccount.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
philippe_d schreef:Alternatief: met de PC waarop je Dommel newsgroups wil gebruiken, een PPPoE verbinding maken met de Dommel login.q-tec schreef:dommel gegevens ingeven in bbox dan lukt het ook je kan zelfs nog tv kijken mocht je dat hebben
Philippe.
dat ga ik eens proberen!
maar heb je toevallig nog de link van het topic waar dat stond? ik vind het niet direct...
-
- Starter
Ik sta active. Dus da's in orde, ik heb deze namiddag nog gedownload (na aanpassing van gegevens op bbox). Maar als ik nu wil downloaden : authentification failed. Lezen die mannen hier soms mee of zo ?
-
- Starter
Wat wordt bedoeld met ipv6 news ?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Een testserver ter voorbereiding op de omschakeling naar de nieuwere versie van het internetprotocol, alle apparatuur omschakelen brengt nogal wat problemen met zich mee, vandaar dat dit zo lang op zich laat wachten.
Omdat de adressen bijna op zijn, en nog een aantal andere redenen![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Omdat de adressen bijna op zijn, en nog een aantal andere redenen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter
Op dit moment kan ik niks meer : zelfs webmail controleren is onmogelijk. Toch loopt mijn abo tot 27 januari. Kan dat zo maar ? Toch staat mijn status active, alhoewel in het overzicht terminated staat. Kan het zijn dat ze je zomaar afsluiten ?