Nieuw bij Belgacom TV, vanaf 1 november a.s.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Belgacom TV Scarlet is niet hetzelfde dan Belgacom TV Belgacom. Op Scarlet heb je bv. ook geen voetbal in optie.
@g4ce: 1 gratis match zondag of een abonnement ?
Best is dat iemand Scarlet eens opbelt en informeerd, anders blijven we gissen
@Lord Utopia, vind er nochtans niets van op hun site.
Scarlet heeft een eigen configuratie, misschien is nPVR er nog niet actief. Zoals ik al zei, eens navragen bij Scarlet zelf.
@g4ce: 1 gratis match zondag of een abonnement ?
Best is dat iemand Scarlet eens opbelt en informeerd, anders blijven we gissen
@Lord Utopia, vind er nochtans niets van op hun site.
Scarlet heeft een eigen configuratie, misschien is nPVR er nog niet actief. Zoals ik al zei, eens navragen bij Scarlet zelf.
Laatst gewijzigd door Abusimbal 09 dec 2010, 11:03, in totaal 2 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Onlangs nog reclame gemaakt voor voetbal door Scarlet. Dus ik denk wel dat het beschikbaar is.Abusimbal schreef:Belgacom TV Scarlet is niet hetzelfde dan Belgacom TV Belgacom. Op Scarlet heb je bv. ook geen voetbal in optie.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
raar, ik had de indruk dat hij een upgrade doorvoerde toen ik daarstraks belgacom tv aanstak.
ik krijg ook het kadertje, dat er nieuwe opties zijn (meer info blauwe knop)
maar ik kan toch geen 2 programma's tegelijk opnemen.
(scarlet one)
ik krijg ook het kadertje, dat er nieuwe opties zijn (meer info blauwe knop)
maar ik kan toch geen 2 programma's tegelijk opnemen.
(scarlet one)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
@Abusimbal: ik heb een volledig abo van 19,95Eur/m.
Kan je gewoon via mijn scarlet activeren. Enige verschil met Belgacom is volgens mij dat je geen SD decoders kan gebruiken Via scarlet.
Back on toppic:
In zone 014 is het op scarlet nog niet actief in ieder geval.
[ Post made via mobile device ]
Kan je gewoon via mijn scarlet activeren. Enige verschil met Belgacom is volgens mij dat je geen SD decoders kan gebruiken Via scarlet.
Back on toppic:
In zone 014 is het op scarlet nog niet actief in ieder geval.
[ Post made via mobile device ]
Telenet Yugo
OVH voip
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb soms voor als ik een NPVR opname doorspoel dat het beeld stil blijft staan, is lastig.... voor de rest is dit wel een grote verbetering, onbeperkt opnemen miste ik soms wel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is het dan anders dan bij VOD ? (wat bij TN trouwens ook stroever is dan gewoon van je eigen HDD).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Zelfde hier.jollito schreef:Verleden week marcheerde die NPVR, nu dus niet meer ... miserie
Ik kan terug maar 1 opname opnemen, anders is er een conflict.
De blauwe knop drukken en dan info stond eerst de uitleg van die npvr dacht ik, nu springt die terug op de eerste keuze als je op info drukt?
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
Misschien offtopic, maar anders moet ik weer een nieuwe openen
Gisterenavond stond mijn decoder al uurtje of 2 op, waarna hij een serieus constant geluid begon te produceren... precies een ventilator die boven zijn toeren aan het draaien was. Ik moest mijn geluid echt al luid gaan zetten om nog iets te verstaan door het irritante geluid van de decoder.
Het rare is dat dit vandaag weer weg was... Ik dacht hem eens binnen te doen voor een nieuwere, maar het probleem is dat hij het dus niet altijd heeft. Hij maakt altijd wel vrij veel geluid (denk vooral die HDD die erinzit), maar de ene keer dus meer dan de andere keren.
Gisterenavond stond mijn decoder al uurtje of 2 op, waarna hij een serieus constant geluid begon te produceren... precies een ventilator die boven zijn toeren aan het draaien was. Ik moest mijn geluid echt al luid gaan zetten om nog iets te verstaan door het irritante geluid van de decoder.
Het rare is dat dit vandaag weer weg was... Ik dacht hem eens binnen te doen voor een nieuwere, maar het probleem is dat hij het dus niet altijd heeft. Hij maakt altijd wel vrij veel geluid (denk vooral die HDD die erinzit), maar de ene keer dus meer dan de andere keren.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Als je huurt, kan je eens naar de technische helpdesk bellen en zeggen dat je dat regelmatig hebt, dan geven ze je wsl wel een ticketnummer om in te wisselen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
Ok thx ga ik zeker eens doen. Wat ik ook gisteren gemerkt heb... blijkbaar heeft BGC geen EEN+ en CANVAS+ ?? ik wou gisteren de start zien van Music For Life en toen kwam ik tot het feit dat ik dat niet kan pakken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Gisteren bij buren digitale tv problemen, blijkbaar blijft het beeld op zwart als het vdsl signiaal er ff uit ligt (enkel zappen naar andere zender en terugzappen werkt dan)...belachelijk !
Mijn droomboxen doen het veel beter (ook opnemen via dvb-t/dvb-c usb sticks e.d!).
Mijn droomboxen doen het veel beter (ook opnemen via dvb-t/dvb-c usb sticks e.d!).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
LOL, waar staan de HD kanalen eigenlijk? Al vermoed ik dat deze zijn gedeactiveerd als je op 9Mbit staat.Trojan schreef:Harder zoeken.
