amazon

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

paar dagen geleden heb ik een pakje van amazon ontvangen, .. dat ik besteld zou hebben maar heb het niet besteld, .. heb met hen direct contact opgenomen maar geen reactie, .. het boek stond wel in mijn winkel mandje maar heb het niet aangekocht. Iemand iets dergelijks meegemaakt, ..

Ik zou binnen de 30 dagen kunnen terugsturen maar dan ben ik wel nog eens de transportkosten kwijt en misschien volgen er nog douane kosten.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mag je kostenloos houden. Hoeft niet teruggestuurd te worden en al helemaal niet op jouw kosten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

toevallig net contact gehad, .. en ze zouden een label sturen dat ik het kan terugsturen omdat het boek boven de 40$ kost.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ge moet al zot zijn om dat terug te sturen. Op zo'n moment moet je gewoon zwijgen, en als ze er zelf achter komen vragen doe je alsof je neus bloedt en zeg je dat je niets hebt ontvangen. Beschouw het als een vroeg kerstgeschenk.

Douanekosten zijn voor de ontvanger iirc.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Bij Amazon moet je betalen voor ze iets opsturen. Het is dus al betaald.
Misschien heeft iemand iets gekocht van je wish lsit, als cadeau?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

ik mag ondertussen het boek gewoon houden en krijg volledige refund. toen ik het label wou afprinten krijg ik te horen dat ik postage moest betalen en ik had zoiets van nee dat was niet overeen gekomen, dus terug contact opgenomen met helpdesk en dan vertelde ze me dat ze zich vergist hadden en dat ik het boek gewoon mocht houden.
localhost schreef:Bij Amazon moet je betalen voor ze iets opsturen. Het is dus al betaald.
Misschien heeft iemand iets gekocht van je wish lsit, als cadeau?
Dat zou ook wel eens kunnen maar dan op mijn kosten :p trouwens niemand weet dat ik amazon gebruik, of althans niemand die ik ken kent amazon, het zou me toch zeer verbazen.

edit: normaal krijg je douane kosten toch direct niet ? ik denk dat het boek uit denhaag komt, .. er staat iets op van den haag en het is verzonden via TNT, .. vreemde is dat het van amazon.com komt dus .. normaal ..

Mod edit: dubbele posts samengevoegd
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”