![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Is net zoals op de beurs hehe......
proximusboyke schreef:comfortnet xl is 20/1
en dat had ik al voorspeld
en wat ik te horen kreeg is wel van telenet zelf
en je mag 100% zeker zijn dat er een verhoging komt
Nee proximusboyke Comfortnet XL is al ergens van rond juli dat het al 20/1 was, dus al een tijdje hoorproximusboyke schreef:akkoor maar nu is het 20/1 .
Dat ze het nogmaals optrekken in 1 maand tijd is goed voor de klanten
Inderdaad maar dan moeten ze de mensen niks wijsmaken dat het op de site ging komen en zo. Ik zal wel zien wat het wordtproximusboyke schreef:al het waar is wat ik de horen heb gekregen zal iedereen raar opkijken van telenet
zou iets wat uitgesteld zijn maar zou zeker tegen 1 januari actief moeten zijn als alles terug een upgrade heeft gehad in belgie.
Er staan 2 bladzijden vol geschreven en een foto van hem in de papieren versie.Bunga schreef:Graag 'n link.
Ik zie niets staan in Het Nieuwsblad vandaag .
http://www.nieuwsblad.be/
Staat geen adres bij, maar zegt in het intervieuw dat zijn e-mail adres op het net staat.Bunga schreef:Kan je dit mischien effe scannen en hier plaatsen.Welk e-mail adres staat er bij.pointbreak schreef:
Er staan 2 bladzijden vol geschreven en een foto van hem in de papieren versie.
Zaterdag editie.
Met dank.
pointbreak schreef:Zo ziet het eruit bij mij sedert zaterdag avond 20.30 uur.
Geen digitale televisie en internet dat nog trger gaat dan met een oude inbelmodem.
Het rare is dat die upload speed wel normaal is.
Moet wachten tot woensdag alvorens een technieker langskomt.
Heb wel recht op compensatie als het aan het netwerk ligt.
Dit abonnement kost mij maandelijks +- 120 € !!!!
Zou mooi zijnbonzaike schreef:midden december komt er normaal een snelheidsverhoging
Synthesis schreef:Zou mooi zijnbonzaike schreef:midden december komt er normaal een snelheidsverhoging
Maandag 13 december wordt ik aangesloten op Fibernet 100, hoop dat het net niet iets te vroeg is om de promotie die ik had ook te gaan gebruiken voor de snellere Fibernet.
Btw, heb eens je posts gezien en zag dat je snelheden haalde van 400+ Mbps en 600+ Mbps...waar was dat?
Nopes. Ik heb graag downloads INSTANTLY. Binnen enkele jaren kijken we terug naar deze verbindingen en lachen we dat het nog enkele uren duurde om een HD opname binnen te halen, of welk bestand dan ook. Binnenkort wordt dat de standaard. In landen zoals Zuid Korea, Hong Kong, etc. hebben ze al enige tijd 1Gbps connecties die daar ook redelijk standaard zijn voor de consument. Dat zijn dan ook nog symmetrische snelheden.kloon schreef:Synthesis schreef:Zou mooi zijnbonzaike schreef:midden december komt er normaal een snelheidsverhoging
Maandag 13 december wordt ik aangesloten op Fibernet 100, hoop dat het net niet iets te vroeg is om de promotie die ik had ook te gaan gebruiken voor de snellere Fibernet.
Btw, heb eens je posts gezien en zag dat je snelheden haalde van 400+ Mbps en 600+ Mbps...waar was dat?
Is 100mbits nog niet snel genoeg ofwa ?
pointbreak schreef:Last Result:
Download Speed: 27171 kbps (3396.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1404 kbps (175.5 KB/sec transfer rate)
Latency: 20 ms
vrijdag 10 december 2010 9:22:24
Als ik de andere speedtest doe kom ik amper aan 20000 kbps.
Hij maakt dan wel verbinding met Hoofdorp.
Slechte peering/interconnectie van TN dus... maar je kan de server aanpassen bij http://speedtest.netpointbreak schreef:Als ik de andere speedtest doe kom ik amper aan 20000 kbps.
r2504 schreef:Slechte peering/interconnectie van TN dus... maar je kan de server aanpassen bij http://speedtest.netpointbreak schreef:Als ik de andere speedtest doe kom ik amper aan 20000 kbps.