Één+ 990
Canvas+ 991
- xenne
- Elite Poster
één+ / canvas+ zijn ook bereikbaar door op één / canvas af te stemmen en op rode knop te drukken
één hd staat op 30
canvas hd staat op 31
vtm hd staat op 32
je kan deze natuurlijk verzetten naar 1 2 3, zoals je alle zenders een andere positie kan geven
één hd staat op 30
canvas hd staat op 31
vtm hd staat op 32
je kan deze natuurlijk verzetten naar 1 2 3, zoals je alle zenders een andere positie kan geven
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat klopt. Aangezien een HD stream al 9Mbit is zou er geen ruimte meer zijn voor pakweg internet.silencer schreef:LOL, waar staan de HD kanalen eigenlijk? Al vermoed ik dat deze zijn gedeactiveerd als je op 9Mbit staat.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Same here, wel via scarlet (zone 014) de programma's die ik heb ingesteld op serie-opname blijven wel via de NPVR werken maar ik kan geen nieuwe opnames toevoegen.jack the ripper schreef:Zelfde hier.jollito schreef:Verleden week marcheerde die NPVR, nu dus niet meer ... miserie
Ik kan terug maar 1 opname opnemen, anders is er een conflict.
De blauwe knop drukken en dan info stond eerst de uitleg van die npvr dacht ik, nu springt die terug op de eerste keuze als je op info drukt?
Is de uitrol teruggeschroefd? of door scarlet geblokkeerd? Enige ideetjes?
Alvast bedankt.
Telenet Yugo
OVH voip
- xenne
- Elite Poster
niet vergeten dat je enkel van bepaalde zenders kan opnemen via NPVR.
op 24/12 had ik iets laten opnemen via NPVR, bij opnames stond het correct (een opname van 1h30min), maar bij het bekijken bleek maar 30min opgenomen te zijn. eerste keer dat NPVR hier een steek laat vallen. op 't zelfde moment trouwens nog een andere programma opgenomen van andere zender, en dat was wel correct.
heb ook gezien dat je een opname nu maar max 5min meer voor het begin kan laten starten, en eindigen max 20 min na afloop van het programma.
op 24/12 had ik iets laten opnemen via NPVR, bij opnames stond het correct (een opname van 1h30min), maar bij het bekijken bleek maar 30min opgenomen te zijn. eerste keer dat NPVR hier een steek laat vallen. op 't zelfde moment trouwens nog een andere programma opgenomen van andere zender, en dat was wel correct.
heb ook gezien dat je een opname nu maar max 5min meer voor het begin kan laten starten, en eindigen max 20 min na afloop van het programma.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb dit ook meegemaakt, programma van 1u10min afgekapt op 30minuten.. npvr nog niet helemaal op punt denk ik..
En idd, maximaal 5 ipv 10 minuten voor programma en max 20 minuten extra opname.. Waarvoor is dat nu weer goed..
En idd, maximaal 5 ipv 10 minuten voor programma en max 20 minuten extra opname.. Waarvoor is dat nu weer goed..
-
- Pro Member
Wat ook zeer lastig is is dat wanneer je soms doorspoelt bij een opgenomen programma, het beeld soms blijft staan en je dan niet kan zien hoever hij al doorgespoeld is... in mijn ogen dat je iets niet kan opnemen akkoord. Maar ALS je het dan wel kan opnemen, laat het dan tenminste deftig werken.
Hier moeten ze in mijn ogen echt dringend werk van maken, dit is niet echt een "gadget" maar eerder een halve noodzaak.
Hier moeten ze in mijn ogen echt dringend werk van maken, dit is niet echt een "gadget" maar eerder een halve noodzaak.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik ben nog meer benieuwd wanneer er bij Belgacom een "Yelo" alternatief komt.jollito schreef:Wanneer gaan we nu BelgacomTV op pc kunnen kijken ? December is bijna voorbij en 'k hoor hier niks meer van ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Aangezien hun tv nu al gewoon tcp/ip verkeer is moet het niet moeilijk zijn om een app te maken voor elk platform dat deze streams kan lezen en afspelen. Voor de pc is er nu al één in ontwikkeling. Enkel voor mobiele toestellen is het de vraag of ze daarvoor een speciale dedicated stream gaan maken bovenop de bestaande SD en HD van respectievelijk 3 en 9.
En dan zal het waarschijnlijk ook enkel voor thuisgebruik zijn en niet voor "on the road".
En dan zal het waarschijnlijk ook enkel voor thuisgebruik zijn en niet voor "on the road".
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Als het op mobieltjes (dus WiFi) mogelijk zou zijn met een extra stream, zou het dan ook mogelijk zijn op je PC met WiFi? Dacht dat het enkel via de kabel ging in een TV poort, en dus ook zonder internet dan?Trojan schreef:Aangezien hun tv nu al gewoon tcp/ip verkeer is moet het niet moeilijk zijn om een app te maken voor elk platform dat deze streams kan lezen en afspelen. Voor de pc is er nu al één in ontwikkeling. Enkel voor mobiele toestellen is het de vraag of ze daarvoor een speciale dedicated stream gaan maken bovenop de bestaande SD en HD van respectievelijk 3 en 9.
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het is een automatische functie. Als je iets opneemt terwijl je eigenlijk geen capaciteit meer hebt om het lokaal op te nemen, dan gaat ie over op npvr.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken